Millaisia voimasanoja käytät?

Oletko keksinyt omia siivottuja versioita tuttujen ja monessa tilanteessa sopimattomilta kuulostavien tai jo tehonsa menettäneiden voimasanojen tilalle?

59

2350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aamusta!

Voi Helvetin Perkele!!!

• welhotar53

juukelis puukelis

• Angel of The Morning

En yleensä kiroile, mutta voi halvattu = voi halavatun halavattu.

Jos joskus kirjoilen, niin se on se perinteinen litania kaikilla herkuilla.

• kuullostaa jotenkin sivistyneemmältä hahahaha

• CannedHeat
        Paloma.se.co kirjoitti:

kuullostaa jotenkin sivistyneemmältä hahahaha

Kreikkalainen ystävä, joka kiroilee maailmalla suomeksi. Porukka ihmettelee... sanoo, että maailman
        parhaat "laatusanat"!

Kyllähän joku "Fuck" kuulostaa aika nynnyltä "perkeleen" rinnalla.

• CannedHeat kirjoitti:

Kreikkalainen ystävä, joka kiroilee maailmalla suomeksi. Porukka ihmettelee... sanoo, että maailman
        parhaat "laatusanat"!

Kyllähän joku "Fuck" kuulostaa aika nynnyltä "perkeleen" rinnalla.

ovat aika laimeita kieli mikä kieli, crap, mierda, fuck (mun luultavasti pahin), puta...en oikeesti pysty suomeksi kiroilemaan, kuullostaa niin voimalliselta.

• Suttura
        Paloma.se.co kirjoitti:

ovat aika laimeita kieli mikä kieli, crap, mierda, fuck (mun luultavasti pahin), puta...en oikeesti pysty suomeksi kiroilemaan, kuullostaa niin voimalliselta.

Ja minun puolalainen kollegani väittää että Puolassa on mehevimmät kirosanat: esimerkiksi Ruotsissa niin viaton "kurva"! ;)))

• Suttura kirjoitti:

Ja minun puolalainen kollegani väittää että Puolassa on mehevimmät kirosanat: esimerkiksi Ruotsissa niin viaton "kurva"! ;)))

yleensä aina mehevimmät kirosanat...niissä on oikeeta tunnelatausta.

Asiasta toiseen...eräs jenkkifriidu oli laivalla menossa tapaamaan suomalaista sulhastaan...sanoi että suomen kielessä on luultavasti maailman rumin rakkaudenilmaisu: "Minä rakastan sinua kuullostaa ihan kuin joku haluaisi repiä vatsasi auki ja suolesi pellolle"

• CannedHeat
        Paloma.se.co kirjoitti:

Asiasta toiseen...eräs jenkkifriidu oli laivalla menossa tapaamaan suomalaista sulhastaan...sanoi että suomen kielessä on luultavasti maailman rumin rakkaudenilmaisu: "Minä rakastan sinua kuullostaa ihan kuin joku haluaisi repiä vatsasi auki ja suolesi pellolle"

kirkossa ei kannata nähtyään hienon freskon kirkon katossa sanoa: "Katso!"

PS. Tarkoittaa suomeksi: "Kyrpä!"

• CannedHeat
        Paloma.se.co kirjoitti:

myöskin, että tiedät miksi espanjankielisissä maissa
        ei ole Toyota "Pajeroa" ? :)))

• Suttura
        Paloma.se.co kirjoitti:

Voi taivas tätä kielten sekamelskaa. ;)

Ja mitä se saakaan aikaan...työssäni puhun päivät pitkät tuttujen ja tuntemattomien kanssa.
        Joskus olen kuulemma "Lilla Myy" tai sitten en osaa ruotsia ja pitää kutsua apua! :))

• CannedHeat kirjoitti:

kirkossa ei kannata nähtyään hienon freskon kirkon katossa sanoa: "Katso!"

PS. Tarkoittaa suomeksi: "Kyrpä!"

ei voi antaa pojilleen suomenkielisiä nimiä koska ne ovat järjestään joko kammottavia tai naurettavia
        asco(asko)=inho
        pavo(paavo)=kalkkuna
        peca(pekka)=teerenpilkku
        yuca(jukka)= kassavajuuri
        cari (kari)= -naama (Kari Kulo (careculo) persenaama

kielet on ihania....

• CannedHeat kirjoitti:

myöskin, että tiedät miksi espanjankielisissä maissa
        ei ole Toyota "Pajeroa" ? :)))

kukaan ei silloin joskus parikymmentä vuotta sitten ostanut Chevrolet NOVA (ei mene) autoa espanjankielisissä maissa

• Suttura kirjoitti:

Voi taivas tätä kielten sekamelskaa. ;)

Ja mitä se saakaan aikaan...työssäni puhun päivät pitkät tuttujen ja tuntemattomien kanssa.
        Joskus olen kuulemma "Lilla Myy" tai sitten en osaa ruotsia ja pitää kutsua apua! :))

se on niiden oma vika jos ne ei ymmärrä....saavat kuunnella paremmin.

