Mieheni on monena päivänä viikossa joko humalassa tai sitten hän on nauttinut huumekasvien siemeniä. Itken ja pelkään aviomiestäni lähes päivittäin. Hänen sekoilunsa alkavat aina illalla (en voi lähteä karkuun kotoa), eikä hän anna minun nukkua. Mikäli sanon 01.00 yöllä, että haluan nukkua, örisee ja riehuu hän ainakin kolmeen. Mikäli yritän olla välittämättä, alkaa hän viskellä tavaroita ja tulee ravistelemaan minua.
En voi saada töitä (tai ainakaan selvitä koeajasta kunnialla) kun en saa nukuttua, mutta köyhänä ja työttömänä minulla ei myöskään ole varaa muuttaa pois ;(
ASUMME YKSIÖSSÄ ja kaiken huipuksi hänen vanhempansa (jotka tähän saakka ovat voineet auttaa) ovat muuttamassa muutaman parin sadan kilometrin päähän.
Pystyykö uskollinen ja lapseton 24v. nainen koskaan löytämään hyvää miestä avioeron jälkeen? Huoliiko kukaan mies siis nuorta avioliitosta eronnutta naista, jolla ei ole lapsia, mutta kuitenkin?
Makaako avioeroHAKEMUKSEN jättäminen?
8
1084
Vastaukset
- Alkup. kirjoittaja
...
- uudelleen
Mietit jo uutta avioliittoa vaikkei ensimäinenkään ole vielä millään lailla pulkassa.
Itsesi löytäminenkin on vielä ihan hukassa. Ennen kun sen löydät, ei ole mitään asiaa minkäänlaiseen suhteeseen, tai sekin kaatuu.
Sanoisinkin, että mies joka huolii sinut nyt lähimpien vuosien aikana, on yhtäpaljon päästään sekaisin kun sinäkin. = ei hyvä.
Elämäsi on yhtä rämpimistä suhteesta toiseen jos et T A J U A, että onni löytyy sinun omista teoistasi, ei nojaten toiseen ihmiseen.
Mietis tätä. Se kannattaa. - entä jos itsenäistyisit
Otappa itseäsi niskasta kiinni. 24-vuotiaan pitää joko pärjätä omillaan tai vanhempiensa tuella, mutta EI miesten elätettävänä! Tai ajaudut noista tilanteista toiseen.
Kaikki puheet ei ole töitä eikä asuntoa en selviä koeajasta on silkkaa sontaa.
Hae kaupungin asuntoa, erilaisia sosiaalitukia elämiseen ja asumiseen JA ota vastaan ensimmäinen työ jota tarjotaan. Vasta kun olet osoittanut kykeneväsi työhön voit hakea muuta, kenties sellaista joka kiinnostaa enemmän.
Mutta ole NÖYRÄ. Varaudu tekemään paskaduuniakin muutama vuosi. Kunnes on millä osoitat olevasi motivoituntu ja kyvykäs työntekijä. Ja mikäpä jottet voisi hakeutua (jatko?) koulutukseenkin myöhemmin.
Mutta jos haluat mielummin elellä toisten nurkissa, tyydy siihen että vain sieninarkkaritsekopäät huolii sinut nurkkiinsa.
Eikö ole muka yhtänä ystävää tai sukulaista jonka luokse pääsisit pakoon miestäsi? Naisille on myös turvakoteja. Sieltä voisit aloittaa. Koska sinula on oikeus tehdä töitä ja nukkua yöt. Mutta vain sinä voit pitää oikeuksistasi kiinni ja pyytää yhteiskunnalta apua. Kukaan ei sinua sieltä ukon nurkasta pois hae.- Tiedonhaluinen.
Mistä olet saanut päähäsi, että olisin missään vaiheessa ollut miehen elätettävänä? Minulla tässä se koulutus on, ei miehellä. Toisin kuin miehellä, minulla on ollut töitäkin ja olisi varmaan nytkin jos minun vaan annettaisiin nukkua. Onhan selvää, etten neljän tunnin yöunien jälkeen jaksa tehdä hyvin töitä seuraavana päivänä,mutta en saa nukuttua, kun toinen örisee, viskelee tavaroita ja ravistaa hereille heti kun on saamassa unen päästä kiinni. Pahimmillaan minua on valvotettu aamu seitsemään ja töihin olen joutunut lähtemään 7:30.
Asunto, jossa asumme, ei ole mieheni, vaan yhteinen vuokra-asunto ja ennen yhteen muuttoamme minä olin asunut omillani, mies vanhempiensa luona. Tällä hetkellä minulla ei todellakaan ole muuta asuntoa,kuin yhteinen vuokra-yksiömme.
"Paskaduunista" sen verran, että mikäli rahoitusalan ihmisenä jymähdän kaupan kassalle pariksi vuodeksi, ei minulla paljon asiaa pankkiin tms. enää ole. Siellä kun kanssani samasta työpaikasta kilpailee moni muukin, muutaman vuoden pankkityökokemuksen omaava, jolle paikka annetaankin. Alallani kun vaaditaan nimenomaan alakohtaista työkokemusta, kaupan kassa ei paljoa auta.
