Hei.
Olisi kiva tietää miten kieltäytyä miestä säästävällä tavalla treffikutsusta? kohteliaasti...?
Itse en pidä treffeistä ja suostun semmoisiin vain kun joku todella jotenkin sytyttää, eli minimaalinen osa miehistä, jotka minua lähestyvät..
Ja kun moni heistä on todella mukavia ja ihan jees, eli en halua loukata!
miten kieltäytyä treffikutsusta..
7
3444
Vastaukset
- not my problem
taidat kuulua marginaaliporukkaan, että kutsuja oikein satelee. jotkut voisi odottaa sitä yhtäkin kutsua :-)
- picky
heh, no ei tod. satele :D mutta tässä nyt on muutaman kerran joutunut semmoiseen tilanteeseen, että "väärä"(ei siis oma ihastus, itsehän katselen vain kaukaa) ihminen on pyytänyt reffaamaan.. ja kun tämmöinen liki totaalikieltäytyjä olen niin olisi hyvä tietää oikea tapa edes.....
- kapistelija
picky kirjoitti:
heh, no ei tod. satele :D mutta tässä nyt on muutaman kerran joutunut semmoiseen tilanteeseen, että "väärä"(ei siis oma ihastus, itsehän katselen vain kaukaa) ihminen on pyytänyt reffaamaan.. ja kun tämmöinen liki totaalikieltäytyjä olen niin olisi hyvä tietää oikea tapa edes.....
Oikea tapa on kertoa totuus. Enemmän se loukkaa, että annat jonkun typerän tekosyyn, jonka läpi mies yleensä näkee samantien.
Noh, ainakin minua ärsyttää. picky kirjoitti:
Mikä tahansa tekosyy loukkaa. Sen yleensä tajuaa tekosyyksi ja jää harmittamaan kun ei edes totuuden arvoisena pidetä. Jos ei hoksaa tekosyyksi niin sitä ryhtyy auttaman syyn poistamisessa tai hakemaan uusia tilaisuuksia ja tuntee itsensä tosi tyhmäksi kun nainen tuskastuneena lopulta sanoo "takiaiseksi".
Siis ole rehellinen, tekosyiden kertominen on eräänlaista pettämistä sekin.
- tähän suuntaan?
"Oot kyllä mukava, mutta musta ei tunnu ihan siltä"? Äänensävy tekee kanssa aika paljon.
- tämäS
Näissä tilanteissa on monesti hankalaa se, jos toinen on esim. heittänyt ilmaan sellaisen ehdotuksen, että lähdettäisiinkö joskus kahveille, elokuviin tai juoksulenkille tms. sinänsä viattoman kuuloista, mutta josta itse arvaa, että toinen ei pelkästään seuran ja tuttavuuden vuoksi pyydä. Ei siinä oikein voi sanoa, että ei tunnu siltä, jos toinen ei ole mitään sen kummempaa sanonut. Vai..?
Joskus kun joku harrastukaveri on pyytänyt ulos syömään, olen sanonut: "Kiitos vaan, mutta en taida nyt lähteä. Nähdään taas salilla".
- mies8992328
Kieltäytyminen onnistuu hienosti, jos ensinnäkin olet aidosti ilahtunut siitä, että joku (nyt valitettavasti vaan väärä) henkilö on kiinnostunut sinusta. Ainakin itselleni on tullut hyvä mieli, kun tyttö on selkeästi ilahtunut kutsusta, vaikka onkin sen jälkeen ilmoittanut, että esim. poikaystävä ei tykkäis siitä tms. Turha sitä on oikeastaan selvittää, miksei lähde. Jos mies on fiksu, ei se kyselekkää. Sehän jo riittää, et ei halua, tai sit ei vaan pidä treffeistä.
Voisit ehkä itse kysyä sitä, josta olet kiinnostunut?
P.S. Ei ehkä kannata sanoa ketään "ihan mukavaksi" :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450