Täällähän on sota!

Mitä te kaikki inisijät olette juoneet?

Lopettakaa heti. Ottakaa smurffilimua tai kaakaota. On se nyt helvetti.

21

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuloo...

-mitä se savolaanen siäl kaakattaa?....moon justihi ollu akan kans samalla lavittalla....kares oot :)

• Minähän se savolaisena nerona sinne tuulikoneen väsäsin vuonna 1973, sitä ennen ei pohojanmaalla tuullu kertaakaan.

• Musta Ritari

kyllä omenapillilimua mieli. Siinä säästys niskaa kun ei tarttis taivutella päätä.

• Kyllähän sun on muutama litra saatava ettei mee niska.

• Musta Ritari
        SavoRULES kirjoitti:

Kyllähän sun on muutama litra saatava ettei mee niska.

on kyllä aika paha imee pillillä kun se on niin syvä, mutta mä voisin täyttää aina 0.3:n sieltä ja pitää isoo pulloo pöydänjalan vieressä.

• etusivulla on neljäkymmentä aloitusta, vain...

yhdessä niistä inistään, ja kinastelkoon, saavatpa muut aloitukset olla rauhassa...

• Näyttäisi olevan seriffi vs avoin kirje osa 50 tai jotain?

En tiedä mitään koko hommasta joten en ota enempää kantaa. Kun ei jaksa kantaa.

• SavoRULES kirjoitti:

Näyttäisi olevan seriffi vs avoin kirje osa 50 tai jotain?

En tiedä mitään koko hommasta joten en ota enempää kantaa. Kun ei jaksa kantaa.

jo aloituksellasi otit kantaa asiaa, vai väitätkö muuta? :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

jo aloituksellasi otit kantaa asiaa, vai väitätkö muuta? :)

Olen erinomainen väittelijä. Voitin väittelyn Savonmestaruuden vuonna 1868 ja seuraavana vuonna väittelyn suomenmestaruuden.

Väittelyn maailmanmestaruus napsahti 1871 ja olympiavoitto 1874

• SavoRULES kirjoitti:

Olen erinomainen väittelijä. Voitin väittelyn Savonmestaruuden vuonna 1868 ja seuraavana vuonna väittelyn suomenmestaruuden.

Väittelyn maailmanmestaruus napsahti 1871 ja olympiavoitto 1874

Noillako meriiteillä uskot minun pelästyvän, ja paskat...

Ryömin lattialla kiemurellen naurusta, tappiota en tunne lain, mestari on selätetty...

et pystynyt vastaamaan tuohon väitteeseeni, että aloituksesi oli kannanotto, te inisijät lopettakaa... :)

Noillako meriiteillä uskot minun pelästyvän, ja paskat...

Ryömin lattialla kiemurellen naurusta, tappiota en tunne lain, mestari on selätetty...

et pystynyt vastaamaan tuohon väitteeseeni, että aloituksesi oli kannanotto, te inisijät lopettakaa... :)

Täytynee sitten luovuttaa kun noin tomerasti hyökkäät päälleni. Ole hellä.

• SavoRULES kirjoitti:

Täytynee sitten luovuttaa kun noin tomerasti hyökkäät päälleni. Ole hellä.

kovin helppoa minulle, saivartelun maailmanmestarille vuosilta 1990-2006, tämän vuotiset kisat jätin väliin, olen hellä...

kovin helppoa minulle, saivartelun maailmanmestarille vuosilta 1990-2006, tämän vuotiset kisat jätin väliin, olen hellä...

Ensimmäisen kerran tapaan näin netin välityksellä toisen maailmanmestarin.

Olitko ylivoimainen voittaessasi maailmanmestaruuden? Onko uuten totta että Linnashampoo pesee ilman kyyneleitä? Kokeilin kerran ja vaikka kuinka yritin itkeä niin kyllä se pesu epäonnistui täydellisesti.

• SavoRULES kirjoitti:

Ensimmäisen kerran tapaan näin netin välityksellä toisen maailmanmestarin.

Olitko ylivoimainen voittaessasi maailmanmestaruuden? Onko uuten totta että Linnashampoo pesee ilman kyyneleitä? Kokeilin kerran ja vaikka kuinka yritin itkeä niin kyllä se pesu epäonnistui täydellisesti.

en heti viittinyt retostella Olympiavoitoilla, sillä tokihan niitä minullakin muutama, jos...

ihan tarkkoja ollaan niin kolmehan niitä. Mitä vastustajiin tulee niin... minua voittanutta ei ole löytynyt, miksiköhän ei?

Mitä shampooasiaan tulee, niin... epäilen että pesutekniikassasi vika, toki on niinkin että... kyyneleet syntyy niille joilla ei hiuksia, sinun karvapehkosi luultavasti imee joka ainuan shampoopisaran, ei riitä silmille, näin luulen...

en heti viittinyt retostella Olympiavoitoilla, sillä tokihan niitä minullakin muutama, jos...

ihan tarkkoja ollaan niin kolmehan niitä. Mitä vastustajiin tulee niin... minua voittanutta ei ole löytynyt, miksiköhän ei?

Mitä shampooasiaan tulee, niin... epäilen että pesutekniikassasi vika, toki on niinkin että... kyyneleet syntyy niille joilla ei hiuksia, sinun karvapehkosi luultavasti imee joka ainuan shampoopisaran, ei riitä silmille, näin luulen...

Sinulla tuntuu olevan myös meedion kykyjä sekä olet todella taitava saivartelija.

Onhan sinulla Olympiavoittojakin ihan useitakin. Taidat olla sukua sille Tootsielle-lyömättömälle lyylille?

Pesutekniikkani menee nyt kyllä uusiksi. Seuraavalla kerralla itken ensin tunnin ja menen sitten pesulle. Jos ei ala toimia niin heitän tahallaan shampoot silmille ja yritän oikein kovasti nauraa.

• SavoRULES kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan myös meedion kykyjä sekä olet todella taitava saivartelija.

Onhan sinulla Olympiavoittojakin ihan useitakin. Taidat olla sukua sille Tootsielle-lyömättömälle lyylille?

Pesutekniikkani menee nyt kyllä uusiksi. Seuraavalla kerralla itken ensin tunnin ja menen sitten pesulle. Jos ei ala toimia niin heitän tahallaan shampoot silmille ja yritän oikein kovasti nauraa.

neuvon, tuohon Tootsie asiaan en ottane kantaa...

Siis...

Ämpäri täyteen shaampoista kuumaa vettä ja upota pääsi, toki silmät auki, lupaan että...

Tuon tehtyäsi sinä sekä itket että naurat...

Naurat ilosta kun pääset kärsimyksestä... :)

neuvon, tuohon Tootsie asiaan en ottane kantaa...

Siis...

Ämpäri täyteen shaampoista kuumaa vettä ja upota pääsi, toki silmät auki, lupaan että...

Tuon tehtyäsi sinä sekä itket että naurat...

Naurat ilosta kun pääset kärsimyksestä... :)

Lähdenkin kohtapuoliin kokeilemaan tuota niksiäsi ja palaan sitten raportoimaan mitä tarkalleen tapahtui.

Huisin jännä palsta tämää Huuhaa. Täällä on mukavia naisia ja upeita elämänohjeita miehille jotka ovat jo pitkään olleet katkeria Linnashampoolle.

• SavoRULES kirjoitti:

Lähdenkin kohtapuoliin kokeilemaan tuota niksiäsi ja palaan sitten raportoimaan mitä tarkalleen tapahtui.

Huisin jännä palsta tämää Huuhaa. Täällä on mukavia naisia ja upeita elämänohjeita miehille jotka ovat jo pitkään olleet katkeria Linnashampoolle.

niin tässä vielä yksi, ota...

se tupeesi päästä, katso ja ihaile sitä, tiedän tiedän...

Nyt myhäilet tyytyväisenä, naurukin karkaa kuin vahingossa kun ajattelet että...

olet melkein kuin Donald Trump, kunnes mykistyt ja itku karkaa sinun tajutessasi tuon sanan melkein... :)

Hyvää illanjatkoa...

• Amatzoni.

Silloin on pikkupoikien parasta pysyä poissa. Joten hei hei..savonmies

• Muista että sademetsän korkeimpaan puuhun voi rakentaa amatsonikin majan jossa keitellä hernekeittoa.

Itse kiipesin kerran Kilimanjaron huipulle. Tehtävä oli muuten liian helppo niin sidoin molempiin jalkoihin kahdeksan kilon lyijypainot ja sen lisäksi laitoin siteen silmilleni etten nähnyt mitään.

Puoleen väliin päästyäni putosin tyhjänä ammottavaan kuiluun mutta selvisin 186 metrin pudotuksesta pienellä naarmulla olkapäähäni. Kiipesin huipulle uudestaan ja valloitus onnistui noin neljän tunnin jälkeen ja huipulla keittelin lohisopan.

• pr-rp

Kaikki jippiin taistelutantereelta kaatuneet ja haavoittuneet on jo kohta täällä taas !

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66