Miksi miehet on nii paskoja seksissä?

tyydytystä kaipaava

En ole koskaan elämässäni saanut orgasmia miehen kanssa. Tämä ei koske pelkkää yhdyntää, vaan kaikkea sormetusta, nuolemista, panemista. Ei missään ikinä.
Miehet vaan yrittävät räpeltää jotain klitorikseen päin. Sitten ohjaan oikeaan käsin ja sanoin ja kohta sitä ollaan taas jotain hevon vittua räpeltämässä.

Yli puolet olleista kumppaneista eivät ole edes olleet halukkaita nuolemaan, vaikka aina ajelen pilluni, enkä ole mikään likainen peseytymätön haisu. En kestä!!! Minulla on ollut vain kaksi melko hyvää kumppania, toinen joskus varhaisteini-iässä ja toinen 17vuotiaana ja hän oli 23. Ensimmäisen kanssa oltiin niin nuoria, ettei ihan kaikkea osattu ottaa irti ja seuraava olisi ollut todella hyvä, mutta ei aina jaksanut yrittää parastaan.

Missä mättää? Valitsenko mieheni huonosti, vai onko todella niin, että useammat miehet ovat huonoja seksissä? Vai miehet, onko jotain hetkellisiä syitä mikä tekee teidät huonoiksi, mutta johon voisin vaikuttaa?

26

14031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokas mies

olen tavannut samalaisen naisen .joka ei ole saannut.orkkua mutta saise kun aikamme rakasteltiin,kumpikin oli tyytyväisiä ja onnelisia

• sama...

että se sai? Tai mitä se teki? Minkä ikäinen olit tuolloin?

• innokas mies
        sama... kirjoitti:

että se sai? Tai mitä se teki? Minkä ikäinen olit tuolloin?

siis itse olen mies ja sain naisen laukee,joka ei ollut saanut orkku ennen miehen toimessa.mutta omin keinoin olisaanut.itse olin 29 ja nainen oli 31.han sanoi että oli eka orkku minkä hän sai.eikä ollut mikään teko orkkku ,teimme sen villä muutamat kerrat.

• andré

tahtoo ja tyydyttää siis NAISELLISEN naisen (=puhdas pitkät hiukset, parfyymiä, hymyä, stay upit, stringit) en siis mitän hevosen pilua nuis harazoo

• ...................

Onkohan se nyt niin päin, että sinä olet vaan niin vaikeasti tyydytettävä? Taidat olla kovin nuori vielä? Ehkä kannattaisi pitäytyä yhdessä miehessä, että ehtisit näyttää hänelle kaikki niksit ja temput, joita ei ole inhimillisesti mahdollista toisen ihmisen tietää, ellei hänelle kerrota. Kaikki kun pitävät eri asioista. Mahdollisesti näiltä mielestäsi huonoilta miehiltä joku toinen nainen saa elämänsä parasta seksiä.

• pampampam

...korviesi välissä se isoin ongelma orkuttomuuteen?

• vaihteeksi

vanhempaa miestä. Yli 3 mielellään yli 4 kymppistä. Saat varmasti.

• seksissä...

Tahtoisin sanoa tämmöistä: voihan se olla, että aika moni mies on vähän avutonkin seksissä. Mutta aattelepa näitä:

Miehen pitäis hoitaa kaksi hommaa. Olla itse laukeamatta liian nopeasti ja samalla pitää huolta, että nainen laukeaa. Molemmat on hankalia jobeja. Joa toisessakaan onnistuu, niin hyvin menee. Näillä palstoilla saa lukea aika paljon naisten kirjoituksia siitä, että he eivät laukea. Vanhemmat naiset vastailevat sitten, että älä huoli tyttöseni, monet naiset opppivat laukeamaan vasta kolmekymppisinä. En tiiä, en oo nainen, mutta noin naiset täällä kirjoittelevat. Miehet taas ovat huolissaan, kun eivät kestä kuin muutaman minuutin. Kokeneemmat äijät sitten lohduttelevat, että äläpä huoli, kyllä kokemus tuo sitä kestävyyttäkin, vaikkakin hitaasti, hitaasti...
      Seksi on kahden tanssi, eikä sitä ihan oikeesti voi suorittaa. Sille on annettava aikaa, huolenpitoa ja rakkautta, että se toimisi hyvin.

