Facebook

naamakirja

"Facebook on erittäin voimakkaasti laajeneva yhteisösivusto.
Facebookin mukaan 200 000 ihmistä kirjautuu ohjelmaan päivittäin. Sillä on jo yli 40 miljoonaa jäsentä, kun määrä vielä tämän vuoden alkupuolella oli runsaat 17 miljoonaa." (Iltalehti 29.10.2007)

Ja Suomi24:stä ei löydy facebook keskustelupalstaa!!! Voisiko asialle tehdä jotain??

12

3293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awerer

Käyä googlee, maailma pullollaa facebook keskustelufoorumeja. Täällä siellä tuskin niin paljon viestiä tulis.

• feissari

Ainakaan googlettamalla ei löytynyt yhtään suomenkielistä facebook-aiheista keskustelupalstaa. Tuollainen tarvitaan suomi24:seen. Itselläni olisi vaikka, kuinka paljon kysyttävää tuon käytöstä, mutta oikein missään ei voi kysyä.

• olen etsinyt turvatietoa...

Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.

• _Javi_
        olen etsinyt turvatietoa... kirjoitti:

Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.

Profiilikuvien rajaus on nuorien aliarvioimista. Joka ikinen nuori osaa käyttää photoshoppia taikka microsoftin ilmaisia ohjelmia (Paint, photo editor) kuvien rajaamiseen. Miksi siis Facebookin miljoonakäyttäjineen pitää alentua joka ikisen profiilikuvan vaihtamisen yhteydessa sortua "kuvan rajaamiseen". Turhaa hommaa, rasittaa palvelinta, tekee yleistä mielipahennusta ja väärinymmärystä jos vahingossa on joku väärä paikka tulee rajattua kuvasta profiilikuvaksi. Ja kuinka paljon facebook käyttäjät vaihtavat profiilikuvia, kysyn vain.

• Bookface
      • ähvpee

löytyykö fb palstaa?

• impossible?

Mikähän sen ryhmän perustamisessa voi olla niin vaikeaa? Nyt "Netin aarteet" palsta täyttyy FB-tauhkasta -- vuosien varrella on kaikenlaista joutavanpäiväistä ryhmää kyllä syntynyt. Kieltääkö joku universaali laki facebookista keskustelun facebookin ulkopuolella???

• feisbuuk

Niinpä ja netin aarteet osiossa kukaan ei edes vastaa niihin kun tietäjät eivät löydä koko palstaa.

Mut sen siaan esim. tv-sarat osastolta löytyy popstars palsta jossa ei kukaan ole käynnyt herran vuosiin.

• Kannattaja.

Kannatan.

• Lue heti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223