musiikkitiedoston lähettäminen s.postilla

parka

Jos minulla on musiikkikappale esimerkiksi NetAnttilan musiikkisoittimella tai Media Playerissä, niin miten onnistun lähettämään sen musiikkitiedoston vaikka sähköpostilla ?
tiedän että se onnistuu, koska olen tehnyt sen joskus aikaisemmin. nyt en vaan muista miten sen tein?

Kiitoksia.

9

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetämällä

tallennuspaikasta spostin liitetiedostoksi.

• Kokemusta omaava

Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.

Outlookissa toki juuri kuten kerroit.

• vetämällä
        Kokemusta omaava kirjoitti:

Ainakaan Thunderbird ei osaa drag&droppia vaan liitetiedosto pitää hakea valikon kautta. Muuten lähtee pelkkä linkki tiedoston sijaintiin LÄHETTÄJÄN koneella.

Aha, Operan oma käytössä. Luulin, että suunnilleen kaikki spostiohjelmat jo osaisivat noinkin 1kert. jutun.

• hiljaa...
        Kokemusta omaava kirjoitti:

älä kerro tuota mun Thunderbirdeille. Ne kun lisää liitetiedoston raahaamalla.

• parka

Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
        Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
        No täytyypi katsella.
        NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.

• parka kirjoitti:

Just, mutta mistä minä sen tiedoston haen, kas siinä kysymys.
        Kun soitan mm. MediaPlayerillä jotain kappaletta, niin mistä minä sen haen sen tiedoston.
        No täytyypi katsella.
        NetAnttilan soittimella tiedän että ne on data tiedostossa, mutta ne ovat jotain jfsdjfslfsl -juttuja ja kun niitä on melkein sata kappaletta, mistä tiedän mikä kappale tulee liitetyksi.

edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....

• parka
        ThreeMice kirjoitti:

edes sen vaivan nähdä, että nimeäisit biisisi, kun ne koneellesi tallennat...Olis NIINKU vähän helpompi sitten NIINKU kaverille NIINKU lähettää niitä NIINKU...tietäis mitä lähettää NIINKU....

miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
        samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.

Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku

Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku

• 3hiirtä
        parka kirjoitti:

miten niinku ne voi nimetä niinku, kun Media Playeriin laittaa kopioi cd. niin nehän pamahtaa sinne.
        samoin NetAnttilan musasoittimelle. voihan ne niinku avata NetAnttilan datakansiosta ja nimetä, mutta ensin pitää klikata auki ja kuunnella mikä kappale se on niinku.

Katsos, kun ensin pitää tietää se tiedosto niinku, missä ne kappaleet on, mitä niinku menee uudelleen nimeämään niinku. niinku silleen niinku

Ja mulla niinku ei ole sitten niinku enää mitään kysyttävää niinku ainakaan sinulta niinku

Pyydän anteeksi kertakaikkiaan tylyä ja epäasiallista vastaustani! Ei saisi tulla tänne kirjoittelemaan, kun on pahalla päällä ja vähän viinissä, SORRY! Toivon, että pahoittamani mielesi palaa taas hyväksi ja saat tuon ongelmasi ratkaistua. Anteeksi vielä kerran! terv. ThreeMice

• käsipuu

asioista vaikeita? Klikkaa tiedostoa hiiren oikealla ja valitse lähetä, sitten valitset sähköpostin jolla tiedosto lähetetään, kaipa tuo windowsissakin toimii, sehän on niin 'edistyksellinen' hheh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe