selvittämättä jääneen henkirikoksen vai tuleeko poliisit perään?
SAAKO TÄÄLLÄ?
7
3227
Vastaukset
- pois
vaan, hetken päästähän sitte näät, tulevatko kissalan veljekset hakemaan sua kotoa...
- Mentor666
Jos tappaa yhden tai kaksi, olet murhaaja.
Jos tappaa miljoona, on suuri sotapäällikkö ja sankari. - Omark
Oliko kysymyksesi teoreettinen vai oletko ihan oikeasti kyseisessä tilanteessa?
- tunnustaa
mutta suurella todennäköisyydellä ip:si selvitetään ja paskalakit on ovesi takana,joten ÄLÄ TUNNUSTA MITÄÄN!!!!!
- jokaisella
Tunnollasi on iso tuska. Vaatii voimia ja uskallusta ihmisten edessä tunnustaa oma paha olonsa. Jumala rakastastaa Sinua kaikesta huolimatta. Teet sen sitten julkisesti taikka salaa. Se ei tee Sinusta mitenkään huonompaa ihmistä.
- sinaida
Omatunto kolkuttaa,kunnes olet rikoksesi tunnustanut.Kyllähän sitä voi kaikilla aineilla yrittää saada pois mielestä.Henkirikos on varmasti hyvin raskas teko jälkeenpäin sille tekijälleen.Aina pitäisi kuitenkin kunnioittaa elämää,kaikesta pahasta huolimatta ja vaikka se olisi välillä vaikeaa.Elämä on ihmiselle kuitenkin täällä maailmassa se tärkein juttu,eikä kenelläkään ole oikeutta riistää toisen henkeä.
- ja poika voi
sinut jäljittää - mutta ei siul hätää jos et ite ole tekijä.
Suomen oikeuslaitos on sellainen että jos menet todistamaan niin pahemman rangaistuksen saat saapumattomuudesta kuin tekijä rikoksestaan.
Mieti itse - aikuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408