Onhan minulla muutama ystävä ja sukulaisiasi,mutta tajuatko sinä kuinka minua hävettäisi mennä kertomaan tilanteestani heille. Tekstistäsi päätellen sinulla ei ole koskaan vastaavanlaista tilannetta ollut, vaan olet aina ollut hyvätuloinen perintö tms. omistusasunnon omistava vakityössä oleva henkilö. - 05 paennut
Tiedonhaluinen. kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että olisin missään vaiheessa ollut miehen elätettävänä? Minulla tässä se koulutus on, ei miehellä. Toisin kuin miehellä, minulla on ollut töitäkin ja olisi varmaan nytkin jos minun vaan annettaisiin nukkua. Onhan selvää, etten neljän tunnin yöunien jälkeen jaksa tehdä hyvin töitä seuraavana päivänä,mutta en saa nukuttua, kun toinen örisee, viskelee tavaroita ja ravistaa hereille heti kun on saamassa unen päästä kiinni. Pahimmillaan minua on valvotettu aamu seitsemään ja töihin olen joutunut lähtemään 7:30.
Asunto, jossa asumme, ei ole mieheni, vaan yhteinen vuokra-asunto ja ennen yhteen muuttoamme minä olin asunut omillani, mies vanhempiensa luona. Tällä hetkellä minulla ei todellakaan ole muuta asuntoa,kuin yhteinen vuokra-yksiömme.
"Paskaduunista" sen verran, että mikäli rahoitusalan ihmisenä jymähdän kaupan kassalle pariksi vuodeksi, ei minulla paljon asiaa pankkiin tms. enää ole. Siellä kun kanssani samasta työpaikasta kilpailee moni muukin, muutaman vuoden pankkityökokemuksen omaava, jolle paikka annetaankin. Alallani kun vaaditaan nimenomaan alakohtaista työkokemusta, kaupan kassa ei paljoa auta.
Onhan minulla muutama ystävä ja sukulaisiasi,mutta tajuatko sinä kuinka minua hävettäisi mennä kertomaan tilanteestani heille. Tekstistäsi päätellen sinulla ei ole koskaan vastaavanlaista tilannetta ollut, vaan olet aina ollut hyvätuloinen perintö tms. omistusasunnon omistava vakityössä oleva henkilö.Jos asiasi on noinkin hyvin niin miksi ihmeessä sitten sen tyypin kanssa vielä luuhaat. Häpeät tilannettasi? Well.. eipä oo kummosia kavereita sitten. Mun sisko otti kyllä vastaan kun piti päästä pois lääkkeistä ja viinasta seonneen miehen luota. Päätin siltä seisomalta että oli ehkä harvinainen tapahtuma ja oli ensimmäinen, vissiin myös viiminen, mutta en halunnut jättää toiselle mahdollisuudelle tilaa. Olin reilu pari viikkoa siskon luona, selviteltiin miehen kanssa eroa jota se ei halunnut, mutta kuitenkin. Sain sinä aikana vuokrattua asunnon ja sitten mieskin suostui hakemaan eroa ja ositettiin yhteinen omaisuus eli asunto. Enkä ole katunut vaikka mies on sen jälkeen ollut ihan ok. Syntyneelle pelolle en mitän voi.
Ja kyllä sun viimisistä kommenteista sen käsityksen sai että haluat vain elää jonkun miehen kanssa ensisijaisesti. Elätettävänä taikka ei. - Tiedonhaluinen.
05 paennut kirjoitti:
Jos asiasi on noinkin hyvin niin miksi ihmeessä sitten sen tyypin kanssa vielä luuhaat. Häpeät tilannettasi? Well.. eipä oo kummosia kavereita sitten. Mun sisko otti kyllä vastaan kun piti päästä pois lääkkeistä ja viinasta seonneen miehen luota. Päätin siltä seisomalta että oli ehkä harvinainen tapahtuma ja oli ensimmäinen, vissiin myös viiminen, mutta en halunnut jättää toiselle mahdollisuudelle tilaa. Olin reilu pari viikkoa siskon luona, selviteltiin miehen kanssa eroa jota se ei halunnut, mutta kuitenkin. Sain sinä aikana vuokrattua asunnon ja sitten mieskin suostui hakemaan eroa ja ositettiin yhteinen omaisuus eli asunto. Enkä ole katunut vaikka mies on sen jälkeen ollut ihan ok. Syntyneelle pelolle en mitän voi.
Ja kyllä sun viimisistä kommenteista sen käsityksen sai että haluat vain elää jonkun miehen kanssa ensisijaisesti. Elätettävänä taikka ei.Viimeisellä kommentillani tarkoitan lähinnä sitä, että olen aina halunnut saada lapsia, enkä yksin niitä oikein voi saada tai voin,mutten haluaisi yh:ksikaan.
Tiedän tuttavien ym. kokemuksista että hyviä miehiä on olemassa ja haluan sellaisen itselleni. Haluan hyvän miehen jonka kanssa perustaa hyvän ehjän perheen. - 05 paennut
Tiedonhaluinen. kirjoitti:
Viimeisellä kommentillani tarkoitan lähinnä sitä, että olen aina halunnut saada lapsia, enkä yksin niitä oikein voi saada tai voin,mutten haluaisi yh:ksikaan.
Tiedän tuttavien ym. kokemuksista että hyviä miehiä on olemassa ja haluan sellaisen itselleni. Haluan hyvän miehen jonka kanssa perustaa hyvän ehjän perheen.ainakaan vaikuta olevan hyvä mies ja tulevien lastesi isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398