Ja kouluihin Raamatun opetusta uskonnontunnilla ja aamunavaukset ehdottamasti Raamatun teksteihin nojaten.Se on katos silleen että kun myö ajadumme etemäs Jumalasta ja kylvämme itseemee kaikenlaisia eksytyksenjuonia niin sitä kylvämme,se nähtiin jokelassa.
KRISTILISET ARVOT TAKAISIN!!
30
669
Vastaukset
- .......
kaikkea sitä kuuleekin.
Rauhotuhan aksu vähäsen :Dhihittää, kun ei enää jaksa olla "harras", sehän on jo vanha juttu, että eikun taas hihittämään, ja esittelemään naurutaitojaan!
- Matti E Simonaho
1. You say "The Bible is The Words of God". Regardless language, only facts are The Truth. The Words of The Creator are facts, and those facts, are same for all people world wide.
2. There is only "yes" and "no", "true" and "false". The day will come, when all "true" will be, and all "false" will be gone. How do you feel; Am I telling "truth", or "false"?
3. Picture two amphoras. 1 is empty and the second is full. But the second one is cracked into 999 pieces: All present time "faiths and believes". What is the right one of those 1000? It is the empty one.
4. What do you think; Would it not be better to move over as much wine as possible from the second one to the first one, prior the second one broke into pieces? Even so, it is not the will of your Father which is in The Kingdom of Souls, that all wine in the second one will be lost.
5. There is only one "pure royal race that never have mixed with another race", and it is the apes. Only one of them, have managed to give envidence on that to us in words and writing.
6. What you shoud ask yourself prior you write/say anything is; "Is it the ape that have messed up my mind who is speaking in me and from me, or the Child by The Kingdom of Souls who is speaking in me and from me?" - Matti E Simonaho
" Eli kun te opetatte lapsille Lutheria, joka teitä hallitsee, te siirrätte Lutherin lapsiin, joka valtaa lapsen mielen ja lapsesta tulee käännykäs. Ja jos se saa kokonaan vallan lapsesta, tulos on lisää samantapaisia ampumistapauksia, mitä olemme muutama päivä sitten todistaneet. Että Lutheri teissä osoittaa lapsen rikolliseksi jo syntyissään (syntinen=rikollinen), ja että Lutheri teissä opettaa lapsen rikolliseksi, on sama kuin että antaa lapselle aseen.
" Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! " (Matt 23:15)- Matti E Simonaho
El te kaikki olette pirun harhaanjohtamia lahkoissanne.
- KFC-Hirmu
Matti E Simonaho kirjoitti:
El te kaikki olette pirun harhaanjohtamia lahkoissanne.
Haluatte aivopestä kaikki. Miksei samantien palata keskiajalle, hirtetään ja poltetaan kaikki, ja laitetaan voimaan viidakon lait? Ei pyhä papparainen, ei teilläkään ole kaikki kunnossa.
- nämä kaikki
pitää saada "kristityssä" maassa olla mahdollista niinkuin aina on kouluissa ollut!
- pitää
taata oikeus tietää ja kuulla Jumalasta. Se pitää taata valtion toimesta, sillä monella lapsella on vanhempi, joka tekee kaikkensa seisoakseen esteenä lapsensa ja Jumalan välillä.
- taikauskoiten touhua
Jumalasta?
- sinulle,,,
taikauskoiten touhua kirjoitti:
Jumalasta?
kaiken tietoni, niin saattaisit pelästyä. Usko ei ole taikauskoa, vaan todellista elämää Jumalassa.
Olen muuten auttanut ihmisiä, jotka ovat olleet taikauskon vankeja. En olisi kyennyt heitä auttamaan omalla viisaudellani, mutta sain siihen auttamistehtävään viisauden ja voiman Jumalalta.
Eräskin ihminen oli menettänyt kaiken liikkumavapauden elämässään taikauskohengen takia, mutta tänään hän on vapaa. - taikauskoisten touhua
sinulle,,, kirjoitti:
kaiken tietoni, niin saattaisit pelästyä. Usko ei ole taikauskoa, vaan todellista elämää Jumalassa.
Olen muuten auttanut ihmisiä, jotka ovat olleet taikauskon vankeja. En olisi kyennyt heitä auttamaan omalla viisaudellani, mutta sain siihen auttamistehtävään viisauden ja voiman Jumalalta.
Eräskin ihminen oli menettänyt kaiken liikkumavapauden elämässään taikauskohengen takia, mutta tänään hän on vapaa.toiseen taikauskoon.
