Mistäs mahtaisi johtua sellainen, että kun laitan kuulokkeet telkkuun kiinni, niin ääni kuuluu SEKÄ kuulokkeista, että myöskin töllön kajareista? Töllön ohjekirjasta tai valikoista ei löydy mitään tuohon liittyvää säätöä. Töllö on vuoden vanha Thomson, jonka kyljessä olevassa kuulokereiässä kuulokkeet kiinni. Aika pieni hyöty kuunnella kuulokkeilla, jos kaikki kuuluu myös kajareista.
Ongelma äänen kanssa
5
641
Vastaukset
- tällaisissa
tapauksissa auttaa töllön ohjekirjan lukeminen.
- antihifisti
Taitaa tämä tapaus olla se kuuluisa 1% tapaus. Töllön ohjekirjassa ei ole asiasta muuta mainintaa kuin, että kuulokkeet tuikataan kuulokereikään, minkä olen tehnyt.
- tälleen minä
Säädä volume pois vai hiljeneekö kuulokkeet samaan tahtiin.
Minä laitoin langattomien lähettimen RCA-piuhalla digiboksin linjalähtöön. Säädöt toimivat hyvin. Ainoa hankaluus on kuulokkeiden kova taustakohina, on kuin sateessa kuuntelisi. Kuulokkeet ovat Sonyn infrapunat. Samanlainen kohina on myös Sonyn radiotaajuuskuulokkeissa. Ainakin normaalihintaluokassa Sonyt ovat ihan paskoja rempuloita.- antihifisti
Kun säätää äänet pois, häviää äänet myös kuullokkeista. Kuulokkeet on langalliset Philipsin halpismallit. Ja kuunnella täytyisi sekä töllön että xbox360:n ääniä. Digiboxi on töllössä scartilla kiinni, 360:n töllön sivussa kolmella (valkoinen, keltainen ja punainen)piuhalla kiinni.
- kiristää
antihifisti kirjoitti:
Kun säätää äänet pois, häviää äänet myös kuullokkeista. Kuulokkeet on langalliset Philipsin halpismallit. Ja kuunnella täytyisi sekä töllön että xbox360:n ääniä. Digiboxi on töllössä scartilla kiinni, 360:n töllön sivussa kolmella (valkoinen, keltainen ja punainen)piuhalla kiinni.
eli tv on myös thomson-merkkinen ja kuulokkeina sony mdr-xd100. ohjekirjassa ei lue kuulokkeista muuta kuin että kun ne liittää televisioon täytyisi äänen katketa tv:n kaiuttimista, mutta näin ei tapahdu vaan ääni kuuluu molemmista samaan aikaan. valikoista ei ole apua. kaikki käyty läpi. kellään muulla ollut samaa vikaa ja jos on niin miten saanut toimiin oikein???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686