Minkälaiset ilmat

Playa del carmenissa

Lähtö on pian. Kertokaa!

7

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähellä!
      • hyvältä?

perkele minä inhoan pilviä! Vähäisiäkin...

• linkittäjä
        hyvältä? kirjoitti:

perkele minä inhoan pilviä! Vähäisiäkin...

en enään linkitä. Anteeksi?

• linkkejä tarvita
        linkittäjä kirjoitti:

en enään linkitä. Anteeksi?

VAAN AURINKOA!

• treintaydos
        linkkejä tarvita kirjoitti:

VAAN AURINKOA!

Karibialle matkaaville tiedoksi, että sään ennustaminen sinne on arpapeliä. Se on silti ihan saletti, että aurinkoisia päiviä saat. Nythän vedellään hurrikaanikauden viimeisiä päiviä, joten luultavasti on hyvin kostea, lämmin, joinakin päivinä satelee ja joinakin on pilvistä. Mutta se on varma, ettei lunta eikä räntää tule! Eiks ollutkin hyvä ennustus :)

• Rolf_K

tähän vuodenaikaan siellä sataa aamuisin 7-11, sitten sade taukoaa noin puoleksi tunniksi, jolloin kannattaa piipahtaa rannalle tai kioskille. sitten alkaa taas satamaan. pilvipeite alkaa rakoilla uudestaan noin 15.40. aurinko näyttäytyy näin ollen lähes tunniksi. tähän on ajoitettu naperokerhon aukeaminen, mutta se sulkeutuu pilvisyyden lisääntyessä. noin kello 16,30 alkaa yhtäjaksoinen niinkutsuttu iltapäiväsade, joka kestää lähes puoleenyöhön saakka. puolestayöstä noin kello seitsemään aamulla sataa harvemmin.

• hate

mahdotonta tietää,olen lomaillut kaksi kertaa PDC:ssä. Ensimmäinen kerta 2/2004 ja toinen 11/12/2006 ja välillä sateli mutta suurimmaksi osaksi paistoi.Tuolla toisella kerralla olin kolmeviikkoa (onneksi)sillä tuo marraskuun viimeinen viikko oli aurinkoinen,joulukuun ensimmäisellä viikolla tuli muutamana päivänä vettä kuin aisaa ja myrskysi,mutta sitten selkesi loppuajaksi.Ehkä maaliskuussa voisi olla kokonaan aurinkoista mutta mene ja tiedä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60