Monilla saattaa olla ihan väärä käsitys lemmikin tarpeista taikka sitten ei ole vaan tietoa tarpeeksi. Kurja juttu, jos eläin joutuu kärsimään tästä :(
http://www.turunsanomat.fi/extra/?ts=1,3:1010:0:0,4:10:0:1:2007-10-27,104:10:494695,1:0:0:0:0:0:
http://www.turunsanomat.fi/extra/?ts=1,3:1010:0:0,4:10:0:1:2007-10-27,104:10:494682,1:0:0:0:0:0:
Aina ajankohtaista asiaa
5
242
Vastaukset
Noista asioista tuskin koskaan puhutaan tarpeeksi.
Laumanvartijat ovat tulleet jäädäkseen ja niiden suosio tuntuu olevan kasvussa. Uskon kasvattajien yleensä olevan tarkkoja mihin ja millaisiin oloihin pentunsa myyvät, mutta sitten nuo sekoitukset. Tietääköhän edes sekoitusten emän omistaja tarpeeksi asioista.- Jokunen...
ovat mielestäni ihania (niiden luonne ja ulkonäkö, tiedän, etteivät ne ole mitään halittavia nalleja). Sellaisesta haaveilen (tiibetinmastiffi, pyreittenkoira, leoberginkoira, kaukaasianpaimenkoira jne.), mutta kun nyt asun erään lähiön kerrostalossa, ei laumanvartijaa voi ottaa. Ja vaikka asuisin maalla, miettisin pitkään, riittävätkö rahkeeni sellaisen koiran sosiaalistamiseen ja kouluttamiseen yhteiskuntakelpoiseksi koiraksi.
Valitettavasti täälläkin näyttää olevan eräs laumanvartijasekoitus, pentu vielä, mutta luulen, että valitettavasti joutuu kiertoon, koska ei laumanvartija todellakaan ole mikään kerrostalokoira. - Elisama
Jokunen... kirjoitti:
ovat mielestäni ihania (niiden luonne ja ulkonäkö, tiedän, etteivät ne ole mitään halittavia nalleja). Sellaisesta haaveilen (tiibetinmastiffi, pyreittenkoira, leoberginkoira, kaukaasianpaimenkoira jne.), mutta kun nyt asun erään lähiön kerrostalossa, ei laumanvartijaa voi ottaa. Ja vaikka asuisin maalla, miettisin pitkään, riittävätkö rahkeeni sellaisen koiran sosiaalistamiseen ja kouluttamiseen yhteiskuntakelpoiseksi koiraksi.
Valitettavasti täälläkin näyttää olevan eräs laumanvartijasekoitus, pentu vielä, mutta luulen, että valitettavasti joutuu kiertoon, koska ei laumanvartija todellakaan ole mikään kerrostalokoira.Tuo rotu ei kuulu laumanvartijoihin
- Jokunen...
Elisama kirjoitti:
Tuo rotu ei kuulu laumanvartijoihin
jostain jäi mieleen, että se kuuluisi näihin.. Njoh, muttei kuitenkaan ole mielestäni sopiva kerrostaloelämään =)
- Elisama
Eivät todellakaan ole joka ihmisen koiria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164