Sun kirjoituksesta paistaa sellainen asenne, että miehen homma on osata sut ja tyydyttää sut. Mutta kyllä se on kuitenkin myös niin, että naisella on siinä asiassa oma osuutensa. Hyvä juttu on se, että yrität kertoa miehille, mitä toivot. Pidä se linja.
      En yritä yhtään väittää, ettet olisi tät jo oivaltanutkin, mutta sanon silti: sulla on yhtä suuri velvollisuus opiskella miestä, kuin miehellä sua. Oletko ihan varmasti itse ymmärtänyt, että sun homma on opiskella miehen nautintoa?

Naiset on hämmentävällä tavalla erilaisia. Yksi tahtoo yhtä, toinen toista. (kuten miehetkin). Jonkun klitoris on niin herkkä, että se ei siedä suoraa kosketusta. Täytyy miehen siis osata tyydyttää, ilman että saa koskettaa. Jonkun klitoris on niin pieni, että sitä ei tunne. Joku tahtoo niin voimakasta hyväilyä, ettei mies uskalla niin lujasti ronkkia. Lyhyissä seksisuhteissa seksi ei yleensä ole kovinkaan kaksista, tuon tapaisista syistä johtuen. Kumppani täytyy opetella tuntemaan, eikä se onnistu toisellakaan kerralla.

Itse panohomma ei ole sen helpompaa. Yksi nainen tykkää sellaisesta hempeestä, hitaasta hivuttelusta; toinen tahtoo armotonta rynkytystä, jossa tahdin on kiihdyttävä loppua kohden ja minimiaika laukeamiselle on 17 minuuttia. Yritäpä miehenä painaa menemään runsas vartti koko ajan kiihdyttäen... Muut tahtoo sitten jotain muuta.

Naisen värkki on miehen näkökulmasta hankala tapaus. Siellä on kaikenlaisia huulia. Niiden väliin pitäisi sitten sujuttaa milloin sormea, milloin kikkeliä. Ne huulet vaan sotkee sitä hommaa: ne ei ole liukkaita, vaan nihkeitä, ne ei mee pois tieltä... kun pääset niiden paremmalle puolelle, voit odotella ylläriä: löydätkö klitorista ensinkään. Joillakin naisilla se ei vain tunnu.

Itse oon jo vanhempi ukko ja olen elänyt neljässä pitkässä suhteessa. Kaksi naisistani olen osannut tyydyttää "automaattisesti", asiat on vain menneet kohdalleen fyysisesti. Kahta muuta en oppinut vuosienkaan kuluessa ymmärtämään kunnolla fyysisesti.
      En tiedä olenko seksissä paska. Mutta näyttäisi siltä, että ei se ole pelkkä taitokysymys myöskään. Siksikin seksi on niin kiehtovaa: kuka sopii kenelle fyysisesti. Se on yksi parisuhteen iso kysymys sekin.

Mun neljästä pitkäaikaisesta naisesta vain yksi on saanut mut laukeamaan suuseksissä. Oliko ne muut sitten seksissä paskoja? En osaa ajatella niin. Seksi on paljon paljon muutakin kuin sitä laukeamista, eikä se koskaan onnistu niin, että se jää vain toisen "velvollisuudeksi".

Ota vähän nöyryyttä ja kärsivällisyyttä mukaan siihen seksiin, saat siitä enemmän.

• Samaa mieltä

10 ja papukaijamerkki tuosta asiallisesta vastauksesta.

Myös minä miehenä olen huomannut eroja naisten välillä ja siitä kiitos heille... :)

Juurikin naisten erilaisuus tekee seksistä niin kiihottavaa ja houkuttelevaa - suorastaan haasteellista. Kärjistäen voisi sanoa, ettei mikään aiemmin opittu päde uuden kumppanin kanssa vaan aina on aloitettava alusta. Kokemus kyllä tuo sen edun, että oppii nopeammin löytämään ne kohdat ja tavat, jotka tuottavat naiselle sen suurimman tyydytyksen.

Elämä on yllätyksiä täynnä. Nainen voi saada orgasmin jopa vain rintoja suutelemalla, toinen klitorista kiihottamalla ja se kolmas ei saakaan oraaliseksissä vaan vaikkapa ratsastamalla ja hieromalla klitoristaan partnerin häpyluuta vasten...

