Titaanipelaajien kuorolaulu eilisillalta:
Jäähyllä istuin mä verkkomme soi
SaPKo löi turpiimme tärähtäen
Mistä mä haaveilin muistaa en voi
Olin vain tappiosta surullinen
Varmaa on vain että haaveeni nuo
Täyttyneet milloinkaan ei
SaPKoa voitettu taaskaan me ei
Pässipaidat voiton kun vei
Kotkan poikii ilman siipii
SaPKo verkkoamme heiluttaa
Taakse jäivät Titaanihäipät
Terveeksi ei niitä saa
Maalilaulun kuulen, SaPKon luulen
Maalanneen...enkä tiedä kauniinpaa
Samaa luvassa perjantaina Jukureille!
Laulu eiliseltä
7
461
Vastaukset
- J.W Mainio
Ei stemmaa sitten millään. Eihän savonlinnalaisilta voi parempaa odottaakaan.
- Jukurifani
Jääkäämme odottamaan laulua eilisestä SavoRules!
Mikkelistä saapui bussillinen homoja,
luulivat olevansa savonlinnassa pomoja.
Itku pääsi runkkarilta,näytti poika punkkarilta.
Äiti poikaansa häpeää kovasti vaikka isänsä olikin rovasti.
Mikkeli on suomen persereikä, sinne ei mene ikinä meikä.- TV:ssä
SavoRULES kirjoitti:
Mikkelistä saapui bussillinen homoja,
luulivat olevansa savonlinnassa pomoja.
Itku pääsi runkkarilta,näytti poika punkkarilta.
Äiti poikaansa häpeää kovasti vaikka isänsä olikin rovasti.
Mikkeli on suomen persereikä, sinne ei mene ikinä meikä.nähdyssä pelissä toinen joukkue kyllä perseili (minuutissa 0-2). Eikä ne olleet Mikkeliläisiä.
- Hyi hitto!
Tosi törkeää Junnun tekstin apinointia!!!!!
Savonlinnan juntit vetäkää itsenne hirteen!! Noloa tosi noloa!!!!- Tilulilu...
SavoRULES kirjoitti:
Haista sinä poika perse.
Ei tainnu saada baarista naista kun nettiin heti hyökkäsit? Kertoo sinusta paljon, olet ärsyttävä kusipää kapakassakin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164