Mun stereot on Philips C355:set jotka ostin monta vuotta sitten. Se ei enää soita cd-levyjä, enkä tiedä miksi...Mutta ei ole varaa ostaa uusiakaan.
Onko mahdollista, että voisin ostaa jonkun johdon jonka voisi kiinnittää koneeseen ja samalla stereoihin niin, että ne soittaisivat musan joka tulee koneelta?
http://www.ciao.co.uk/Philips_FW_C355_CD_Mini_System__Review_5527807
Tuossa informaatiota stereoista. Siinä on liitin AUX/CDR:lle. Jos tosiaan on mahdollista tämmöinen, niin millaisen johdon ostan? (Koneessani on monta usb liitintä jne)
Miten liitän tietokoneen cd-soittimen
5
424
Vastaukset
- smygi
Itsellänikin stereoiden cd-soitin lopetti toimintansa. Pyöritti levyä vähän aikaa ja ilmoitti sitten, ettei cd:tä sisällä. Arvasin, että pölyähän sinne on kertynyt. Puolet soittimesta sai purkaa, että pääsi käsiksi cd:n sisälle. Sitten vaan kunnollinen puhdistus ja taas toimii kuin uutena.
- aloittaja
Availla stereoita. Ei tekis mieli saada permistä. ;)
aloittaja kirjoitti:
Availla stereoita. Ei tekis mieli saada permistä. ;)
line-out (pikku-stereoplugi) liitännästä siihen sun stereoiden (tod.näk. RCA) inputtiin.
- Invisible.
ThreeMice kirjoitti:
line-out (pikku-stereoplugi) liitännästä siihen sun stereoiden (tod.näk. RCA) inputtiin.
Jos availet CD-asemia, niin muista varoa
laser-sädettä. Ota sähköt pois irroittamalla
verkkojohto tai vastaava.
Joissakin laitteissa on ihmissilmälle näkymätön
säde.
Onneksi se on usein sanottu laitteen etiketissä
Invisible Laser = näkymätön.
Visible = näkyvä.
- Tumpelo
Voiko kukaan neuvoa alottelijalle "kädestä pitäen" mitenkä pienennän digikuvan niin että se kelpaa eim. Huutonettiin Koneessani on vista käyttöjärjestelmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164