- luulosi
taikauskoisten touhua kirjoitti:
toiseen taikauskoon.
jos haluat, mutta tiedä kuitenkin, että Jeesus elää.
Älä edes kuvittele, että usko on ihmisten keksintö. Usko on Jumalan lahja ja sinäkin voit sitä pyydellä. Vaikka mitä sinulle uskon tulon jälkeen luvattaisiin uskon sijalle, niin koskaan et vaihtaisi uskoa Jeesukseen mihinkään.
Älä luule, että minäkään olisin kyennyt uskomaan mielikuvituksestani pitkälle, en todella, mutta koska sain kauan sitten uskonlahjan ja se on todistettu minulle, elän uskonvarmuudessa.
Niin ja elän ihmeissä, sillä olen saanut tulla Jumalan valtakunnan asukiksi ja täällä ei alkeisvoimilla ole sijaa.
Sinä sen sijaan elät alkeisvoimien alla ja saatat langeta vielä vaikka taikauskoiseksi.
Itsekin elin joskus alkeisvoimien alla, mutta koskaan en siihen enää tahdo. - olet harhainen
luulosi kirjoitti:
jos haluat, mutta tiedä kuitenkin, että Jeesus elää.
Älä edes kuvittele, että usko on ihmisten keksintö. Usko on Jumalan lahja ja sinäkin voit sitä pyydellä. Vaikka mitä sinulle uskon tulon jälkeen luvattaisiin uskon sijalle, niin koskaan et vaihtaisi uskoa Jeesukseen mihinkään.
Älä luule, että minäkään olisin kyennyt uskomaan mielikuvituksestani pitkälle, en todella, mutta koska sain kauan sitten uskonlahjan ja se on todistettu minulle, elän uskonvarmuudessa.
Niin ja elän ihmeissä, sillä olen saanut tulla Jumalan valtakunnan asukiksi ja täällä ei alkeisvoimilla ole sijaa.
Sinä sen sijaan elät alkeisvoimien alla ja saatat langeta vielä vaikka taikauskoiseksi.
Itsekin elin joskus alkeisvoimien alla, mutta koskaan en siihen enää tahdo.Ehkäpä täältä löydät sitä;
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/ - sanoin
olet harhainen kirjoitti:
Ehkäpä täältä löydät sitä;
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/pidä luulosi, mutta minua et voi arvostella, sillä koska et usko Jeesukseen, et usko miten tasapainoinen ja vapaa olen.
- taikauskoisten touhua
sanoin kirjoitti:
pidä luulosi, mutta minua et voi arvostella, sillä koska et usko Jeesukseen, et usko miten tasapainoinen ja vapaa olen.
jollain tavalla parempi, koskapa uskot taikauskoisten ihmisten kehittämään sijaiskärsijämyyttiin?
Ota asioista selvää, lue historiaa.
- von bulke
paikkansa. Olen seurannut kehitystä viimeiset pari vuosikymmentä ja tilanne on ollut pahenemaan päin, erityisesti täällä Suomessa. Uskonnonvapaus on tunnuttu käsitettävän vapautta/vapautusta uskonnosta, tai paremminkin uskosta. Kurin höltyminen ja moraalittomuus ovat vain pari esimerkkiä. Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa, näinhän laulussa sanotaan. Kun tätä turvaa ei ole vanhemissa, kuinka sitä voi sitten olla lapsissakaan. Jokelan draaman jälkeen sanottiin, että psykologit päivystävät. Itsekin psykiatrian alan työntekijänä tiedän, mitä sillä sektorilla voidaan tehdä. Psykologit, psykiatrit, eivätkä muut terapeutit voi antaa vastausta ihmisen eksistentiaaliseen ahdistukseen. He eivät voi antaa vastausta olemassaolomme tarkoitukseen, enempää kuin siihenkään, minne olemme menossa. Tähän hätään voi vastata vain Jumala yksin, ja usein palvelijoidensa kautta. Koulujen uskonnonopetus olisi todella saatava takaisin, aamuhartauksineen. Jotakin siitä aina jää lapsen mieleen. Niin jäi aikoinaan omaankin mieleeni, joka sitten aikuisena löysi tiensä eläväksi uskoksi.
- lähimmäisiä
kunnioitettiin, elämä oli paljon "pyhempää" kuin nyt. Eettiset arvot olivat balanssissa, nyt ei mikään enää riitä. Jumala oli minunkin turva hädän ja kaiken muunkin keskellä. Aamunavaukset antoivat voimaa joka päivälle. Opettajia kunnioitettiin jne.
