Oletko kyllästynyt pikkupoikien kakka-viesteihin?
Oletko kyllästynyt omasta päästä keksittyihin "uutisiin"?
Tahtoisitko kirjoittaa asiaa asiasta asiallisessa seurassa?
Oletko jo menettämässä toivosi kiekko-foorumeita kohtaan?
Jos vastasit yhteenkään kysymykseen "kyllä", niin tämä on juuri sinua varten:
http://siniviiva.omafoorumi.com/index.php
Tule mukaan keskustelemaan ja kehittämään tulevaisuuden ykkös lätkäfoorumia ;)
Kiekko asiaa
4
164
Vastaukset
- Ässäfani94
Jatkis on se ykkösfoorumi jota ei kukaan lyö laudalta ikinä.
Jatkikseen on muuten helkkarin vaikeata päästä.- JooC
No vähän vitsillä kylläkin heitin sen ykkös foorumin...
Siinäpä se! Siniviivaan ei ole mitään pääsykokeita. Kannattaa kokeilla! ;) Jatkoaika on tosiaan laadukas foorumi ja varmaan säilyttää asemansa jatkossakin. Jatkoaika ei kuitenkaan välttämättä ole kovinkaan mielekäs paikka keskustella, koska keskustelijoita on niin paljon. Ainakaan minun aikani ei riitä kaikkien viestien lukemiseen, ei edes niiden ketjujen, joihin olen osallistunut. Tietoa sen sijaan keskustelijoilla on kiitettävästi.
Vastaus kaikkiin kysymyksiisi on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864