niin, saako sitä edes suomesta? en löydä, nyyh.
jos tietäisitte jonkun paikan mistä ostaa niin kertokaa, mutta jos sitä ei edes myydä niin kertokaa =(
Mistä Neon Genesis Evangelion 7?
3
271
Vastaukset
- smile face
en tiedä elokuvasta mutta käy kattoon tää: mee youtubeen ja laita DEAD BOYS POEM hakusanaksi ja siitä heti eka.. liittyy siihen sun juttuun, on tosi hyvä video!!!!!
- filmifriikistä
noita boxeina eli käsittääkseni sai jokaisen jakson siten..
- <3 NGE
Kyllä Suomesta kyseiset DVD:t löytyy ja vielä suomenkielisillä teksteillä (vaikka tekstien laatu on mitä on...)Itse sain kaverilta joululahjaksi. Kaupasta oli ostanu mutta en tiedä mistä.
Netistä saa ainakin tilattua kaikki painokset (extrat vaihtelee eri painoksissa)ja varmaan löytyy tietoa mistä saa käydä hakemassa jos ei netin kautta halua hankkia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657