Spar kauppa

Timo777

Elikäs kaikki varmaan tietää että spar kaupan tilalle tulee sale kauppa. Koskas spar laittaa ovet kiinni? Jos 15.11(?) pitäisi sale avata jo.

6

1710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s-bonus

onko varmaa tietoa? Olis kyllä kauan kaivattu muutos. Spar on turhan kallis.

• joooopppppppppp

Toivottavasti vaihtuu myyjätkin

• uutta ei tilalle heti
        joooopppppppppp kirjoitti:

Eli Spar sulkee ovet ensi viikolla, mutta Sale avaa vasta maalis-huhtikuussa. Kiva niille jotka käyvät vakituisesti siinä, varsinkin näin kun joulukin on tulossa. Ja vanhuksilla on kyllä aika pitkä matka hansaan. Työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä myös Saleen, ja Salesta tulee hilkkua vaille 400 neliöinen, että voivat pitää ovet myös sunnuntaisin auki.
        Näin kertoi eilinen Ulvilan seutu lehti

uutta ei tilalle heti kirjoitti:

Eli Spar sulkee ovet ensi viikolla, mutta Sale avaa vasta maalis-huhtikuussa. Kiva niille jotka käyvät vakituisesti siinä, varsinkin näin kun joulukin on tulossa. Ja vanhuksilla on kyllä aika pitkä matka hansaan. Työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä myös Saleen, ja Salesta tulee hilkkua vaille 400 neliöinen, että voivat pitää ovet myös sunnuntaisin auki.
        Näin kertoi eilinen Ulvilan seutu lehti

että menee kiinni juuri ennen joulua, kaipa bonuksia keräävät halutaan asiakkaiksi Prismaan joulumyyntiä kasvattamaan. Mielestäni Spar on ollut ihan kunnon lähikauppa ja palvelu hyvää.. mukavaa jos henkilökunta saa jatkaa keväällä uudessa.Lapsiperheiden äidit ja vanhukset eivät varmaankaan ole tyytyväisiä kun kauppamatka pitenee..

• tätämieltä
        *** kirjoitti:

että menee kiinni juuri ennen joulua, kaipa bonuksia keräävät halutaan asiakkaiksi Prismaan joulumyyntiä kasvattamaan. Mielestäni Spar on ollut ihan kunnon lähikauppa ja palvelu hyvää.. mukavaa jos henkilökunta saa jatkaa keväällä uudessa.Lapsiperheiden äidit ja vanhukset eivät varmaankaan ole tyytyväisiä kun kauppamatka pitenee..

kunpa olisi ne hapannaama myyjät vaihtuneet myös!

• sikseen
        joooopppppppppp kirjoitti:

Kai itse olet töissä ,vaiko luuseri.
        Asetuppa henkilökunnan saappaisiin tänäpäivänä,et pääse vähällä pieni palkka ja urakka työ,
        surkeet työajat,tuntimäärät minimissä.
        Toiseksi oletko itse ystävällinen vai hapannaama.
        SIINÄ MIETTIMISTÄ ENNEN KUN KAATAA KAIKKEA KAKKAA TYÖTEKIJÖIDEN NISKAAN.

ONNEKSI TEITÄ ON HARVASSA JA JAKSAMME HUOMISEEN.

PS.en työskennellyt kyseisen myymälän palveluksessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60