Paljon on mennyt koulutyö toiseen suuntaan. Vanhempien kunnioitus on tipotiessään. Usko Jumalaan toi paljon hyviä asioita. Kunnioitus luontoa ja elämää kohtaan oli tasapainossa.
Nyt kun kaikki riistetään, ei ole kiinnekohtaa mihin tarttua, alkaa ihminen nupissaan ajattelemaan olevansa itse jumala. Ei hyvä ei.
- poika.tuntureilta
niitä kristillisiä arvoja enää löytyy.
Raamattua ja Jeesuksen opetuksia kun poljetaan lokaan kaikilla tahoilla. Kirkko etunenässä ja helluntailaiset perässä.- lisuke
Miten niin helluntailaiset perässä?
- poika.tuntureilta
lisuke kirjoitti:
Miten niin helluntailaiset perässä?
on ollut kirkon piirissä todellisuutta kautta aikain. Hengetöntä ja mallistunutta toimintaa, jolla pyritään myötäilemään tämän maailman henkeä ja oleman jumalattoman kansan suosiossa.
No. Samaan mailmanmielisyyteen on sortunut myös helluntaiherätys - kysymään neuvoa lihalta ja vereltä. Esimerkkinä tästä mm. vaimojen vaihtovikot, jotka heottavat helluntaiseurakunnissa kautta maan.
Jeesuksen opetukset avioeroista ja eronneiden uusista parisuhteista on selkeää tekstiä, mutta helluntaiherätys on polkenut nämä opetukset lokaan. - lisuke
poika.tuntureilta kirjoitti:
on ollut kirkon piirissä todellisuutta kautta aikain. Hengetöntä ja mallistunutta toimintaa, jolla pyritään myötäilemään tämän maailman henkeä ja oleman jumalattoman kansan suosiossa.
No. Samaan mailmanmielisyyteen on sortunut myös helluntaiherätys - kysymään neuvoa lihalta ja vereltä. Esimerkkinä tästä mm. vaimojen vaihtovikot, jotka heottavat helluntaiseurakunnissa kautta maan.
Jeesuksen opetukset avioeroista ja eronneiden uusista parisuhteista on selkeää tekstiä, mutta helluntaiherätys on polkenut nämä opetukset lokaan.En ole koskaan kuullut Helluntaiseurakunnissa olevan vaimojen vaihtoviikkoja. Ei niitä ainakaan toimintaohjelmissa ole!
- poika.tuntureilta
lisuke kirjoitti:
En ole koskaan kuullut Helluntaiseurakunnissa olevan vaimojen vaihtoviikkoja. Ei niitä ainakaan toimintaohjelmissa ole!
käytännössä on - vastoin kaikkia Jeesuksen ja Raamatun opetuksia.
Sulla on peruskäsitteet sekaisin.
Kristillisyys ei ole arvo vaan se on pahe.- Muistuttaja
Sielläpä saattavat hoidokit olla eri mieltä. ;)
- uupekki
onko asialla jotain tekemistä,jo 15 vuotta retuperällä olevan koulu ja mielenterveys työn kanssa? Politikot kuristivat ja kutistivat laman aikana nämä palvelut aivan olemattomiin.Nykyisin liian moni ongelmista kärsivä ei saa mistään minkäänlaista apua,vaikka itse hakisikin.Onko synti jo tehty 15 vuotta sitten?? Näetkö asialla mitään yhtäläisyyttä?
- uupekki
aksu521 kirjoitti:
kun on vaan leikattu ja vähenetty ihmisiä siitä työstä mikä olisi tarpeen.........
tuossahan tuo nyt sitten tulikin mitä sanoin aiemmin.Uutisissa vahvistettiin se että palvelut ovat mielenterveys saralla ihan liian pienet,ja se on arvokysymys,totesi myös tutkija.Eli Synti on se ettei yhteiskunnassa ole semmoisia päättäjiä jotka haluaisivat asiaan puuttua,toisin sanoen sijoittaa siihen resursseja.Karmeata on ollut katsella kun ihmiset ovat yrittäneet saada esim.vakavaan masennukseen hoitoa,saamatta sitä.
- Hihulit
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut."
1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."- Jumalattomasti
Esimekki: Japanin hallitus lähetti v. 1871 suuren komitean Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan tutustumaan kristinuskon moraalisiin ja sosiaalisiin vaikutuksiin, tämä komitea palattuaan omaan maahansa ilmoitti tulleensa siihen käsitykseen, että kristiusko oli osoittautunut lännessä siveellisiltä vaikutuksiltaan vähemmän tehokkaaksi kuin buddhismi idässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854