Jos minulla on musiikkikappale esimerkiksi NetAnttilan musiikkisoittimella tai Media Playerissä, niin miten onnistun lähettämään sen musiikkitiedoston vaikka sähköpostilla ?
tiedän että se onnistuu, koska olen tehnyt sen joskus aikaisemmin. nyt en vaan muista miten sen tein?
Kiitoksia.
musiikkitiedoston lähettäminen s.postilla
9
353
Vastaukset
- vetämällä
tallennuspaikasta spostin liitetiedostoksi.
- Kokemusta omaava
Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.
Outlookissa toki juuri kuten kerroit. - vetämällä
Kokemusta omaava kirjoitti:
Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.
Outlookissa toki juuri kuten kerroit.Aha, Operan oma käytössä. Luulin, että suunnilleen kaikki spostiohjelmat jo osaisivat noinkin 1kert. jutun.
- hiljaa...
Kokemusta omaava kirjoitti:
Outlookissa toki juuri kuten kerroit.älä kerro tuota mun Thunderbirdeille. Ne kun lisää liitetiedoston raahaamalla.
- parka
Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
No täytyypi katsella.
NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi. parka kirjoitti:
Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
No täytyypi katsella.
NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....
- parka
ThreeMice kirjoitti:
edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....
miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.
Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku
Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku - 3hiirtä
parka kirjoitti:
miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.
Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku
Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinkuPyydän anteeksi kertakaikkiaan tylyä ja epäasiallista vastaustani! Ei saisi tulla tänne kirjoittelemaan, kun on pahalla päällä ja vähän viinissä, SORRY! Toivon, että pahoittamani mielesi palaa taas hyväksi ja saat tuon ongelmasi ratkaistua. Anteeksi vielä kerran! terv. ThreeMice
- käsipuu
asioista vaikeita? Klikkaa tiedostoa hiiren oikealla ja valitse lähetä, sitten valitset sähköpostin jolla tiedosto lähetetään, kaipa tuo windowsissakin toimii, sehän on niin 'edistyksellinen' hheh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124