Sitä en tiedä mitä muut miehet vaimoilleen tekevät, mutta useammin kuin kerran on minulta kysytty "miten sinä sen teet", että voisin opettaa miestänikin... Mitä siihen nyt sitten osaa vastata... öööh, annoin sinulle pienen suudelman...

Kyllä se naisen orgasmi sieltä tulee, kun ottaa aikaa ja riittävästi houkuttelee. Joskus se vain vaatii enemmän aikaa ja työtä. Saattaa sitä tulla jopa rakkokin ylähuuleen ennen kuin naisen äänihuulten välistä alkaa kuulua ääniä, vartalo jännittyä kaarelle ja vaginassa tuntua voimakasta supistelua. Sen ensimmäisen kerran jälkeen kaikki onkin jo sitten helpompaa: polku perille on löydetty ja voidaan alkaa etsimään oikopolkuja ja muita vaihtoehtoisia reittejä :)

Oppikaa kuuntelemaan naistanne ja seuratkaa hänen reagointia kun hyväilette häntä!

Kommentteja saa esittää suoraan allekirjoittaneellekin: tee_se_itse@luukku.com

• Nainen 40+

Tuntui hyvältä lukea tuota kirjoitustasi. Juuri noin se menee.
        Ja todellakin, seksissä ja orkun saamisessa on kyllä molemmilla osuutensa. Tyhmä on sellainen nainen, joka odottaa miehen "tekevän" hänelle orgasmin. Kyllä siinä naisen päät, sekä ylä- että alapäät ovat pääosissa yhtä lailla kuin se mies.

Niin me ihmiset todella ollaan erilaisia, harvoin kukaan nauttii samalla tavalla samoista jutuista kuin toinen. Mitä pitempi suhde saman ihmisen kanssa, sitä paremmin seksi alkaa sujumaan. Partneria vaihtamalla ei välttämättä parane, joskus tosin voi niinkin käydä. Ei se kaikkien kanssa toimi.

Itse elin pitkässä suhteessa saman miehen kanssa ja orkku oli aina taattu, seksi Hyvää, sen takia pysyimmekin yhdessä lopulta liiankin pitkään. Eron jälkeen oli vaikea löytää vastaavaa, kunnes rakastuin kunnolla... tässä suhteessa ei aina toimi yhtä hyvin kuin aiemmin, mutta tämä tunne ja rakkaus tekee paljon hyvää. Ja joskus menee nappiin.

Ei ole helppoa... ei miehellä eikä naisella...

• mättää?

sä olet lesbo, siks et kostu miehille.."lennä,lennä lepakko.." :D

• Ehkä vika voi olla myös sinussa? Tai sitten et vain saa orgasmia miehen kanssa, niitäkin ihmisiä on. Sekin saattaa olla mahdollista, että lähdet mukaan huonosti asennoituen ja siitä syystä on käytännössä mahdotonta saada mielihyvää.

• mikko 5 v.

Kannattais varmaan etsiä ne miehet muualta kuin nakkikiskalta baari-illan jälkeen. Et varmaan koskaan tyytynyt kertomaan miehelle, että rakastelutaidoissa on vikaa - tai opastamaan enemmän -, sillä suomalainen Perus-Raimo vetäisi suoraan turpiin ja haukkuisi h****ksi.

Lisäksi veikkaisin vielä, että miesten kierrätyksellä ei mihinkään sfääreihin ylletä lakanoiden välissä. Kanavoisit temperamenttisi ja turhaumasi masturbointiin ja jättäisit haisevat kaljamahaiset paskahousumiehet vähäksi aikaa oman onnensa nojaan. Keskity siihen, mitä haluat, äläkä valitse ensimmäistä miestä, joka tulee vastaan.

Jaksaisit vain vähän tsempata, niin tunnistat kyllä, kun tapaat oikean seksuaalista energiaa uhkuvan, terveen ja itsestään huolehtivan adoniksen, joka saa sinut lentämään taivaaseen.

Å ena sidan; osa naisista ei vain millään tahdo saavuttaa orgasmia, vaan jää killumaan "plateau"-vaiheeseen. Jos saat itsetyydytyksellä orkkuja, niin luulen, että osasyynä on "v***u pakko saada orkut s*****a!" -asenne rakastellessa... Jäitä hattuun.

