mikä on vika minun skootterissa kun joskus sammuu hiljalleen moottori ajossa ja ei lähe heti käyntiin uudestaan vaan täytyy oottaa 10minuuttia sitten lähtee hyvin
super8
7
2350
Vastaukset
- mesetti
Saattaa johtua monesta asiasta, jos tulppaa ei ole vaihdettu pitkään aikaan, kannattaa kokeilla sitä, vaihtoväli on 3000km. Tulppa NGK C7 HSA.
- sadeton
skootterilla on ajettu 250km
- dfrgt
Mulla levis sähköt S8:ssa about samoilla kilometreillä. Tarkista vehkeen lataus jännite, että jos vaikka jännitteen säädin olis rikki?
Super8 laatu on Agilityä surkeempi ei voi mitään...- sadeton
missä jännitteen säädin on ja miten se latausjännite mitataan
- Takkunen
sadeton kirjoitti:
missä jännitteen säädin on ja miten se latausjännite mitataan
Pyydäppä isiä tai naapurin-setää mittaamaan latausjännite akusta skootterin käydessä vaikkapa tavallisella yleismittarilla.
Korjauta takuuseen !!! Kymcolla on 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta Takkunen kirjoitti:
Pyydäppä isiä tai naapurin-setää mittaamaan latausjännite akusta skootterin käydessä vaikkapa tavallisella yleismittarilla.
Korjauta takuuseen !!! Kymcolla on 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoitustamissä olis lista kymcon suomen takuuhuoltajista?
- voi että...
ssssssssss kirjoitti:
missä olis lista kymcon suomen takuuhuoltajista?
Tiedäkkö edes maahantuojaa?? www.kymco.fi ja sieltä jälleenmyyjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893