• Suttura
        Paloma.se.co kirjoitti:

se on niiden oma vika jos ne ei ymmärrä....saavat kuunnella paremmin.

kuuntelijassa on aina vika:)

Älä yritä!
        Sä kans teet ylimääräistä vain asian vuoksi? ;)

• Suttura kirjoitti:

kuuntelijassa on aina vika:)

Älä yritä!
        Sä kans teet ylimääräistä vain asian vuoksi? ;)

on pelkkää henkistä laiskuutta kun sulkee korvansa ja on olevinaan ymmärtämättä jos joku puhuu aksentilla. Sanoa automaattisesti "va?" ilman edes yrittämättä kuunnella kunnolla.

• CannedHeat
        Paloma.se.co kirjoitti:

ei voi antaa pojilleen suomenkielisiä nimiä koska ne ovat järjestään joko kammottavia tai naurettavia
        asco(asko)=inho
        pavo(paavo)=kalkkuna
        peca(pekka)=teerenpilkku
        yuca(jukka)= kassavajuuri
        cari (kari)= -naama (Kari Kulo (careculo) persenaama

kielet on ihania....

Hienoa!

• Suttura
        Paloma.se.co kirjoitti:

on pelkkää henkistä laiskuutta kun sulkee korvansa ja on olevinaan ymmärtämättä jos joku puhuu aksentilla. Sanoa automaattisesti "va?" ilman edes yrittämättä kuunnella kunnolla.

Kielen ymmärtäminen on itsestä kiinni!

• päivä ja

monta kertaa helvetti- saatana - perkele

• on minulla jäänyt

taka-alalle, johtuu varmaan lapsenlapsista.
      Käytän paljon voimasanana "voi hitsi".

• täällä

Kyllä sitä on oppinut lastenlasten myötä kielenkäyttöänsä siistimään.
        "Jummi jammi" ja "voi hirsin vitsi" tai "hitsin pimpula" ovat nykyään käytössä.
        "Voi sianleuka" on varmaan aika omituinen voimasana, mutta sellaistakin tulee käytettyä, onhan niitä.

Eikö sanota, että kaikki sanat ovat pahasta, kun niitä käytetään kiroilun tapaan?

• RosaLiiin

...hokasin minäkin, että aika kesyjä nämä minun kirosanat ovat vaikkei pieniä korvia olekkaan kuuntelemassa.
        Yleensä jotain sanaväännöksiä, hitsin vitsi, lampaan papana, sian saparo, halavatun hanttavitalikko...
        Lähipiiri tietää, että jos sanon helevetin kuustoista, niin kannattaa lähtee pakkoon tai ainakin olla hiljaa, hehheh

• miehen suuhun istu kirosanoista muu kuin, perkele.;)

Totinen paikka pitää olla ja kovin montaa perkelettä en vuotta päälle avukseni huuda.:))

Mitäs kiroilusta kostuu, jos se on jokapäiväistä sanahelinää?:))

• namisuku

Kun poikani täytti 3v ja rupesi mainostamaan v-sanaa urakalla päätin kieltää kiroilun koko perheeltä ja etenkin nuorisolta jotka v-sanaa viljeli.

Onnistuin kitkemään v-alkuisen ällötyssanan pois keskuudestamme.
      Perhanaa, perkuletta, videä, jumatsuikkelia viljellään kyllä useastikkin=)

Jos kotona ei kirota, se kyllä rajoittaa lasten kiroilua vaikka kaveripiirissä sitä tehtäisiinkin.

• HTZA

Miten se lausutaan?

Jumat! suikkeli....

:)

• ibiza*

lähinnä vain silloin kun lyön vasaralla sormeen...

Asun paikkakunnalla jossa on paljon ns. uskovaisia ( lestatiolaisia )... Heidän kirosanansa on: "voi surkian surkia"... Mahtuu ilmeisesti heidän ahtaaseen maailmaansa ei kirosanana...

• kiike

kuulla Lals Leevin kielenkäytöstä ja hummaus tavoista?

• ibiza
        kiike kirjoitti:

kuulla Lals Leevin kielenkäytöstä ja hummaus tavoista?

Leevi varmaan oli...;))

• Suttura

Tai kun lyöt varpaasi sängynjalkaan...:)

• ibiza*
        Suttura kirjoitti:

Tai kun lyöt varpaasi sängynjalkaan...:)

"Reinot" jalassa niin tätäkään ei tapahdu...

• kyllä ihan alkuperäisiä silloin kun tarvii..Onneksi harvemmin käytän,mut noissa vanhoissa on enempi tehoa..:) Nii,se sana on yleisemmin v-alkuinen..

