Ongelma mitenkä saa tallennettua bmp tiedostomuodon 1 bittiseksi. Tiedosto on .eps jonka haluaisin muuttaa nimenomaan 1 bittiseksi. Tallennuksessa se ehdottaa vain 4 ja 8 bittistä ja loput vaihtoehdot ovat harmaita. Olen muuntanut logon harmaa sävyiseksi. Ohjelma on versioltaan 7.
Photoshop .eps ----> .bmp - 1bit
4
198
Vastaukset
ihan hatusta, kun olen vanhalla Linux-koneella...Mutta pitäisiköhän kuva konfata musta-valkoiseksi, siis ei harmaasävyksi? Mahtaneeko silläkään tavalla onnistua...Kokeilen tuota heti, kun käynnistän taas työkoneen. Ilmoita, kun hommassa jotenkin onnistut. Mukavaa viikonloppua!
- timantti
muuttamalla harmaasävyiseksi se antaa jo tallentaa sen bmp:ksi. eipä taida ongelmaan löytyä ratkaisua. ottamalla yhteyden saksaan voisi apu löytyä ehkäpä...
timantti kirjoitti:
muuttamalla harmaasävyiseksi se antaa jo tallentaa sen bmp:ksi. eipä taida ongelmaan löytyä ratkaisua. ottamalla yhteyden saksaan voisi apu löytyä ehkäpä...
Kokeilin tässä nyt PS CS:llä. Ensin tietenkin FLATTEN IMAGE. Sitten grayscaleksi, sitten DUOTONEksi, sitten bitmap'ksi, sitten tallennat BMP:nä ja tallentaessa ohjelma kertoo, että kuva on 1-bittinen. Kerro miten kävi....
- timantti
ThreeMice kirjoitti:
Kokeilin tässä nyt PS CS:llä. Ensin tietenkin FLATTEN IMAGE. Sitten grayscaleksi, sitten DUOTONEksi, sitten bitmap'ksi, sitten tallennat BMP:nä ja tallentaessa ohjelma kertoo, että kuva on 1-bittinen. Kerro miten kävi....
Sain tallennuksen tehtyä mutta tarkkuus osoittautui liian heikoksi. Täytyy ideoida uusia ratkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164