Ajattelin aloittaa tämmöisen aiheen. Onko miesten mielestä naisilla parempi parempi alapään karvoitus semmoinen runsas karvoitus ja tumma. Vai semmoinen siisti ajateltu alapään karvoitus. Itse ajelen alapääni karvoja aina siistiksi ja en tykkää naisena runsaasta karvoituksesta.Posliinista tulee minulle punaisia näppylöitä siksi pidän kuitenkin vähän karvoitusta.
liian runsas karvoitus alapäässä kaunista?
8
5885
Vastaukset
Minun mielestä naisellisen naisen tekee runsas
siisti karvoitus alapäässä. Se on kaunista ja seksikästä!!!!!!!! Posliini on kaunista vain astioissa:)- satyriasis
molempi parempi. välillä täysin naturellpöheikkö on kiva, esim. talvisin ja kesällä riittää sitten vähempikin.
toisaalta liian karvaista ei ole mukava nuolla, vaikea valinta jos pitäisi. kaikki käy ;) - -JJ-
...kyllä siistitty/posliini on kyllä parasta...
- Kiehkurat
Naisystävälläni on aivan ihanat hurmauskiehkurat alapäässä. Niitä on mukava näprätä ja pyöritellä aina kun ei ole muuta tekemistä. Olen laittanut niihin kauniin punaisen rusetinkin! En missään nimessä haluaisi niitä poistettavaksi. Toivottavasti ne eivät katoa runsaasta käsittelystä.
- anna kasvaa
kun täytät 60v harvenee karvat itestään.Vaimostakin on tullut posliini ajamatta.
- vaimoni mies
Jos saan neuvoa...alareunan karvat pois ja jätä siisti karvoitus alavatsan kohdalle. Karvat kannattaa nyppiä.
- Peku37
Paras on pieni tupsu alavatsalla ja muuten karvaton :)
- Tosi mies
Aah... muistelen vieläkin kaiholla yli kymmenen vuoden takaisen tyttöystävän ihanaa mustaa pehkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846