Mitä seuraa rajoittimen kierrosta??? Himpun sais kulkea kovempaa jos tahtoo ohi mennä alle 80 kympin köröttelijöistä... Itse ajattelin 3500 tonniseen kuorkkiin isommat renkaat tietty vähän vauhtia lisäisi!!!
kuorma-auto
4
1407
Vastaukset
Paljon sakkoja jos menet itse käpälöimään nopeudenrajoitinta.
Joskus markka aikaan se summa oli viisinumeroinen luku, enkä olisi yllättynyt jos se viisinumeroinen luku olisi nyt euroissa.
Tietääkseni nämä 3,5 tonniset joissa on sähkönen nopeudenrajoitin jotka merkkiliike tai mittarikorjaamo ohjelmoi, siinä ohjelmoinnissa on huomioitu auton sallitut rengaskoot, joten nopeus hyöty on minimaalinen.- lippalakkipoju
oikein haaveilee luuletko ajavas keikan ennemmän tuolla olemattomalla aikahyödyllä jonka saat höpö höpö ajele vaan sitä 80 minkä laki sallii
- ???
Suurimmat dumpperitkaan eivät ota kuormaa kuin 300-400 tonnia, eikä niillä ole asiaa tieliikenteeseen – eivätkä ne edes kulje tuota kahdeksaakymppiä!
Mitäs ne ”alle 80 kympin köröttelijät” sitten ovat? Tekeekös tuo 80 kymppiä niin paljon kuin 800?
Et kai väitä, että sinulla oikein ajokorttikin olisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979