• mies, joka hoitaa asiansa

Samaa voi sanoa naisistakin ette tekään ole mitään seksin ammattilaisia. Samalla lailla sieltä teistäkin löytyy vikoja. Et sinä voi yleistää kaikkia miehiä samanlaisiksi, jos olet epäonnistunut muutaman miehen kanssa. Sinuna olisin varovainen kirjoituksiesi kanssa, sillä tuo kirjoitus lähentelee jo kunnianloukkausta miehiä kohtaan. Itseäni ei haittaa, jos haukut minua esim, mutta puolustan miesten kunniaa ja oikeutta olla samanarvoinen. Oletko unohtanut elämme tasa-arvo yhteiskunnassa. Teillä naisilla oli ennen muinoin paljon huonommin asiat, mutta fiksut ihmiset päättivät ottaa teidätkin huomioon. Katso ensin peiliin ja mieti mitä sinä oikein haluat itsestäsi. Listaa sinulle tärkeät asiat ja anna se kumppanillesi. Pohtikaa onko teillä tarpeeksi yhteisiä tekijöitä. Vaihda seuraavaan niin kauan kuin löydät sopivan vaihtoehdon. Siinä sinulle ohjeita.

• ...Simo

Asioista ja toiveista voi kyllä kertoa, eri asia toteutuuko nämä. Yhden illan jutuissa, ei varmasti moni ala nuolemaan muutaman tunnin tutustumisen jälkeen kenenkään pillua, vai oletko sinä heti ottamassa paljaaltaan mieheltä poskeen. Kyllä meillä vakiintuneessa suhteessa tehdään juuri niitä asioita mitä toinen haluaa tai mitä toisen tietää haluavan.. Otan osaa jos kohdallesi tulee tumpuloita, elämä on kovaa, sano emäntä..

• ongelmaa pitää alkaa ratkaisemaan, vanhalla viisaudella,MITÄ ENEMMÄN ANNAT,SITÄ ENEMMÄN SAAT,eli kapakat on täynnä huonoja naisia ja miehiä,eihän ne muuten olisi yksin(90% eroista johtuu seksistä)syy voi myös olla micro klitassa,oon pari kertaa törmännyt(tosi työläs rakastellä)muutama käynti psykologilla, homma saattaa korjaantua, mutta jos micro klitta, otan osaa,apua et saa,sorry

• ongelmaa pitää alkaa ratkaisemaan, vanhalla viisaudella,MITÄ ENEMMÄN ANNAT,SITÄ ENEMMÄN SAAT,eli kapakat on täynnä huonoja naisia ja miehiä,eihän ne muuten olisi yksin(90% eroista johtuu seksistä)syy voi myös olla micro klitassa,oon pari kertaa törmännyt(tosi työläs rakastellä)muutama käynti psykologilla, homma saattaa korjaantua, mutta jos micro klitta, otan osaa,apua et saa,sorry

• raipati raa

Mahtaisiko olla niin, että olet ollut liian aloitteellinen näille tapaamillesi mieshenkilöille. Aika monet kaverit menevät ns. höpnaadiin siitä, jos tarraat kielestä kiinni ja sanot, ala nuolla tai työnnä sormi ahteriin.

Kun hommanhan pitäisi pelata niin, että mies saa tuntea sitä valloittajan riemua, jolloin yltyy panemaan parastaan.

Matkan varrella voit sitten antaa kaverillesi vauhtia kun on alkuun päästy, ja takaan, saat kyytiä!

• Mr-

Hmmm..aika huonosti sua on kohdeltu..!
      Mutta entä itse ? oletko valmis ollut ottamaan suuhun??..nielemään lastin?? ja loppuhuipennuksena pyytänyt miestä panemaan sinua peppuun ??

Siis tottakai se harmittaa jos ei saa tyydytystä..ja ihan samanlailla miestäkin harmittaa..!!

Nimimerkillä -kokemusta omaava-

• koirakotka

Jep, naiset ovat aika usein valitelleet vähän saman suuntaisesti. Tulee mieleen, että oletko käyttänyt tietyn ikäisiä miehiä? Kokeilepa joskus esim. jotain vanhempaa herrasmiestä, siis ei kaljapelleä eikä muutoinkaan ylisuurella egolla varustettua uhoyrjöä, joita löytyy erilaisista kaljakuppiloista biljoona ja jotka ovat sitä mieltä, että nainen kaipaa vain miehen toimintaa, vaan niinkuin sanoi herrasmiestä ja vanhempaa, noin 45- 60v. Jos vielä menee ns. reisille,sitten saattaa olla peiliin katsomisen paikka. Silloin kysymyksen asettelu kuuluu, mitä minä olen valmis asian hyväksi ihan oikeasti tekemään muuta kuin ajelemaan karvoja ja odottelemaan, että Orgasmi astuu kehiin.

