PUOLESTA,KUN NÄKYVÄT HAUKAVAN MEITÄ,ELÄVÄSSÄ USKOSSA OLEVIA,NO SE KERTOO ETTÄ SAATANA ON VAUDISSA KUN SE EI TYKKKÄÄ SIITÄ,ETTÄ ME LEVITÄMME KRISTUKSEN TUOKSUA TÄNNE.
RUKOILKAAME PALSTAN HERJAAJIEN
13
422
Vastaukset
- kaikkien
tekopyhien puolesta, jotka täällä palstalla ovat vain heliseviä vaskia ja kiliseviä kulkusia, eivätkä täytä Kristuksen sanomaa!
Rukoillaan, että hekin joskus ottaisivat hirren omasta silmästään, eivätkä ronkkisi homojen, evolutionistien, eivätkä toisten uskontokuntien asioita, vaan olisivat onnellisia omasta uskostaan!!
Jos asioista eri mieltä oleminen on herjausta, niin rukoillaan, että herkkähipiäiset pysyisivät poissa tältä palstalta!!- edes.
rukoilla kun tietää että ollaan lukutaitoisia ja hinteille on kyllä ihan oma palstansa että POIKALAPSI LOPETA SE FEIKKAILU JA MENE SINNE TEIDÄN IKIOMALLE PALSTALLE.
- taitaa olla ihan
edes. kirjoitti:
rukoilla kun tietää että ollaan lukutaitoisia ja hinteille on kyllä ihan oma palstansa että POIKALAPSI LOPETA SE FEIKKAILU JA MENE SINNE TEIDÄN IKIOMALLE PALSTALLE.
homofobia, tai torjut oman piilevän homoseksuaalisuutesi hyökkäämällä homoja vastaan!! Tule vaan ulos kaapista!!
Minä, joka olen tasapainoinen hetero - ei minulla ole mitään tarvetta hyökätä seksuaalivähemmistöjä vastaan!!
Jotain on pielessä sun seksuaalisuudessasi?! - ihan..
taitaa olla ihan kirjoitti:
homofobia, tai torjut oman piilevän homoseksuaalisuutesi hyökkäämällä homoja vastaan!! Tule vaan ulos kaapista!!
Minä, joka olen tasapainoinen hetero - ei minulla ole mitään tarvetta hyökätä seksuaalivähemmistöjä vastaan!!
Jotain on pielessä sun seksuaalisuudessasi?!itte sillä paskakasalla jota käytät päänä keksit sen että jos ei tykkää homojutuista hellari palstalla on itte homo. Sulla säteilee nero.
- säteilee
ihan.. kirjoitti:
itte sillä paskakasalla jota käytät päänä keksit sen että jos ei tykkää homojutuista hellari palstalla on itte homo. Sulla säteilee nero.
kaunis pääni hartioillani!! Olen edelleen sitä mieltä, että homojen pahimmat vainoajat pelkäävät itsessään piileviä homoseksualistisia taipumuksia/fantasioita!!
Kun on sovussa itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa ei tarvitse halveksia toisia!!
Olen edelleen hetero ja isä! - sinusta..
säteilee kirjoitti:
kaunis pääni hartioillani!! Olen edelleen sitä mieltä, että homojen pahimmat vainoajat pelkäävät itsessään piileviä homoseksualistisia taipumuksia/fantasioita!!
Kun on sovussa itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa ei tarvitse halveksia toisia!!
Olen edelleen hetero ja isä!ei isää tule koskaan ku ei se perätilasynnytys ole mahdollista. Heheheh . Kyllä juttu on vaan niin että sinä päivänä kun joku isä sanoo aikuiselle lapselleen että seksuaalivähemmistöjen oikeudet on tärkeitä niin lapset ottaa aika viiveen tekstiviesteihin eikä kerro tuttavilleen moisesta. Et raukka edes tiedä mikä on tasapainoinen hetero. No eipä sun kaulan ja päänahan välinen millimetrin paksuinen kemiallinen toiminta synnytä antipatioita eikä muutakaan tunnekuohuja eli heheheh vai isä no sullahan on se koira...heheheh
- 2Puolustaja
Jos Mooses olisi rukoillut faaraon puolesta, joka itse ensin paadutti sydämensä. Ja Jumala paaduttti lisää hänen sydäntään sen jälkeen kun oli itse ensin sen paaduttanut. Mooseksen rukoileminen olisi ollut aivan turhaa. Ja Mooses tiesi Jumalan tahdon eikä rukoillut faaraon puolesta.
- raamatun plagiaatit
historiallinen henkilö.
Hänen hahmonsa on "lainattu" VT:hen babyloniasta, ts. Mooseksen elämä on lainattu kuningas Sargonilta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sargon_of_Akkad - jarip
raamatun plagiaatit kirjoitti:
historiallinen henkilö.
Hänen hahmonsa on "lainattu" VT:hen babyloniasta, ts. Mooseksen elämä on lainattu kuningas Sargonilta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sargon_of_AkkadTällä sivulla käsitellään historiallisia todisteita Mooseksesta, löytyykö niitä Egyptistä. Sivun alalaidassa on kuva(Statue of TUTMOSIS II (Moses)), joka voisi esittää Moosesta(ulkonäöllisesti sillä on seemiläinen nenä). En väitä, että artikkeli on oikeassa, lukekoon jokainen itse, jos kiinnostaa. Itse olen sitä mieltä, että voi hyvinkin pitää paikkansa, todisteet ovat hyviä.
http://www.aloha.net/~mikesch/moses.htm
- jarip
Raamatussa sanotaan, että se on vain suuri ilon aihe, kun joutuu kärsimään uskon takia.
Matt. 5:10-12
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
Apt. 5:40-42
40. Niin he noudattivat hänen neuvoansa. Ja he kutsuivat apostolit sisään ja pieksättivät heitä ja kielsivät heitä puhumasta Jeesuksen nimeen ja päästivät heidät menemään.
41. Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
42. Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.- suurempi
ilo on olla tuomitsematta KETÄÄN!!!
oikein haju.
- tutkittua tietoa
on todettu aina tasan NOLLA, ts. ruloileminen ei vaikuta yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134