Tässä tositarina sellaisena kuin se minulle kerrottiin:
Miksi teini-ikäisten lasten vanhemmilla on harmaat hiukset?
Isä poikkesi poikansa huoneessa. Hän hämmästyi, kun huomasi sängyn olevan sijattu ja
kaikkien tavaroiden olevan siististi paikoillaan. Sitten hän huomasi kirjekuoren pojan tyynyllä. Sen päälle oli kirjoitettu siistillä käsialalla "Isälle". Pahoin ennakkoaavistuksin hän avasi kuoren ja alkoi lukea:
Rakas isä,
Kirjoitan tätä suurella katumuksella ja surulla. Jouduin karkaamaan uuden tyttöystäväni kanssa välttääkseni suuren murhenäytelmän sinun ja äidin kanssa.
Leena on suuri intohimoni, ja hän on aivan ihana. Tiedän että te ette olisi
hyväksyneet häntä kaikkien lävistysten, tatuointien ja tiukkojen
prätkävaatteiden takia ja koska hän on niin paljon vanhempi kuin minä. Mutta
tämä ei tapahtunut ainoastaan intohimon vuoksi, vaan myös siksi, että hän on raskaana.
Leena sanoo, että meistä tulee tosi onnellisia. Hänellä on pieni asuntovaunu
metsässä ja läjäpäin polttopuita, tarpeeksi koko talveksi. Meillä on
yhteinen unelma saada vielä paljon lisää lapsia. Leena on avannut silmäni
kohtaamaan todellisuuden, että marihuana ei todellakaan vahingoita ketään.
Me kasvatamme sitä ja käytämme sitä kauppatavarana saadaksemme muilta
kommuunimme ihmisiltä ruokaa ja niin paljon kokaiinia ja ekstasia kuin haluamme.
Me rukoilemme, että tiedemiehet vihdoin keksisivät lääkkeen AIDSiin, jotta Leena
parantuisi. Hän on ansainnut sen.
Älä huolehdi isä, minä olen nyt jo 16-vuotias ja tiedän kyllä miten
huolehtia itsestäni. Tietysti tulen joskus takaisin, ainakin vierailemaan luonanne,
jotta opitte tuntemaan kaikki lapsenlapsenne.
Poikasi, Ville
P.S. Isä, mikään yllä olevasta ei ole totta. Olen Tommin luona. Halusin vain
muistuttaa, että elämässä on pahempiakin asioita kuin koulutodistus, joka on
kirjoituspöytäni laatikossa.
Rakastan teitä. Ilmoittele milloin minun on taas turvallista tulla kotiin.
2
318
Vastaukset
- Pirre*
mukaan, on muna jo kanaa viisaampi :)
- juttua.
täysin tyypillistä avioeroperheiden lapsilla,
moni lapsi vaan ei uskalla kertoa,
vaikenee ja kärsii vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124