kaapista ulos..

tyttönen92 *

miten suhtautuisitte jos ystäveänne kertoisi että hän on biseksuaali?

9

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ):))))

Sanoisin että aijaa, hyvä kun oot löytänyt oman suuntautumises ja ei mua haittaa enkä nyt aio juosta karkuun :)

• silleen, että

älä välitä, kieroutumat voivat oieta.

• eräs tyttö vaan

Ite varmaan arvaisin jo etukäteen :-D ja voisin ylpeänä sanoa "joo, mä tiesin jo" :D oma homotutka on kyl niin hyvä, et tähä asti oon kai 2 kertaa ollu väärässä. oon luullut yhtä homoa biseksuaaliksi ja yhtä "heteroa" (sanonut olevansa poliittisista syistä sitoutumaton seksuaaliluokkiin) biseksuaaliksi :P Tosin se johtuu siitä, että ku on iteki sateenkaarikansalainen niin pakko tunnistaa heti kuka on hetero ja kuka ei :-D hetskuilla on helpompaa, ei niitten tarvi miettii tommost ku ne vaa lähtee oletuksest et kaikki on heteroit (ja sen takia homppelit ja lepakot ei yleensä lähentele heteroita, vaan just toiste päin. meillähän se pelonaihe on!)

Joka tapauksessa ite siis suhtautuisin positiivisesti, ehkä sinänsä jopa positiivisemmin kuin heteroon, että voisin pyytää mukaani johonkin SETAn nuorteniltoihin ym. tai keskustella kyseisestä aiheesta :D

Mutta koska kaverisi oletettavasti ei ole sateenkaarikansalainen (kun kerran stressaat hänelle kertomisesta) niin voin kertoa, että omien kokemusten mukaan kaapista ulos tuleminen on turvallista. Mua ei ole vielä kertaakaan kukaan lähteny väistelee sen takia, vaikka yleisesti ottaen kaikki tutut tietääki suuntautumisen. Kerroin jopa eräälle homo/lesbovihaajalle, mutta hän vaan totesi, että ei hyväksy, mutta ei asia hänelle kuulukaan ja ei se mua ihmisenä muuta, ja että hän vihaa homoutta ja lesboutta, mutta ei minua (hän oli eka sanonu vihaavansa homoja ja lesboja ja kävin sitte kysymässä että vihaako hän muakin :D olin muute eka hänen kavereistaan, joka ei ole hetero ja niin, että hänkin tietää sen).

Yhelle kaverille tuli yläasteella taas vähän ongelmia. Oon kyl miettiny, että se miks ihmiset suhtautuu muhun aika positiivisesti, on ehkä osittain se, et kaveriporukka on joko vähän vanhempaa ikäluokkaa tai sitten ne on kaikki homoja tai sitte protun käyneitä tai muuten vaan hengaa samassa avomielisessä kaveriporukassa (jossa puolet on homoja), joka on tehny neki avomieliseks.
      Joka tapauksessa, siitä kaverista oli lähetty levittelee ympäri koulua juorua, et se on lesbo, ja sitte samas liikunnas olleet tytöt vaihto toiseen pukuhuoneeseen :-D ja olivat kysyneet meidän muilta kavereilta, että "miten te voitte olla sen kanssa samassa pukuhuoneessa, etteks te pelkää et se kattelee teitä?" parasta kaikessa oli se, että kaverini ei ole lesbo.

• bög!

"kyllä homo, homon tuntee."

• arvee

Sehän menis näin: "Okei no haluatko puhua siitä jotain vai kerroitko muuten vaan et tietäsin" Eipä sen kummempia :)

• Punttari

Olen semmoisen tunnustuksen kuullut kaveriltani.. Minkäs sille teet, eipä se ole hänen päätettävissään.
      Ei vaikuttanut mitenkään meidän väleihimme.

• kokemus kertoo.

Mun yksi kaveri sanoi, että on bisse. ei se mua haitannu. :)

• ............

Sanoisin: "Aijaa. Minä olen hetero." Äh, ihan oikeasti mitä väliä. Pääasia että löytää ihmisen jota rakastaa.

• 412304sad

Huutasin täysiä "HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!" sit vetäisin turpaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33