joko ole tehnyt hyvän uudenvuoden lupauksen?
Ps, Joulua ei neuvos arvosta, joten jätän vähähemmälle huomiolle tehkööt sen jotka Joulusta pitävät.
Uudenvuoden aatto lähestyy
8
653
Vastaukset
- mikä lähestyy??
Oot sinä kyllä melko
aikaa edellä oleva sälli,
vaiko oliko se taas dementiaa? ;-)
Vietetään nyt kumminkin
ensin kekri/pyhäinpäivä,
isänpäivä,
itsenäisyyspäivä (sentään 90 v.)
adventit,
joulunpyhät...
Kaksi kuukautta aikaa
miettiä lupauksia.jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.- josta ollaan monta mieltä
rantaneuvos1 kirjoitti:
jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.Juhlapyhät ovat, luulisin, enimmälle
osalle meitä ihan mukava asia.
Emmehän OIKEASTI tiedä muuta, kuin miten itse
vietämme ja miten tuttumme
viettävät.
Kaikki muu on mielikuvitusta tai
jostain luettua, huhuna kuultua.
Toki tiedämme yksinäiset, eroperheet,
viinapäissään pieksäjät...
Mutta miksi sen pitää estää
meitä siirtämästä perinteitä
lapsillemme.
Minä ainakin jatkan lapsuuteni
kokemukset juhlapyhista
eteenpäin.
Niin vähän on tässä pimeydessä
valonpilkahduksia. - ja perhearvoja
rantaneuvos1 kirjoitti:
jäisi meillä moni suurisuru surematta, juuri juhlapyhien takia ja moni perhekin pysyisi koossa paljon pitempään.
Neuvos katsoo tietenkin tuntemattoman sotilaan 06.12.2007 televisiosta, eu,n takia en tunne enää itsenäistä suomea.vierastava junttura voesit olla hilijaa, lienetkö ees armeijassa käyny, sontiva tutilas..!
- rantsua kekri
lähesty ja voimallisesti ; saapi viikon juuva ja päästellä pieruja vaikka pystystä niin kuin palakkalaeset aikonaan. Vaan liekkö neuvos elläissään työn laijassa nahunnukkaan, tainnut vaan luppoa maata ja makkuuremoloeta piästellä...
- Katri*
Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille,
pitänee ruveta lupauksia miettimään hyvissä ajoin. ;) - eilupaava
Iät ja ajat uusi vuosi on lähestynyt, muttei lupauksia kannata tehdä. Jos tekee, niin sellainen: ei uudenvuoden lupuksia.
- saunoja koko sydämestään
että voi sitä joskus viettää ihanaa laatuaikaa vaikka keskellä viikkoakin.ilman juhlapyhien tuomaa hässäkkää,toki arvostan perinteitä,toivon että niistä on jotain siirtynyt myös omien lasten elämään.tällä viikolla sain hengähdystauon ihan vain itselleni.ystävien mökillä illan jo hämartyessä ihana saunahetki.lappoisat löylyt oikein vastan kanssa.ulkona lempeä syyssateen ropina.koivupuiden tuoksu.kynttilöitä saunanterassi täynnä.tuli takassa.ihanaa.kiitos siitä heille.sain ihanan lahjan kiiresiin päiviini.kivaa kun joku välittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175