webasto on uusi tuttavuus,tuli auton vaihdon mukana.kojetaulun kello/ajastin-kytkimessä on liekkikuvake mm.eikös sen pitäis lähteä puhaltaan lämmintä suoraan annetun ajan puitteissa?webastosta kuuluu vain huminaa mutta ilmaa ei tuu sisälle.onko se voinut karstoittua ettei se syty vai riippuuko auton lämppärin asennot siihen?
webasto
iiip
2
431
Vastaukset
- Mate
En tiedä onko toimintaperiaatteita muitakin mutta itse olen törmännyt värkkiin joka ensisijaisesti lämmittää moottorin jäähdytysnestettä. Systeemiin kuuluu kiertovesipumppu joka kierrättää lämmitettyä nestettä moottorissa ja vasta kun riittävä lämpötila on saavutettu, käynnistetään lämmittimen puhallin.
Täältä voisi löytyä tietoa.
http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?cid=111
Tämä löytyi Googlesta tekstillä
webaston käyttöohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009