moi kaikkia!
Olen 24v nainen kangasalta,joka on jo kyllästynyt tähän sinkkuelämään,kaipaan miestä rinnalleni jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa,ei se yksin ole niin kivaa,esim viettää viikonloppuja ja lomia aina yksin.en tiedä sit mistä johtuu,mut en ole vaan löytänyt,vaikka oon iha nättikin ja mukava tyttönen,en baareissa viihdy,mut käyn keikoilla ja sellaisissa.tuntuu et kaikilla muilla on mut mulla ei ja sen takia ne jättääkin mut ulkopuolelle kaikesta ja se ei ole kivaa,toteutuukohan mun haaveetikinä sellaisesta elämästä,et elän miehen kanssa ja ehkä lapsikin?
mistä löytää ihana poikaystävä
22
12691
Vastaukset
- pikkukissa
harrastuksista? netistä? pikadeittitapahtumista? kavereiden tuttavista? työpaikalta/oppilaitoksesta?
itse löysin mieheni aikoinaan tuttavien kautta, oli samassa työpaikassa kavereideni kanssa. satuimme samaan iltatapahtumaan porukalla.
sitä edellisen poikaystäväni (oli ihan kiva, muttei sittenkään täydellisesti sopiva) löysin baarista, mutta olimme samassa oppilaitoksessakin, joten sielläkin olin hänet jo nähnyt. oli minulla myös yksi romanssi siinä välissä, ja se mies löytyi yhteisestä harrastuksesta.
ei kannata yliaktiivisesti etsiä miestä, kyllä se sitten löytyy kun on sopiva hetki. ei kannata myöskään laatia listaa ominaisuuksia joita miehellä on oltava tms. "sen oikean" tunnistaa kyllä kun se kävelee vastaan. näin uskon. - /U/
Kyllä se niin on, että sellaista poikaystävää, jonka haluaisit, et löydä odottamalla, että se tulee joskus kohdalle ja iskee sinut. Sellainen joka niin tekisi, ei kaiketi ole sitä mitä haluat. Ne "kunnon" miehet, joita ilmeisesti tarkoitat, kunnioittavat yksityisyyttäsi eivätkä tyrkytä sinulle itseään, joten mikään muu ei auta kuin että teet jotain aloitteellista itse.
- stareyez*
Se etelä-eurooppalainen iskukulttuuri, jossa miehet huutelevat selvin päin naisten perään kadulla tai yrittävät estoitta jokaista, joka ei juokse liian kovaa karkuun, on jokseenkin etäällä suomalaisen pikkukaupungin arkielämästä. Suomalaiset miehet ovat usein ujoja ja helvetin hyvä niin. Kuka sitä jaksaa, jos ventovieras on jatkuvasti lääppimässä? Toisaalta hommasta ei vaan tule mitään, jos kumpikin osapuoli on ujo. Kannattaa ottaa aloite omiin käsiin, loppu sujuu useimmiten ihan omalla painollaan, jos on sujuakseen. Kun tapaat kivan oloisen miehen harrastuksissa tai baarissa, hymyile. Hymy lasketaan aloitteeksi. Jos olet reipas tyttö, siinähän voi jo heittää jotain perusläppää. Eivät ne miehet mitään ihmeolentoja ole (kuten minäkin joskus luulin), niille voi jutella ihan normaalisti. Iloinen ja avoin perusasenne on aina eduksi uusiin ihmisiin tutustumisessa. Ei kukaan tervejärkinen mies halua olla minkään möllöttäjän kanssa. Jos tuntuu, ettet osaa tai kykene siihen positiivisuuteen luonnostasi, teeskentele, kunnes se tulee itsestään. Harjoitus tekee mestarin. Naiset jättävät usein aloitteen tekemättä ihan epäonnistumisen pelossa, mutta kannattaa muistaa, että miehethän saavat pakkeja ihan koko ajan - eikä se varmaan ole helppoa. Jos jaksaa yrittää, kyllä sieltä vielä se maailman ihanin kultamussukka jonkun mutkan kautta sulle kainalontäytteeksi kapsahtaa. Tsemppiä ja rohkeutta!
- Yeright
Niin tottakai se olisi kamalaa jos joku ventovieras tulisi iskemään SELVINPÄIN tottakai se on paljon mukavempaa että tullaan suomalaisittain umpi tunnelissa ehdottelemaan rivouksia eikä kunnioiteta naista ollenkaan.. Tottakai.
Olispa kamalaa jos joku tulisi kadulla ja pyytäisi vaikka kahville, SELVINPÄIN. Hui kamalaa. Olisin todella tyrmistynyt :D
- jennihhhhhh
yksin ilman kavereita, kyllä sieltä aina miehiä löytyy,ku kerran olet nättikin yms. Minä ainakin saan heti!!!
- crystalsmoke
on samanhenkinen mieshenkilö joka ei viihdy baareissa ja tykkää käydä keikoilla yms. mut jos kiinnostaa niin laitappa mailia niin jutellaan lisää crystalsmoke@gmail.com
- syksy1253
kannattaa hakea Kreikasta. Siellä useimmat miehet ovat hyvätapaisia, naiset huomioonottavia ja romanttisia. Voin sanoa, että niin ihania miehiä ei kyllä löydy helpolla Suomesta.
- muuta!
Ja kun käytöksestä puhutaan niin suomalaiset naisethan ne vasta siveyden sipuleita onkin...
- tulla perspimppuun?
???
- syksy1253
muuta! kirjoitti:
Ja kun käytöksestä puhutaan niin suomalaiset naisethan ne vasta siveyden sipuleita onkin...
joku katkera suomipoika siellä kirjoittaa? Ihan hyvin olen nähnyt suomalaisten naisten käyttäytyvän esim. Kreikassa, mutta ehkä se johtuu siitä että kreikkalaismiehet ovat herrasmiehiä, toisin kuin eräät tällä palstalla.
- taasko?
syksy1253 kirjoitti:
joku katkera suomipoika siellä kirjoittaa? Ihan hyvin olen nähnyt suomalaisten naisten käyttäytyvän esim. Kreikassa, mutta ehkä se johtuu siitä että kreikkalaismiehet ovat herrasmiehiä, toisin kuin eräät tällä palstalla.
Eikö fakta kelpaa? Itsehän sä alat väittämään perätöntä tuubaa, katkeruudesta puhumattakaan!
- syksy1253
taasko? kirjoitti:
Eikö fakta kelpaa? Itsehän sä alat väittämään perätöntä tuubaa, katkeruudesta puhumattakaan!
En kuule ole nähnyt huonosti käyttäytyviä suomalaisnaisia Kreikassa, mutta Suomessa kyllä. Sama pätee miehiin. Siis Kreikassa ei mitään humalaisia ja riitahaastavia paikallisia miehiä ole, mutta Suomessa sitäkin enemmän.
- väittää!
syksy1253 kirjoitti:
En kuule ole nähnyt huonosti käyttäytyviä suomalaisnaisia Kreikassa, mutta Suomessa kyllä. Sama pätee miehiin. Siis Kreikassa ei mitään humalaisia ja riitahaastavia paikallisia miehiä ole, mutta Suomessa sitäkin enemmän.
Kyllä mä olen käynyt enemmän kuin yhden kerran kreikassa, joten...
- syksy1253
väittää! kirjoitti:
Kyllä mä olen käynyt enemmän kuin yhden kerran kreikassa, joten...
siellä? Kuule, itse en pyöri sellaisissa porukoissa jotka tulevat sinne pelkästään viinaa juomaan, mutta jos sellaisiin porukoihin hakeutuu niin varmaan näkee huonosti käyttäytyviä miehiä ja naisia. Sama pätee Suomessa. Mutta sen voin kyllä sanoa että paikalliset miehet ovat todella miellyttäviä ja hyvätapaisia, eivät riitahaastavia känniääliöitä kuten monasti täällä Suomessa.
- KreiKka<3
syksy1253 kirjoitti:
siellä? Kuule, itse en pyöri sellaisissa porukoissa jotka tulevat sinne pelkästään viinaa juomaan, mutta jos sellaisiin porukoihin hakeutuu niin varmaan näkee huonosti käyttäytyviä miehiä ja naisia. Sama pätee Suomessa. Mutta sen voin kyllä sanoa että paikalliset miehet ovat todella miellyttäviä ja hyvätapaisia, eivät riitahaastavia känniääliöitä kuten monasti täällä Suomessa.
Jep, suomalaist miehet ON ännikääliöitä, kreikkalaiset on herrasmiehiä, kokemuksesta voin ketoo ^^
- täysin nolla
KreiKka<3 kirjoitti:
Jep, suomalaist miehet ON ännikääliöitä, kreikkalaiset on herrasmiehiä, kokemuksesta voin ketoo ^^
Minä en ole känniääliö. Osaan juoda sivistyneesti ja osaan käyttäytyä muutenkin humalassa. Mua ei tarvii kantaa kotiin vaan juon sen verran kohtuullisesti että kävelen itse kotiin aina.Tai poljen yleensä fillarilla kotiin! En myöskään ala riitelemään turhanpäiväsistä asioista humalassa ollessa. Monet alkavat heti huutamaan ja riehumaan kännissä. Mun käytös ei muutu. Joten olen fiksumpi kuin muut. Siltin naiset löytää ja arvostaa niitä juoppo ääliöitä enemmän.
- Anonyymi
muuta! kirjoitti:
Ikä
- puppeli 1000
Etsin poika ystävää :)
asun kouvolassa jos olet kiinnostunut laita viestia - pikkulikka2
Olen 9.v tapasin pitkis sportilla poijan ja en nää sitä enää iki
- tytsky1
Moi vaan kaikki!
Etsin poikaystävää mut alan seurustelee vasta viiden vuoden pääst! Niin olen nyt vi el sillee et en vastaa mut viiden vuoden pääst rupeen vastaamaan. Olen hellyyden kipeä ja mulle käy melkein mikä vaan poika. Mut sellanen joka on myös hellyyden kipeä ja seurustelee mielellään mut myös sellanen joka tukee ja auttaa vaikeissa tilanteissa!- tytsky1
Oon siis 12.v mut sit oon 17.v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995