onko kukaan ottanut liittymää siidiltä? Saako sieltä tosiaan luottotietohäirö merkinnän omaava liittymän?
luottotieto häiriöiselle liittymä
6
867
Vastaukset
- Liittymän saanut
Kuten ko. operaattori sivuillaan lupaakin, vakuuksia ei vaadita. Ainoo juttu on se et alussa on 50€ saldoraja mut se nyt ei ainakaan minua haittaa koska sillä summallahan puhuu jo melkoisen paljon niillä hinnoilla (pikaisesti laskien yli 14 tuntia). Toimitus on todella nopea, tilaa ihmeessä.
- myöskin sain
liittymä tuli nopeasti ja saldoraja 50e ja 2 maksetun laskun jälkeen voi nostaa sen rajan...
- ..osoite
Mistä osoitteesta niitä saa?
- -X-
Osoite on www.gsm-suomi.fi
- Spiidiläinen
-X- kirjoitti:
Osoite on www.gsm-suomi.fi
Tuo prepost liittymä on vähän erilainen kuin spiidin normaaliliittymä jonka todellakin saa vaikka on luottotiedoissa merkintä, kuten edellä olikin maininta et 50€ saldorajalla aluksi. Sen voi tilata osoitteesta www.spiidi.fi
- mrs.rathbone
mulla oli spiidi liittymä sekä suom gsm prepost liittymä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820