Taas se alkoi...

...nimittäin oksentelu. Eilinen meni ilman yökkejä, mutta yöllä taas alkoi, ja olipa parit oksennukset tullut sillä välin kun olin koulussa muutaman tunnin. Noh, tunnin päästä on ell:lle aika, kunpa vain olisi pelkkää vatsapöpöä...=(

14

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän teille peukkuja pystyssä. Ottakaa onni matkaanne mukaan.

• Onneksi poika on muutoin vaikuttanut pirteältä ja terveeltä. Hitsiläinen kun ei aikoinaan hoksannut ottaa sitä koiravakuutusta, sen verran ollaan jo tuon kaksi ja puolivuotisen elon aikana jouduttu lääkärillä ramppaamaan milloin minkäkin vaivan vuoksi. Jopa olisi opiskelija säästänyt siinä kohtalaisen summan. Mutta minkäs näiden kanssa teet. Ei se hintaa katso silloin kun on hoitoa saatava.

• MarzaH kirjoitti:

Onneksi poika on muutoin vaikuttanut pirteältä ja terveeltä. Hitsiläinen kun ei aikoinaan hoksannut ottaa sitä koiravakuutusta, sen verran ollaan jo tuon kaksi ja puolivuotisen elon aikana jouduttu lääkärillä ramppaamaan milloin minkäkin vaivan vuoksi. Jopa olisi opiskelija säästänyt siinä kohtalaisen summan. Mutta minkäs näiden kanssa teet. Ei se hintaa katso silloin kun on hoitoa saatava.

Rahaa palaa aina ja varsinkin silloin kun budjetti on pienimmillään.

• umalehtinen kirjoitti:

Rahaa palaa aina ja varsinkin silloin kun budjetti on pienimmillään.

Koskee juuri kyllä muitakin elämänalueita kuin koiran kustannuksia. Kun tili on tyhjimmillään, eikös juuri silloin pamahda jokin elintärkeä kapistus rikki ja uusi on pakko hankkia =)

• No voi.....oisko sillä kuitenkin jonkinasteinen tukos siellä suolistossa...

• Eipä lääkäri ainakaan tukosta epäillyt, massua paineli mutta ei löytänyt mitään siihen viittaavaa. Ilmeisesti vaan mahapöpö, sitä on kuulemma täällä Keski-Suomessa ollut jonkin verran liikkeellä. Saatiin oksennuksenestoa ja mahan limakalvosuojaa. Jospa se näillä keinoin menisi ohi, eipä ole ainkaan enää yökkinyt vaikka ruokaakin annoin.

• MarzaH kirjoitti:

Eipä lääkäri ainakaan tukosta epäillyt, massua paineli mutta ei löytänyt mitään siihen viittaavaa. Ilmeisesti vaan mahapöpö, sitä on kuulemma täällä Keski-Suomessa ollut jonkin verran liikkeellä. Saatiin oksennuksenestoa ja mahan limakalvosuojaa. Jospa se näillä keinoin menisi ohi, eipä ole ainkaan enää yökkinyt vaikka ruokaakin annoin.

Toihan on tietysti tosi hyvä jos ei mitään vakavaa, ottiko ultran vatsasta ?

• Sikra kirjoitti:

Toihan on tietysti tosi hyvä jos ei mitään vakavaa, ottiko ultran vatsasta ?

...ottanut, tunnusteli ja paineli, eikä koira näyttänyt kipuilun merkkejä. Mikäli oksentelu jatkuu tai kakkiminen loppuu tms. pitää ottaa klinikalle yhteyttä.

• MarzaH kirjoitti:

...ottanut, tunnusteli ja paineli, eikä koira näyttänyt kipuilun merkkejä. Mikäli oksentelu jatkuu tai kakkiminen loppuu tms. pitää ottaa klinikalle yhteyttä.

Mä olen ehkä vähän yliherkkä noille tukoksille, kun mun yhdellä koiralla oli kaksikertaa ja se toinenkerta oli sitte se kohtalokas viimeinen kerta...silläkään koiralla ei ollu kipuja, oksenteli vaan, mutta ei se kyllä ulostanutkaan...
        Se ultrattiin kummallakin kerralla ja siinä ultrassa näky heti se tukos kohta...
        Toivotaan että koirasi paranee pian...

• Sikra kirjoitti:

Mä olen ehkä vähän yliherkkä noille tukoksille, kun mun yhdellä koiralla oli kaksikertaa ja se toinenkerta oli sitte se kohtalokas viimeinen kerta...silläkään koiralla ei ollu kipuja, oksenteli vaan, mutta ei se kyllä ulostanutkaan...
        Se ultrattiin kummallakin kerralla ja siinä ultrassa näky heti se tukos kohta...
        Toivotaan että koirasi paranee pian...

...kyllä. Itsekin aika herkästi kyllä pelkään että kyse on vakavammasta mistä yleensä on, silloinkin kun pissasta oli verta ja löytyi kiteitä kauhistuin heti että nyt sillä on munuaisvika tai vähintään kivet jotka täytyy leikata. Mutta ruokavaliolla onneksi on hoitunut. Onko sinulla muuten kokemuksia pissanäytteissä olevasta vähäisestä verestä, minulle sanottiin että nuorilla uroksilla yleistä, kun sitä joskus on kontrolleissa näkynyt?

• MarzaH kirjoitti:

...kyllä. Itsekin aika herkästi kyllä pelkään että kyse on vakavammasta mistä yleensä on, silloinkin kun pissasta oli verta ja löytyi kiteitä kauhistuin heti että nyt sillä on munuaisvika tai vähintään kivet jotka täytyy leikata. Mutta ruokavaliolla onneksi on hoitunut. Onko sinulla muuten kokemuksia pissanäytteissä olevasta vähäisestä verestä, minulle sanottiin että nuorilla uroksilla yleistä, kun sitä joskus on kontrolleissa näkynyt?

Ei ole itelläni kokemusta paljonkaan noiden urosten vaivoista, mutta olen myös kuullut että olisi yleistä, se vähäinen veri virtsassa nuorilla uroksilla sillontällön...

• Sikra kirjoitti:

Ei ole itelläni kokemusta paljonkaan noiden urosten vaivoista, mutta olen myös kuullut että olisi yleistä, se vähäinen veri virtsassa nuorilla uroksilla sillontällön...

Näin lääkärikin minulle sanoi. No mutta hyviä öitä, lähden tästä katselemaan vielä töllöä kun ei ole aamulla aikaista herätystä =)

• MarzaH kirjoitti:

Näin lääkärikin minulle sanoi. No mutta hyviä öitä, lähden tästä katselemaan vielä töllöä kun ei ole aamulla aikaista herätystä =)

töllön ääreen mäkin tästä lähden yrittää nukkumista, täytyy laittaa vaan uniajastin päälle...

• Koiranäyt..

Pyydä paikallista Pekka Eerikkiä hoitamaan homma,!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe