Kun ajat FH-12 volvoa ja auto alkaa sammua kesken ajon pysähdyt katkaiset virran käynnistät menet taas noin 40km kone sammuu katkaiset virran jne.
Sut kutsutaan tienpäälle korjaamaan tätä mainittua vikaa niin mitä otat mukaasi ja mitä teet tasan tarkkaan.On muuten toinen FH-Volvo samalla vialla ei ole kuulemma yleinen vika mutta sattuu aina silloin tällöin.
R.K
5
1211
Vastaukset
En ole kuulut kyseisestä viasta / ominaisuudesta.
- Volvo auto
Tuttu rk-asetajalle vaan touhuatko eri isojen kakustoiden kimpussa
- anturin
Volvo auto kirjoitti:
irti.
Volvo auto kirjoitti:
20 vuotta alalla, enkä päivääkään missään merkkiliikkeessä töissä.
Lähes kaikkia merkkejä on tullut korjattua mutta mitään ei osaa "täydellisesti" varsinkin tämänpäivän sähköohjatut.
Terve järki ja hyvät suhteet merkkiliikkeissä oleviin tiettyihin henkilöihin, sillä pärjää aikas pitkälle.- huomannut
Volvosta löytyy vähän perkeleesti sellattia ominaisuuksia mitkä muissa autoissa lasketaan vioiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450