Mistä rahaa??

oOoOoOo

Hyviä rahanhankkimiskonsteja? Miten saada melko helposti ja nopeasti rahaa? En tarkota nyt mitään lainaa tms. vaan niinku 15v:lle jostain käteistä muutamia kymppejä?

11

3234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntijamies

monella aikuisella miehellä on halua nuoria poikia kohtaan, ja hyvä tapa ansaita rahaa on myydä itseään. jos prostituutio ei kiinnosta, niin tarjolla on monenlaista muutakin työtä. ja sitten voit alkaa vaikka keräilemään pulloja, kuten monet köyhät tekevät

• ehdotus

pölli tavaraa ja myy..

• :((

pimee oot.

• hennaliina
        :(( kirjoitti:

pimee oot.

ei ole olemassa helppoa rahaa. etkä toivottavasti rikolliseksi ala.. ja todellakin.. pullojenkeruu ei ole vain köyhien hommaa. pari euroa saattaa tulla jo viiden kilsan pyörälenkillä! kunhan vaan katse on ojassa ja pussi mukana. eikä siinä mitään hävettävää ole. naapureilta voit kysyä jotain pikkuhommaa. ehkä vanhemmat antaa jos peset auton tai teet osan joulusiivoista. lehtien jakoa.. mansikkamaalle kesällä.. sielä on paljo nuoria. konstit on monet.

• SAADFADSA

suoralähetys.fi

• hmmm...

Paljon asiattomia viestejä...
        Vie lapsia leikkimään, auta ihmisiä joulusiiv. koristeluissa, kerää pulloja, luo lunta, käy kaupassa.

• kokeilla kannattaa aina
        hmmm... kirjoitti:

Paljon asiattomia viestejä...
        Vie lapsia leikkimään, auta ihmisiä joulusiiv. koristeluissa, kerää pulloja, luo lunta, käy kaupassa.

tossa ois yks keino
        www.agloco.com/r/BBJD6570
        kannattaa oikees rekisteröityä tonne!
        oon muutamii kuukausii jo käyttäny tota ja sanotaa näin että on helpottanu huomattavasti raha tilannette.

• pastori
        kokeilla kannattaa aina kirjoitti:

tossa ois yks keino
        www.agloco.com/r/BBJD6570
        kannattaa oikees rekisteröityä tonne!
        oon muutamii kuukausii jo käyttäny tota ja sanotaa näin että on helpottanu huomattavasti raha tilannette.

ku kirjaudut tästä http://bux.to/?r=pastori
        ja klikkailet mainoksii ni alat tienaamaa.
        Kerää omia referaaleja ni tienaat enemmän ja enemmän. itse olen kohta käyttäny tota jonkuu 2kk ja tienannu helposti ja vaivatta melkee 50€
        Eihän se paljo rahaa oo mut pikkuse rahaa pienellä työllä =) säästät vaikka pitkää ja sijoitat viisasti ne johonkii.

• gfdgrt

Kesäks töihin... verottaja lähettää 16v täyttäneelle automaattisesti verokortin, mut jos on 15 niin hakee/tilaa verottajalta ja töihin!!!!

• ....................

Rikolliset ja varkaat keskitysleireille!

• lisää rahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60