Grooven kaksi luokkaa

grooveasiantuntija

Olen tehnyt luokittelun groove-musiikin kategorioimiseksi.

Ensinnäkin täytyy todeta, että, jotta musa yleensäkin voisi olla groovea, siinä täytyy olla aidoilla rummuilla ja bassolla ihmiseltä ihmiselle soitetut rytmi/basso-pohjat. Jos joku pitää koneilla soitettuja pohjia groovena, hän on yksinkertainen ja tunteeton tomppeli.

Ja sitten itse aisaan.

Groove voidaan jakaa kahteen luokkaan.
1. Munakas räkägroove.
-Tässä groovessa on särmää ja munaa yllin kyllin. Laulussa ja soitossa on sielua ja erektiota/märkääpimppiä. Se saa kuulijan jammailemaan ja saa aikaan kuulijassa eroottisia tunnetiloja. Soitto ei aina ole vimpan päälle rytmissä ja soundit eivät aina ole täysin vireessä mutta kuitenkin tarpeeksi ja tunne ohjaa soittoa.

2. Omaakivaarunkkugroove.
- Tässä groovessa ei ole särmää eikä munaakaan. Soittajat soittavat muikea ilme naamaallaan vain toisilleen unohtaen yleisön. Soitto ei saa aikaan mitään tunnetiloja eikä varsinkaan eroottista latausta. Jotkut soittajien kaltaiset pikkupoijjat, jotka luulevat soiton olevan räkägroovea, kuvittelevat saavansa eroottisia tunnetiloja ja heidän usein näkeekin jammaavan hillitysti musan tahdissa. Muissa tämä vimpan päälle rytmilleen soitettu musa ja vimpan päälle viritetty soundimaailma saa aikaan vain haukotuksia ja sen kuuluisan huudon takarivistä: "Soittakaa edes Kotkan Ruusu kunnolla prkl..."

1

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bil Cosbi

Hankkisit jonkun kivan harrastuksen ja onko viisasta vetää niitä sekotteita noinkin huteraan päähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60