Nyt sitä sitten saatiin tännekin! Kumma miten ensilumi saa lapsetkin ihan täpinöihin vuodesta toiseen.
Täällä olis pitänyt saada pulkka, sukset ja JOULUKUUSI :0) heti aamutuimaan.
Nyt lenkille koirien kanssa, mahtaa olla yhtä hyppelyä matkanteko ensialkuun :)
Lunta ...:)
7
209
Vastaukset
Tännekkin sitä lunta luvattiin jopa 10cm. muttei ole vielä tullut yhtään, ilma on ihan kirkas ja
2 astettä lämmintä näyttää mittarikera pikkupakkasen. Nyt tulee räntää taivaan täydeltä ja asteita 0,5 plussaa. Hyvin tyypillinen keli pyhämiestenpäivän keliksi.
Lumi saa vanhankin nuortumaan. Vanha herra Emppu-Eemeli pisteli ulkona tuhatta ja sataa ja killitteli maailmaa iloisin silmin villapusero yllään.satelee täälläkin. :) 1. marraskuuta tuli kylmempää, mutta aika vähän tuota valkoista vielä on näkynyt. Tiet on liukkaat ja osan näytti talvi edelleenkin yllättäneen. Vuosi sitten tähän aikaan oli korkeat nietokset ja pakkasta parikymmentä astetta.
No, minun tuulilasiin tuli joka tapauksessa lappu jossa sanottiin että minun autosta poistetaan kilvet. Kårstøssa avattiin tuommoinen kaasuvoimalaitos, ja sen puhdistamon rakennus viivästyy hallituksen vitkuilun takia monta vuotta, ja laitoksen päästöjä kompensoimaan 460 000 autosta poistetaan siis kilvet. ;) Montakohan autoa tässä maassa mahtaa olla...
Tuo ainokainen bussikin kun menee tästä vähän liian myöhään, niin alan virittäytyä joululomatunnelmaan, enhän minä töihin voi ajaa kilvettömällä autolla.siihen loma tunnelmaan. Joskin minulla alkaa maanantaina "suvi" loma. Olen viikon lomalla ja loput pidän joulukuussa ja osan tammikuussa.
Sinulla on sitten hieman enempi, vaikka ei ole kilpiä, on sulla auto, meillä ei ole autoa eikä kilpiäkään, mutta bussi kulkee.umalehtinen kirjoitti:
siihen loma tunnelmaan. Joskin minulla alkaa maanantaina "suvi" loma. Olen viikon lomalla ja loput pidän joulukuussa ja osan tammikuussa.
Sinulla on sitten hieman enempi, vaikka ei ole kilpiä, on sulla auto, meillä ei ole autoa eikä kilpiäkään, mutta bussi kulkee.joulu tai kesä, kunhan vaan on loma. :) Harjailen välillä lunta kilvettömän auton katolta, ja voi kai koirien antaa käydä siellä istumassa, niin eivät ihan unohda, mikä auto on. Sen tuulilasiin ilmestyneen lapun perusteella voisi ehkä olettaa, että vuonna 2011 saan taas ruveta ajamaan toosalla. Toivottavasti dieselillä ei ole mitään parasta ennen -päivää, jotta se tankkiin jäävä litku vielä toimisi. :D
Enhän minä ole varma, kulkeeko se bussikaan enää, ehkä sillä on sama kohtalo. Mukava se on pimeimpään vuodenaikaan bussikuskinkin päästä lomalle. :D
Meiltä parin kilometrin säteellä on kaksi huskytarhaa, jospa ne alkaisivat ajaa taksia aina silloin tällöin.Ursa kirjoitti:
joulu tai kesä, kunhan vaan on loma. :) Harjailen välillä lunta kilvettömän auton katolta, ja voi kai koirien antaa käydä siellä istumassa, niin eivät ihan unohda, mikä auto on. Sen tuulilasiin ilmestyneen lapun perusteella voisi ehkä olettaa, että vuonna 2011 saan taas ruveta ajamaan toosalla. Toivottavasti dieselillä ei ole mitään parasta ennen -päivää, jotta se tankkiin jäävä litku vielä toimisi. :D
Enhän minä ole varma, kulkeeko se bussikaan enää, ehkä sillä on sama kohtalo. Mukava se on pimeimpään vuodenaikaan bussikuskinkin päästä lomalle. :D
Meiltä parin kilometrin säteellä on kaksi huskytarhaa, jospa ne alkaisivat ajaa taksia aina silloin tällöin.vielä puinen polkuauto ja traktori. Traktorissa peräkärrykin.... Niillä sitä olisi loistavasti painellut kaupunkiin, vaan luovutin nekin pois niitä enemmän tarvitseville tuleville formula kuskeille, ja aidoille "raktori miehille".
Suvi se on tullut joo, sataahan joskus jussinakin lunta;))))))))))
oli satanut yöllä. aamulla oli muutunut sohjoksi. kun mentiin ulos niin tietty Humle pakitti heti ;-))))
"en kyllä aio tassujani tuossa sohjossa kastella". KIITOS. vie minut hetipaikalla takaisin kotia!
Humle piti kantaa ja etsiä paikka jossa oli jotkuinkin kuivempaa. sitten tekeen hätänsä ja äkkiä syliin taas ;-)))
kuivaaminen on sille aivan ihana juttu kun tullaan sisälle. rakastaa kuivaamista. auttaa myös mielellään kuivata velipoikiakin.
sitten soffalle ja viltti päälle.
(täytyykö kiltti mamma mun mennä ulos enään?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164