Suunnitteilla olisi hiihtolomalla etelänreissu. Matkoja näyttää vielä olevan valmismatkayhtiöillä, mutta onko kenelläkään tietoa mistä sivuilta/firmoilta kannattais tutkia jos ei ottaiskaan mitään valmista pakettia vaan kasais sen itse? Hotellit kun ei kuitenkaan maksa paljon mitään kun ottaa suoraan etelän mailta mutta nuo lennot on vähän itselle epävarmaa että mistä kannattais kattella. Löytyiskö apuja, kiitoksia hurjasti!!
Hiihtolomalla minne?
----
1
1158
Vastaukset
- kokooja
Kysy eri lentoyhtiöiden lentohintoja,tsekkaa myös esim Ebookers,myös jotkut matkanjärjestät myyvät pelkkiä lentoja joihinkin kohteisiin.Hotellien hintoja voit etsiä netistä tai kysyä hintaa suoraan hotellista.Itsekasattu matka ei aina välttämättä tule kaikkein halvimmaksi vaihtoehdoksi,riippuu paljon siitä millä hinnalla saa lennot ja majoituksen ja mihin on menossa,mikä on yleinen hintataso.Joskus valmismatka on se edullsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647