• Puidenhalaaja

...voi veeeeee:((( Joskus voi livahtaa se sana kokonaisenakin, mutta harvoin. Nuorena meillä oli tapana sanoa:voi Risto! tai voi Rike!

• mies_vm56

kuulolla olevista korvapareista, joskus se lievempikin voimasana on parempi niellä.

• Anskuliini

Voi helevetti, ennätän varmasti vuotaa kuiviin ennen kuin tänne apu tulee!
      Saman tien uskoin että Jumalalla on todellakin se adapteri joka muuttaa kirosanat rukoukseksi.

Ex-miehen korviin tämä lause jäi koko kesäksi soimaan, paljon on tarvittu keskusteluja ja katumusta.

Hemmetti on tavallisin "ärräpää" joka purkautuu vastamäkeen ponnistellessa.

• Wille-Repo

noista voimasanoista viljelemmään. Ku ihtahousuu sattuu kohalle tai kalikka kolahtaa varpaille niin kyllä RRRRRRR voittoset pääsevät suusta ulos iliman avitusta. Heh

• Tunttari

,,,

• HTZA

Jollain penkkariajelulla, varmaan joku maatalousoppilaitos, iskulauseen:
      AAIIVV...... REHU!REHU!REHU!!!!!!

Sopii ainakin sellaisiin paikkoihin joissa tuntuu että tähän ei sovi mikään.

Kokeilkaapa huutaa se kaikella tarmolla.
      Jossain korvessa sitten, kiitos.

• kotikiusattu

kun joku osa on tippunut kolmannen kerran tulee kaikki ärrä ja vee sanat huutamalla.
      Yleisellä paikalla tyydyn huokaamaan sydäntäsärkevästi,voi meitä Sortavalan poikia.

• kiike

ku joku tippuu kolmannen kellan sano: nyt on selvästi kahvitauon aika, kele !!!

• kotikiusattu
        kiike kirjoitti:

ku joku tippuu kolmannen kellan sano: nyt on selvästi kahvitauon aika, kele !!!

minä todella istun ja kuvannollisesti poltan tupakan.
        Kunnon rauhottuminen yleensä auttaa,asiassa kun asiassa.
        Eniten ottaa pattiin kun ohikulkija sanoo"mikset noin tee" kun on lyönyt päätä seinään turhaan.

• kiike
        kotikiusattu kirjoitti:

minä todella istun ja kuvannollisesti poltan tupakan.
        Kunnon rauhottuminen yleensä auttaa,asiassa kun asiassa.
        Eniten ottaa pattiin kun ohikulkija sanoo"mikset noin tee" kun on lyönyt päätä seinään turhaan.

hilveesti niin ota se lyökäleen hyppijä käteesi ja heitä seinään tai loskalaatikoon tai ainaski potkase sitä. Viimäsessä voi käyvä katalasti valpaalle. Ekassa se voi kimmota suolaan ottaan. Kävipäs neuvoilleni ohlasesti.

• kotikiusattu
        kiike kirjoitti:

hilveesti niin ota se lyökäleen hyppijä käteesi ja heitä seinään tai loskalaatikoon tai ainaski potkase sitä. Viimäsessä voi käyvä katalasti valpaalle. Ekassa se voi kimmota suolaan ottaan. Kävipäs neuvoilleni ohlasesti.

kaltoin kohdella ,niillä on sielu ja oma tahto.
        kauniist puhumalla ja loputtomalla kärsivällisyydellä ne suostuu yhteistyöhön.

• kiike
        kotikiusattu kirjoitti:

kaltoin kohdella ,niillä on sielu ja oma tahto.
        kauniist puhumalla ja loputtomalla kärsivällisyydellä ne suostuu yhteistyöhön.

sentään, meillä pienillä, söpillä ja pehmosillakin on ihan samat ominaisuudet. Kovasti soli, onko ne kaikki osat sinulle melkein kun aalteita?

• kotikiusattu
        kiike kirjoitti:

sentään, meillä pienillä, söpillä ja pehmosillakin on ihan samat ominaisuudet. Kovasti soli, onko ne kaikki osat sinulle melkein kun aalteita?

mekanikko kun olen,tunnen suoranaista vihaa kun näen huonosti kohdellun koneen.
        Tekee mieli ottaa sylkkyyn ja hyssyttää vähän.
        Ne palkitsee huolenpidon ja ne tuntuu ymmärtävän et kaverin kans ei temppuilla,hyrisevät nöyrästi.

