Pieni narisisti minussa

Wåinä

Olen Metallityöväenliiton jäsen ja SKP on keskusjärjestöni, ruukki on elämäni. Ay-liike ei ole rälläkkä eikä ruukki ole ruukki. Ay-liike ei ole yleishyödyllinen pelastusarmeija ja kaikkien tallottavissa, vain me SKP:n palkkaamat demokratian halveksijat teemme mitä haluamme. SKP on jäsentensä etujärjestö jonka ainoa tarkoitus on ajaa maksavien jäsentensä etua ja muista vitut - V:llä. Sääntöjensä mukaan se ajaa jäsentensä etua aina siihen asti,kunnes viimeinenkin jakkara puheenjohtajan perseen alta on muutettu rahaksi. Vasta sitten sen toiminta loppuu, ja mitä sitten. Vastuu on yhteiskunnalla.

Jostakin helvetin syystä piliAapot pyrkivät asettamaan sille muita tehtäviä. Tuo on yhtä naurettavaa,kuin jos minä menisin esittämään kannanottojani työttömien taikka tulevien yökköjen etujärjestöihin.

SKP:n ja sen jäsenliittojen tekemisiin vaikutetaan äänestämällä. Perusta nakkikioski ja yritä vaikuttaa äänestämällä työnantajain keskusjärjestöjen päätöksiin. kihihi kihihihi

Mitä mainokseen tulee,rajumpaa on nähty Benettonilta. Mainoksen ainoa vika oli sen poisvetäminen. Siitä arvostelen SKP:n johtoa. En pidä ruotsalaismallisesta asianhoidosta, ruotsalaisessa politiikassa pierukaan ei haise.

Ja pirut pieruista, jos saan päivittäisen Adonikseni.

psssssssssssst. Vaikka aiemmin toisin väitin, Lontoon pojat kertovat vasta ensi viikolla.

9

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wäinä

Vastapuolen alustaja näyttää perehtyneen aineistonaan käyttämiin kirjoituksiini.
      Se on hyvä. Saatiin taas yksi pikkuporvari pois muusta pahanteosta.

Olen siis Metallityöväenliiton vapaajäsen - ymmärrät kai sen tarkoittavan sitä,että vein verokirjani työnantajalle jo kauan ennen kuin aloit paskomaan vaippoihisi.

Kommunistina minulle kävi niin,että puolue meni alta. Junttamiehenä olin hyvä,siis todella hyvä. Pelaan myös shakkia,olin aikoinaan Ficherin kannattaja. Shakissa on samoja elementtejä politiikan kanssa.

Mainitset v-sanan. Vitusta puhuessaan miehen kuuluisi tietää siitä muutakin kuin nimi.
      Kun aikoinaan tapasin Wäinättären,minusta tuntui että voisin syödä sen. Nyt 50 vuotta myöhemmin minusta tuntuu,että se voisi syödä minut.
      Ole varovainen kannanotoissasi, elämä saattaa yllättää sinutkin.

Kaikkien liittojen,myös toimihenkilöliittojen säännöissä on pykälä varainkäytöstä. Se tarkoittaa nimenomaan,että työtaistelutilanteessa liiton varat käytetään täysimääräisesti halutun tuloksen saavuttamiseksi.
      Tehy maksaa jäsenilleen 60 euron päiväkorvauksen työtaistelutilanteessa. Kokoomusjohtoinen Tehy näyttää meille metallimoukille uuden tavan toimia,en usko varsinaisia toimia tarvittavan. Mikään hallitus ei kestäisi sitä. Kokoomusko kaataisi hallituksensa rahaan?

Mainitsin aiemmin vaippoihisi paskomisesta. Se ei tarkoita sitä,että pitäisin sinua ajattelemattomana pentuna. Nykyajan pennuista harvat jaksavat keskittyä ylimalkaan mihinkään. Vittu mä en jaksa,vittu mä en ainakaan,vittu se puhui jotakin himmeetä. Noinhan teidän porvareitten hemmotellut pennut puhuvat.
      Uskonkin sinun olevan heidän isänsä,olethan jaksanut lukea kirjoituksiani ja eräällä tavalla kommentoitkin niitä.

Sanoisin,että hei sun heiluvilles. Lukemisen ymmärtämiseen voisit keskittyä pentujasi paremmin.

• Kuules nyt karvaperse

Kaiva se vaikku pois korvasta, jos vaikka se edesauttas sua keskittymään ja ymmärtämään lukemaas. Olet näköjään saanut trauman wäinättären "tavarasta", kun sinun pitää siitä hokea joka paikassa. Toki minä ymmärrän sen, että mikään leivinuuni ei leviämättä kestä, jos sinne työnnetään väärää päätä.

Konttorirottanahan sinä olet leipätyösi tehnyt ja herrojen kerhossa shakkiakin pelaillut. Ei se ole silloin mikään ihme, että puolue menee alta, kun jäsenistökin on niin kankeaa, että perskarvoistakin voi valaa rautanauloja.

Minä olen elämässäni pikkupojasta alkaen tehnyt oikeitakin töitä enkä vain kuluttanut takamustani ay-tuolissa työn teolla kerskaillen. Kuules nyt politrukki. Silloin kun minä aloin paskomaan vaippoihin, niin sinäkin aloit. Sulla ja mulla on vaan se ero, että kun minä lopetin sinä jatkoit ja niin taitanee käydä ehtoosesi asti.

Älä välitä kurapöksy, kyllä se wäinätär pyykkää sun pöksyt. Iloinenhan se on kun kalsongeista edes joskus löytyy "tavaraa", vaikka Tapolan mustaahan se mielellään maistelis.

• tosikovajajätkä

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana,äly se on mitä tarvii toisille vittuillessaki.Taiteen laji
      tuo jalo taito,saatana, siinä saapi kuulla
      kunniassa akat,mukulat,oma ja toisen tuuni
      ja puolueosasto.Ja mitä maakkeemmin asian ilma-
      soo sitä pahempi mieli toiselle tulloo.Henkistä
      luokkataistelua,perkele.Kun wäinä pistää hanttiin
      tekowäinöille, niin jutut on sitä luokkaa, jotta
      rautaesirippu reppee ja maa tärisöö. Kyllä saata-
      na jämpti on niin,perkele.

• "kitshiä" tuo sepustuksesi! Kehittele omintakeisempi
      tyyli, et sinä Wäinälle pärjää!

• Wåinä

Wäinä itse tunnisti oman tekstinsä rungon.... kuten hän edellä totesi.

Mutta kuinkas muutenkaan palstan vaivaisukko ei.... noh tuo nyt taida olla kenellekkään hänen tekstejään täällä lukeneelle yllätys.

Toisaalta on ihan hyvä, että hän kirjoittaa tällekin palstalle, niin me muut saamme omin silmin nähdä millaista on vilpitön ja aito tyhmyys.

• oikeastaan on?
        Wåinä kirjoitti:

Wäinä itse tunnisti oman tekstinsä rungon.... kuten hän edellä totesi.

Mutta kuinkas muutenkaan palstan vaivaisukko ei.... noh tuo nyt taida olla kenellekkään hänen tekstejään täällä lukeneelle yllätys.

Toisaalta on ihan hyvä, että hän kirjoittaa tällekin palstalle, niin me muut saamme omin silmin nähdä millaista on vilpitön ja aito tyhmyys.

Vom jo sanoi oleellisen: ajattele ite ja yritä omaperäistä ihan ite! Se kehittää ja kasvataa sinua!

Mutta nyt olet, kaikella palstaystävyydellä, ihan ite se pölvästi!

• Wåinä
        oikeastaan on? kirjoitti:

Vom jo sanoi oleellisen: ajattele ite ja yritä omaperäistä ihan ite! Se kehittää ja kasvataa sinua!

Mutta nyt olet, kaikella palstaystävyydellä, ihan ite se pölvästi!

Näin varman oikea Wäinä kokee tilanteen, kun hän palaa pelaamasta shakkia herrojen tuvista.....

Ennen oli helpompaa..... Tennilän Eskokin pärjäsi ruukin poikien tuella nk. lapin edustajana hyvin....., vaikka koko lapin oikea työväki tiesi, ettei entisestä toimittaja Tennilästä ollut tyydyttämään edes helsingin rouvaaa saati sitten wäinättären kokoista vittua.

• Kyllä se siitä
        Wåinä kirjoitti:

Näin varman oikea Wäinä kokee tilanteen, kun hän palaa pelaamasta shakkia herrojen tuvista.....

Ennen oli helpompaa..... Tennilän Eskokin pärjäsi ruukin poikien tuella nk. lapin edustajana hyvin....., vaikka koko lapin oikea työväki tiesi, ettei entisestä toimittaja Tennilästä ollut tyydyttämään edes helsingin rouvaaa saati sitten wäinättären kokoista vittua.

Kunhan saat itseluottamusta, niin eiköhän se siitä!

• Kannataa

Opetella oikeinkirjoitusta ennekuin alkaa tänne kirjoitella.Luuseri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe