asuin yli 20 vuotta anopin kanssa ja aina kaikki oli väärin teki mitä teki ja mieheni aina puolusti äitiään. sanoin miniälle kun sellaisen sain että vähitään 20 km pitää olla välissä etten häiritse heidän eloa mutta eipä ole mitään asiaa kun anoppi hylättiin...eikä saa käydä katsomassa lapsenlasta...
eroon anopista ja miniästä
8
1102
Vastaukset
- toinen ...
Kuuleppa minkä ikäinen tuo lapsenlapsi on ?, jos aivan pieni, ovat vielä niin symbioosivaiheessa , etteivät tarvitse mummojaan, tai jospa miniä kaveeraa äitinsä kanssa.
Yritä syyllistämättä kutsua heitä luoksesi, jos siitä vaikka yhteys löytyy.
Oman elämän kiroukset kannattaa jättää unholaan, vaikka ne elää toki uudelleen tässä vaihessa.
Minulla on samoja mietteitä, mutta menin konkreettisesti hautausmaalle ja "hautasin" entisen elämäni painolastin ja anopin pahuuden , miksi enää katkeroitua muistoilla, anoppikin makaa nyt mullan alla, kai se on vieläkin napanuora kiinni rakkaassa pojassaan, jossa ei ollut vikaa ; ) Mutta hui hai, nyt elän tätä omaa vapaata elämääni ja yritän pärjätä ilman menneisyyden taakkaan , joskus ne on pistettävä poikki. Katkera mummo, ei me sellaisia haluta olla, eihän.
Ota hyväksyvä asenne,kehu miniääsi aina kun voit, sano lapsestä jotain hyviä miniän piirteitä ja sano, että hyvin hoitanut, siitä ne ,,,- Olen ollut miniä itsekin
tällaisena ilmastonmuutoskatastrofin aikakautena, että ei ole miniöitä piruilemassa.
Saa pitää omat poikansa ja ainakin meillä on aina hauskaa.
En ole jäänyt todellakaan lapsista paitsi, monta kummilasta, soitellaan ja käydään ja aina mielessä.
Lisäksi miehen kanssa voidaan tehdä mitä mieleen tulee, ei tarvitse olla minään lapsenpiikana eikä pelätä pikkulasten tulevaisuuden puolesta, vaikka pelkään tietenkin......
Näin on hyvä.
Minulla oli maailman paras anoppi, vaikka hänellä oli läheinen suhde poikiinsa ja niin piti ollakin, olihan pojat hänen poikiaan. Ja lastenlapset hänen lastenlapsiaan. - oletko
Olen ollut miniä itsekin kirjoitti:
tällaisena ilmastonmuutoskatastrofin aikakautena, että ei ole miniöitä piruilemassa.
En ole jäänyt todellakaan lapsista paitsi, monta kummilasta, soitellaan ja käydään ja aina mielessä.
Lisäksi miehen kanssa voidaan tehdä mitä mieleen tulee, ei tarvitse olla minään lapsenpiikana eikä pelätä pikkulasten tulevaisuuden puolesta, vaikka pelkään tietenkin......
Näin on hyvä.
Minulla oli maailman paras anoppi, vaikka hänellä oli läheinen suhde poikiinsa ja niin piti ollakin, olihan pojat hänen poikiaan. Ja lastenlapset hänen lastenlapsiaan.piruillut anopillesi?????
- Miniä vuodesta 1979
Saattelimme anopin hautaan hiljattain. Voin sanoa, että olisi saanut riidellä, vaikka yötä-päivää.Mutta meillä oli anopin kanssa samat läheiset, joista kumpikin välitimme.Hänen poikansa,joka on minun mieheni ja siten meidän lapset,anopin lapsen-lapset. Ihmissuhteet ovat vaikeita, mutta kun käyttää oikeaa asennetta, niistä selviää ja jokainen vuorollaan antaa periksi,niistä omista mielipiteistään.Huom.Anoppi asui 300m päässä
- taas herännyt
Olen ollut miniä itsekin kirjoitti:
Näin on hyvä.
Minulla oli maailman paras anoppi, vaikka hänellä oli läheinen suhde poikiinsa ja niin piti ollakin, olihan pojat hänen poikiaan. Ja lastenlapset hänen lastenlapsiaan.Mutta eikös sinulle pitänyt tulla miniä Sveitsistä vai Italiastako se oli? Taisit tulla katumapäälle ja menit väliin.
- Vähän laajempaa näkemystä p...
taas herännyt kirjoitti:
Mutta eikös sinulle pitänyt tulla miniä Sveitsistä vai Italiastako se oli? Taisit tulla katumapäälle ja menit väliin.
lähivuodet ilmastonmuutoskehitystä, Grönlanti sulanut 30 % ja Golf taitaa sammua, että on siinä suuri riski ryhtyä viattomia lapsia byykaamaan, tuntuu todella rankalta ajatella heidän tulevaisuuttaan.
Ei läheiset välit häviä, kun oikea maa on valittu.
Jos se olisi Suomi, niin tarttisi jo tehdä suunnitelmia tulevan avioeron varalle ja laatia avioehto etc etc oletko kirjoitti:
piruillut anopillesi?????
anopin ja mieheni napa nuora ei ole koskaan katkennut...omiin lapsiini olen katkaissut ja heillä on oma elämä!!!vanhin lapseni ja miniä eivät hyväksyneet eroa!!!
- hg.7..kf
Ehkä se siitä muuttuu paremmaksi. Tiedän kuinka inhottavia jotkut miniät voivat olla kun olen kantapäänkautta sen kokenut. Ei lasten lasten tapaamisia, ei yhteydenottoja ei yleensäkään mitään yhteistä.
Oma miniäni on kuin euroopan omistaja osaa kaiken, ei tarvitse mitään ja ihmetteli miksi testamenttia ei ole muutettu sellaiseksi että hänkin saa jotain. Ja nyt on siis kysymys MINUN perinnöstä, jota tää miniä odottaa, ja jolla ei ole rahoihin mitään asiaa.
Odotan jatkoa mielenkiinnolla, koska heidän lapset ovat lähtemässä kotoa ja he saavat omat vävyt ja miniät. Yleensähän se on että kolmanteen ja neljänteen polveen, vai miten se meni. Kutkuttava tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134