On vaikea arvioida menneisyyttä jonnekin neljänkymmenen vuoden taakse. Siis Hurriganesien syntyaikoihin asti.
Toisaalta 40 vuotta on lyhyt aika, toisaalta se on pitkä aika. Maailma on muuttunut niin suunnattomasti 40:ssä vuodessa.
Hurriganes oli kiistatta kova nimi ja kova juttu omana aikanaa. Ajat oli silloin niin toisenlaiset.
lähellä ja kaukana samaan
3
474
Vastaukset
- koko ajan
historian kuluessa.
- 43-vuotias
mutta Hurriganes säilyy, onneksi!! Mietin juuri, miten paljon onkaan Remu kumpp. antaneet elämääni... monta ihanaa keikkaa, loistavia levyjä, hyvää mieltä, halauksia ja juttutuokioita. Nautitaan Remusta ja musiikistaan myös livenä; käydään keikoilla ja eletään mukana! Sen tunnin, jonka keikka kestää, olen aina täysillä onnellinen ja kaikki murheet unohtuvat. Kiitos Remu
43-vuotias kirjoitti:
mutta Hurriganes säilyy, onneksi!! Mietin juuri, miten paljon onkaan Remu kumpp. antaneet elämääni... monta ihanaa keikkaa, loistavia levyjä, hyvää mieltä, halauksia ja juttutuokioita. Nautitaan Remusta ja musiikistaan myös livenä; käydään keikoilla ja eletään mukana! Sen tunnin, jonka keikka kestää, olen aina täysillä onnellinen ja kaikki murheet unohtuvat. Kiitos Remu
Vaan millainen mahtaa olla tuo 2000-luvun kokoonpano, Remu & Hurriganes? Itse en ole Remua livenä nähnyt, mutta kovasti odottelen keikkaa. Toivottavasti myös toteutuu suunnitellusti, eikä tuo viimeisin autoiluepisodi muuta suunnitelmia. Remu on kingi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696