• 100% takuu

Hei!

Tässä mies, jolla kokemusta ja taitoa. Pitää tietää mitä nappia painaa ja kuinka. Pitää myös 100% haluta naista, jonka kanssa rakastelee. Ei kännissä räpeltämistä. Jos haluat lisäinfoa, niin kirjoittele. Vain meidän kesken..

• mikko 5 v.

moi multasaat hyvää munaa oon kaikkein paras maailmassa takuu helpostus oon maailman kokenein superori ja mun muna on 24cm pitkä ja 7cm paksu ja mä jaksan nussia ja nuolla 8h putkeen

Aika säälittävää. Älä vaan kerro, että sun ikä on 14 v., etkä oo koskaan oikeesti nähny pillua... Ihan tiesit, että nappia painetaan, voi kiesus...

• että läheskään

kaikki miehet eivät pidä nuolemisesta ja ellei siitä pidä niin varmasti se vaikuttaa siihen miltä sinusta tuntuu.Minä olen nuoruudestani lähtien pitänyt lipsattamisesta,se on ihanaa.
      Posliini on suloinen ja on todella nautinto nuolla sitä ja tuntea naisen reaktiot ja lopuksi reisien hallitsematon tärinä kun orgasmi tulee.
      Itse menen sisään vasta sen jälkeen kun naiseni on "räjähtänyt" ja silloin rakastelu on upeata,pillu on pehmeä lämmin ja liukas nuoletuksen jälkeen.
      Minulle on kyllä tullut vastaan nainen jota ei kukaan ennen minua ollut nuollut ja minä sain tehdä sen,jouduin lopettamaan kun hänen henkensä ei enää meinannut kulkea,ikimuistoinen kokemus.

• ajatellut

että voisit ite olla esim. niin ällöttävän näköinen tai oloinen että jos joku mies on joskus vahingossa eksyny sun kans panolle, niin nähdessään sut alasti yrittäny vaan äkki saaja mällin lentään ja pos sun ulottuvilta. Mietippä sitä.

Toinen vaihtoehto että oot henkisesti huonossa kunnossa joka vaikuttaa ylensä seksielämään niin että kestää hyvin kauan saada nainen edes kiihottumaan ja rentoutumaan kunnolla. Minulla oli sellanen ongelma vuoden ajan kolmivuotisen kriisini jälkeen.

Tai sitten olet muuten vaan vähääntyytymätön nainen joka vaatii paljon aikaa ja työtä.

Tuskin vika miehissä. Mut kokeile kuitenkin jotaki yli 35 vuotiasta. niillä on usein karttunu hyvät kokemukset ja halu saada myös nainen nauttimaan.

• puuttuu

Jos jossakin on vika niin luulisi sinun sitä miettivän.
      Syyttelet muita mutta itsehän valitset tapasi ja parisi.
      Taidat elellä utopioissasi.

Sitten vielä pieni huomautus.
      Olet sairastunut.

Seksiin uppoutunut ihminen sairastuu henkisesti ja tämä tulee pilaamaan hänen koko elämänsä.
      Kierrätysnaisena et ole kiinnostava muuten kun näiden muiden seksiin uponneiden tautiepidemioiden kanssa.

• narsissi75

Päätin kirjoittaa sulle, olemme mieheni kans olleet naimisissa 13 vuotta.
      Mieheni on ensimmäinen mies joka on tehnyt mulle orgasmin.
      Hän teki sen heti toisella kerralla, kun huomasi etten saa yhdynnässä orgasmia.
      En saa vieläkään orgasmia yhdynnässä, hän tyydyttää minut joka kerta.
      Ensin minut, sitten vasta itse työntyy sisään, tai sitten minä teen mitä teen.
      En tiedä sitten onko nämä miehet harvinaisi.
      Vaan olen tosi onnellinen kun olen tavannut mieheni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe