eli voiko hyla-maitoa käyttää samalla tavalla ku tavallista maitoa siis leivonnassa ja ruoanlaitossa.. tein pannukakkua ja laitoin siihen hyla-maitoa niin ei meinannut kypsyä ollenkaan mutta tummui niin et oli pakko ottaa pois uunista ettei pala.. ja oli tosi rasvainen ja pohja kova.. tein ihan tavallisen maidon ohjeella.. et oliskohan sit joku eriohje tohon maitoon vai eikö sitä voi käyttää
hyla-maidon käyttö
jokunen77
2
541
Vastaukset
- veges
mutta se tosiaan palaa helpommin.
Hyla maidon makukin on makea joten sokerin käyttöä voi vähetää leivonnaisissa ja ruuanlaitossa jos käyttää hyla tuotteita.
En kyllä osaa sanoa miksi ei pannukakku ole onnistunut, kyllä minä olen tehnyt useasti ihan tavan pannari ohjeella ja ei ole ollut mitään ongelmia. Samoin pullia jne...ja hyviä ovat olleet. - kevytmaitojuomaa
Kokeile sitä kevytmaitojuomaa, joka on kokonaan laktoositonta! Me käytetään sitä kaikessa leivonnassakin eikä ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635