Mistä sais hyvän/halvan pelikoneen VAATIVILLE peleille? Auttakaa. Oon ettin pitkää jo sellast.
auttakaa (kaikki lukee)
4
375
Vastaukset
- zxcvbnm
Siellä sanot että tarvitset koneen vaativille peleille. He osaavat myydä sinulle oikeanlaisen. Varaa kuitenkin paljon rahaa mukaan. Halpaa vaatimukset täyttävää saat etsiä loppuikäsi.
auttaa jo kummasti.
tai jo olet siirtynyt viikkorahoista ansio/pääomatulojen pariin siirryt nettipankkiin ja katsot saldon.
halvalla ei saa hyvää jos ei ole varastettu ja ehkei silloinkaan kun poliisit voi hakea pois.
Jatka etsimistä usein sinnikkyys palkitaan tai sit ei.- xboxelite
Riippuu mitä tiedät tietokoneista ja osaatko kasata itse. Tässä pari neuvoa
1)Mene osoitteeseen mbnet.fi ja sieltä etsi hintaseurannasta hinta-laatusuhteelta hyvät osat ja tilaa ne jostain verkkokaupasta ja kokoa kone itse. 800€ pitäisi riittää huippukoneeseen
2)Mene tietokoneliikkeeseen ja kysy jokin hyvä konepaketti ja pyydä heitä kokoamaan kone (Kokoaminen liikkeessä maksaa noin 50€-80€ lisää
3)Älä osta marketista sillä saat maksaa vastaavan tasoisesta koneesta noin 1300€
PS: Itse kasasin uuden koneen 2viikkoa sitten ja sain 800€ seuraavanlaisen koneen.
-500gb kiintolevy
-4gt ddr II 800mhz
-Intel core 2 duo e6750
-Ati Radeon x1950 pro ultimate
Lisäksi koneessa on huippu poweri, emolevy ja yms.
Tässä pari linkkiä josta kannattaa katsoa:
http://www.jathardware.com/
http://www.mbnet.fi/
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html
Eiköhän tästä ole apua. Tuli varmaan pisin viesti ikinä. =P- Failure
Mo! Oisin hieman kiinnostunu tuosta sinun kasatusta koneesta, voisitkos laittaa linkkejä noihin sun osiin, jos jaksat, oisin erittäin kiitollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144