Yksi puikko microlaxia ei auttanut tuomaan tavaraa ulos. Voinko ottaa miten nopeasti toisen satsin?
microlax
4
16757
Vastaukset
- niitä..
voip 2kpl. peräkkäin laittaa!!!
- risiiniöljy
= suolen putkimies, mutta ruokavalio sitten kuntoon.
- 10 vuotta dulcolaxia
mutta nyt korkeintaan kerran kuukaudessa.
1.Syön joka päivä 2 Activia(jugurtti.
2.Koska liikun vähän, teen vatsajumppaa kotona.Vedän vatsaa sisään n.20 kertaa, samalla yritän treenata istuinlihaksia.
3.Juon vettä litran päivässä, plus kahvia 2-3 mukillista aamupäivällä, illalla teetä.
4.Otan vessaan mukaan lehden, ja luen pari juttua siitä tai teen ristisanatehtäviä.
5.Kun istuu potalla, voi keinuttaa hiljaa itseänsä puolelta toiselle, sekin auttaa joskús.
-Toivottavasti pääset eroon niistä laksatiiveista. - Anonyymi
Microlaxilla voit laittaa tavaraa ja satseja sisään missä muodossa tahansa.
Daegolax on suurempi ja tehokkaampi kuin microlax.
Daegolax tehoaa kertaheitolla. Nautitaan sisäisesti. Villisioille ulkokautta.
Terveisin tohtori daeg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423