Miten on, kun olen naimisissa ja haluan ostaa kiinteää omaisuutta joka olisi joka tilanteessa vain minun omaisuuttani. Ongelma on siinä, että miehelläni on isoja takausvastuita, eikä voi tietää miten niitten kanssa lopulta käy. Nyt haluaisin varmistaa, että tämä ostamani omaisuus (ei suuren suuri nyt, mutta arvo voi nousta) ei voi missään tilanteessa joutua ulosmittaukseen näitten takausten takia. Se olisi kuin avioehto, kai sellaisen voi tehdä muulloinkin kuin ennen naimisiin menoa.
Selusta turvattava
Omiin nimiin
2
716
Vastaukset
Avioehdon voi tehdä avioliiton aikanakin jos niin sovitte. Muistettava rekisteröidä maistraatissa.
- Omiin nimiin
vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398