Lähtö on pian. Kertokaa!
Minkälaiset ilmat
7
1673
Vastaukset
- lähellä!
Eli tässä Cancunin säätä joka on siinä lähellä:
http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=cancun
Hyvältä näyttää!- hyvältä?
perkele minä inhoan pilviä! Vähäisiäkin...
- linkittäjä
hyvältä? kirjoitti:
perkele minä inhoan pilviä! Vähäisiäkin...
en enään linkitä. Anteeksi?
- linkkejä tarvita
linkittäjä kirjoitti:
en enään linkitä. Anteeksi?
VAAN AURINKOA!
- treintaydos
linkkejä tarvita kirjoitti:
VAAN AURINKOA!
Karibialle matkaaville tiedoksi, että sään ennustaminen sinne on arpapeliä. Se on silti ihan saletti, että aurinkoisia päiviä saat. Nythän vedellään hurrikaanikauden viimeisiä päiviä, joten luultavasti on hyvin kostea, lämmin, joinakin päivinä satelee ja joinakin on pilvistä. Mutta se on varma, ettei lunta eikä räntää tule! Eiks ollutkin hyvä ennustus :)
- Rolf_K
tähän vuodenaikaan siellä sataa aamuisin 7-11, sitten sade taukoaa noin puoleksi tunniksi, jolloin kannattaa piipahtaa rannalle tai kioskille. sitten alkaa taas satamaan. pilvipeite alkaa rakoilla uudestaan noin 15.40. aurinko näyttäytyy näin ollen lähes tunniksi. tähän on ajoitettu naperokerhon aukeaminen, mutta se sulkeutuu pilvisyyden lisääntyessä. noin kello 16,30 alkaa yhtäjaksoinen niinkutsuttu iltapäiväsade, joka kestää lähes puoleenyöhön saakka. puolestayöstä noin kello seitsemään aamulla sataa harvemmin.
- hate
mahdotonta tietää,olen lomaillut kaksi kertaa PDC:ssä. Ensimmäinen kerta 2/2004 ja toinen 11/12/2006 ja välillä sateli mutta suurimmaksi osaksi paistoi.Tuolla toisella kerralla olin kolmeviikkoa (onneksi)sillä tuo marraskuun viimeinen viikko oli aurinkoinen,joulukuun ensimmäisellä viikolla tuli muutamana päivänä vettä kuin aisaa ja myrskysi,mutta sitten selkesi loppuajaksi.Ehkä maaliskuussa voisi olla kokonaan aurinkoista mutta mene ja tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635