• kiike
        kotikiusattu kirjoitti:

mekanikko kun olen,tunnen suoranaista vihaa kun näen huonosti kohdellun koneen.
        Tekee mieli ottaa sylkkyyn ja hyssyttää vähän.
        Ne palkitsee huolenpidon ja ne tuntuu ymmärtävän et kaverin kans ei temppuilla,hyrisevät nöyrästi.

totta vain vanhojen vehkeitten kohdalla, uudemmat on made in hukkapelä thtyä tavalaa jossa laadusta on tingitty. Tosi vanhat vehkeet ovat kuin teläsvaaleja jotka eivät väsy koskaan. Öljyä ja pumpulia taitaa löytyä sinun sydämestä ja siksi ymmllät sekä kovia että pehmeitä olentoja; siis hylinätaitoisia sellaisia.

• kotikiusattu
        kiike kirjoitti:

totta vain vanhojen vehkeitten kohdalla, uudemmat on made in hukkapelä thtyä tavalaa jossa laadusta on tingitty. Tosi vanhat vehkeet ovat kuin teläsvaaleja jotka eivät väsy koskaan. Öljyä ja pumpulia taitaa löytyä sinun sydämestä ja siksi ymmllät sekä kovia että pehmeitä olentoja; siis hylinätaitoisia sellaisia.

vanhassa vara parempi,niin ihmisissä kuin koneissa.
        mä arvostan kaikkee vanhaa,vaimokin on vuoden vanhempi.

• kiike
        kotikiusattu kirjoitti:

vanhassa vara parempi,niin ihmisissä kuin koneissa.
        mä arvostan kaikkee vanhaa,vaimokin on vuoden vanhempi.

sanottu ;))

• tammikuun likka

Oli sellanen "kaikkimeneepieleen-päivä". Siinä tilanteessa tuli sitten rumasana nuoren neidin kuullen. Hän sitä ihmetteli ja vielä seuraavanakin päivänä muisti, *mokoma*. Se oli "voi v......n kesä". Onneks hyvin harvoin kuitenkin. Tais siinä tulla kaikki muutkin rumat putkeen.

• ei kuulu mun sanavarastooni.

naiseni petti minua vuoden ja vahigos jäi kiinni.ny täytyy vähä miettiä.jos joku ihana,nainen, ja maaseudulta kotoisin oleva nainen etsii ja haluaa tutustua kone ja maansiirto alan mieheen.raitis en ole, hellä ja KILTTI OLEN. TXT VIEST NRO 044-3314309

• jartsev

vanha äidinkielen ope oli ilahtunut nykynuorten puhe tyylistä jossa vilisee v:tu sanoja. Ope otti kantaa puhetyyliin sanomalla: "on se helppoa nykynuorille opettaa oikein kirjoitusta, sanoo vain että siihen missä puhekielessä on v:tu niin siihen tulee kirjoitettaessa pilkku".

• Pirre*

On käytetyin.. lievimmästä päästä.

• jartsev

Saattaa tuntua "snobilta", mutta ei se sitä ole. En yleensä kiroile, vaikka joskus harvoin, todella spontaanissa äkillisessä vahinko tilanteessa tulee perinteinen p:kele, mutta ei muuta.

• kotimaisia

tai jos oikeen pahalta tuntuu lasten kuullen ,niin pannahinttinen auttaa aluksi.
      Olen kyllä kuullut aika pahan:kylläpä se rypyn k...ään lykkäs. Sillon on tosi kyseessä !`D

• tehysti

husin hoitsut!

• kun jokin menee pieleen , perskutarallaa!!!!

• uokaa kammokaa

taas meni vituiks koko iltahartaus sanos muori ku penskat huusi. tinalo raklo,emäskoinattu.

• henrii

voi riikkulehen raakkules, voi peijoonin peijooni.

• Pääläinen

Jeesuksentuhatta havupuuta ja joka neulasen päässä perkele

• ennen kuulemattomista ilmaisuista, vaikka näköjään vanhat kulkevat kai meillä kaikilla verissä ja yllättävät joskus itsemmekin, kun tarve tulee.

Itse huomasin äidiksi tultuani, että kolme ensimmäistä kirjainta: P, E ja R, tehoavat hyvin kun viimeistä kirjainta päristää pitempään. Esim. välillä varsin omatahtoinen koirammekin totteli, kun oikein ärrää päristin ja sormiani napsuttelin. Se tiesi, että on tosi kyseessä eikä ääntä edes tarvinnut korottaa.

Vanha vihtahousu moninaisine nimineen näkyy edelleen olevan suosittu. Kerran minulle kävi niin, että P pyrki jo ulos huuliltani, mutta sain pidäteltyä sitä hetken, ja ulos tuleva sana yllätti minut yhtä paljon kuin nauruun remahtaneet muutkin paikalla olijat. Huomasin sanoneeni: "Voihan pieru". Se on minusta tarpeeksi ruma kirosanaksi ja haiseekin pahalle. Harmi yleensä sulaa nauruun, ja sana kuulostaa aina sopimattomalta. ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe