en ymmärrä

hemulivaan

mihin tämäkin mailma on menossa, naisille ei enää riitä tasa-arvo. naiset polkevat hitlerin kiilto silmissä miehiä maan rakoon!

annoin pikku sormen se vei koko käden.....

10

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meppe

tämä liittyy 0-1v lapsiin?

IHan aidosti kysyn enkä pottuile.

• hemulivaan

eiks tää oo vähän niinkun äitien jutut palstaa?? niin eihän sen sitten tarvii lapsiin liittyä ollenskaa?! äidit nyt sattuu olemaan naisia ja haluaisinkin naisten mielipiteitä asiasta siten se on liitoksissa tähän palstaan?kö? sä sekotit mut nyt ihan kokonaa

• mie vaan

mitenkäs tän pitäis liittyä?

• hemulivaan
        hemulivaan kirjoitti:

eiks tää oo vähän niinkun äitien jutut palstaa?? niin eihän sen sitten tarvii lapsiin liittyä ollenskaa?! äidit nyt sattuu olemaan naisia ja haluaisinkin naisten mielipiteitä asiasta siten se on liitoksissa tähän palstaan?kö? sä sekotit mut nyt ihan kokonaa

myöskään ei OLE pakko vastata jos ei itse ajatukseen ole mitään asiaa!?!

• satu40

on vastata asiallisesti, kun kysymyksenasettelu oli noin asenteellinen.
      Mutta sanoisin etten näe hullunkiilto silmissään Hitlerin lailla miehiä maan rakoon polkevia naisia missään eli todellisuutesi on varsin erilainen kuin minulla.
      Joillain elämänaloilla tasa-aro on toteutunut, joillain ei.
      Joissain kohdin se on yhteiskunnallinen ongelma, joissain yksilöitä ja heidän asenteitaan koskeva.
      Ja suurin osa taitaa kokea ettei se ole ongelma enää lainkaan.

• se on

Naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia oikeasti. Ihmisarvoltaan kyllä, mutta mielen- ja ruumiinrakenteeltaan he ovat erilaisia ja se erilaisuus tarkoittaa, ettei voida elää täysin tasa-arvoisesti. Miksi edes pitäisi. Kissa ei yleensä ole hyvä vahti ja koira ei yleensä pyydystä tehokkaasti hiiriä. Kenen etu on, jos kissalle annetaan tasa-arvon nimissä vahtikoiran paikka tai koira otetaan hiirijahtiin? Ei siitä tule sen onnellisemmaksi kissa tai koira tai niiden omistajakaan.

Toki, jos se kissa tosiaan hyökkää vieraiden kimppuun tai jos se koira saa ne hiiret pidettyä pois, niin kyllä niille sitten voi antaa sen tehtävän. Ja juuri tätä tasa-arvon pitäisi tarkoittaa. Mutta nykynaiset haluavat tasoitusta. Kyvyt eivät riitä samaan (niissä miehisissä asioissa), joten sama pitää saada vähemmällä. Se on sitä epätasa-arvoa.

Mutta eivät naiset ole ainoita. Esimerkiksi homot vaativat tasa-arvon nimissä enemmän oikeuksia kuin heteroilla on.

• miehet on sentään puolustuskykysiä.

Enemmän oisin huolissani mitä niillä "naisen oikeuksilla" tehdään syntymättömille lapsille..

• hemulivaan

siis täähän oli ihan minun näkemykseni asiasta ja halusinkin kuulla mitä muilla on sanottavaa kyseisestä ilmiöstä puolin ja toisin, ja keneltä tämä kissa koira viesti tulikaan niin mielestäni se oli oikein juuuri muotoiltu ja osusi just eikä melkeen kohdilleen,

listatkaapa asioita joita naisten ei tarvitse tehdä ja mitä he saavat tehdä ja samat miehistä

ihan vaan huvikseen haluaisin vertailla että missä naiset ja miehet tosissaan jäävät toistensa varjoon

• mapee

monasti naiset its esohlaavat pahiten tasa-arvon asiat solmuun. On tasa-arvoa ja on naisasiaa jotk aon kaksi eri juttua. Ja se että naisella on etuoikeus jossakin asiassa sukupuolen mukaan on etuoikeus ja kohtuus eikä suinkaan epätasa-arvoa miehiin nähden.

Eli tasa-arvo ei koskaan ole ihan tasan. Se on noin suunnilleen ja monessa asiassa aika eriarvoistakin, mutta jos yhdessä sorsitaan ja toisessa suositaan niin onko kupit tasan lopulta jos katsotaan sukupuolten maukaan? Onko se sitten tasa-arvoista yksilöiden kesken onkin eri juttu..

On aika tyhmää ja yksioikoista edes katsoa tasa-arvoa pelkästään sukupuoleen perustuvana asiana. Se on paljon muutakin.

Koomistahan touhu on siinä vaiheessa kun naiset alkaa olla miehisempiä kuin miehet keskimäärin. Tästähän on ollut esimerkkejä liikenteessä ja väkivallaan parissa jo jossain määrin...

Ja lopulta kuka on onnellinen jos kaikilla on kaikki samoin ja yhtä hyvin jne? Eikö silloinkin sorreta sitä kyvykkäämpää ja lahjakkaampaa jne jolla olisi eväitä itsellään parempaan, enempään jne? Tasapäisyyskään ei taida olla tasa-arvoa..

• hemulivaan

se tuppaa olemaan, mielestäni voitais kokonaan lähtee pois tästä tasa-arvo kierteestä ja keskityttäisiin ihan täysin yksilö suorituksiin

tehy jutustakin tuli iso halo koska siitä taas tehtiin naisten asia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe