Luonnollisuus - katoava luonnonvarako??

70-luvun nainen

Itse aloitin oman seksielämäni 80-luvun loppupuolella, eikä tuolloin kukaan puhunut mistään posliineista. Toki naisten bikinirajoja siistittiin, sääri- ja kainalokarvoja ajeltiin, mutta tuo alapään muuttaminen "lapsenkaltaiseksi" ei kuulunut tapoihin. Ei ainakaan omassa tuttavapiirissäni.

Minulla on elämäni aikana ollut muutamia kymmeniä seksikumppaneita (miehiä, koska olen heteronainen, ja vasta parin viime vuoden aikana olen törmännyt kahteen sellaiseen mieheen, jotka ovat leikelleet tai ajelleet alapään karvojaan. Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että tuollaiset miehet voisivat suoraan laittaa vaikkapa hameen päälle. Miehen tulee olla mies - tosi Äijät eivät karvojaan ajele!!

Enpä kyllä liioin ymmärrä tuota naisten posliinimeininkiäkään. Kovin kummastuttaa, mihin tämä maailma oikein on menossa. Ulkonäkö alkaa vaikuttamaan jatkuvasti yhä enemmän, ja hyväksyntäkriteerit nousevat. Siitä ei hyvä seuraa.

Kummastuttaa myös se, ettei uimahalleissa ole kertaakaan tullut posliininaista vastaan, vaikka usein uimassa käynkin. Mietinpä siis, ajelevatko naiset itsensä posliiniksi vain miestä miellyttääkseen, mutta häpeävät näyttäytyä sellaisten naisten silmissä, jotka uskaltavat olla AITOJA NAISIA (mutta silti siistejä)!

15

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatteissa?

Muoti muuttuu vaatteissa niin miksei se saisi muuttua alapääkarvoituksessa niin miehillä kuin naisillakin?
      Toki kaikkien ei ole pakko muuttaa alapää muotiaan,jos ei halua,mutta ei siitä ketään tarvi tuomitakaan.
      Oma naiseni kiihottuu siistitystä vehkeestä huomattavasti enemmän.

• asfdasdfas

Toiset tykkää, toiset ei. Itse(olen siis mies) ajelen vain koska pidän siitä.

• samaa mieltä
        asfdasdfas kirjoitti:

Toiset tykkää, toiset ei. Itse(olen siis mies) ajelen vain koska pidän siitä.

Todellakin tuntuu siltä, että luonnollinen siisteys on joutumassa sivuun posliinivillityksen tieltä. Itse naisena olen sitä mieltä, että posliini on luonnottoman näköinen aikuisella naisella.

• Olen iloisesti yllättynyt et vielä löytyy naisia
      puhumaan karvoituksesta alapäässä!! Olen kanssasi
      täysin samaa mieltä tuosta et mihin maailma on menossa kun pitää itestään tehä posliini ja palata
      niinsanotusti "vauvan kehoon". Itse olen perus äijä ja ei ole koskaan tullut edes mieleenkään et ajaisin karvoituksen pois alapäästäni!!
      Toivottavasti joskus löytäisin tuollaisen naisen jonka ajatus maailma alapään karvoituksesta olisi
      tuollainen. Loistava kannanotto!!!!

• Karjalainen Karvarinta

Niinkun nimimerkistäni näkkee, en oo sillee enkä aio olla. Ei oo akkakaan ajeltu eikä, perkele, tule olemaankaan.

Mies saa ajella tai trimmata partasa. Ite ajelen silleeks leukaparran ja rintakarvojen välin. Nainen saa ajella kainalosa. Se piisaa.

Minusta nuo ajellut vehkeet on ihan laittoman näkössii.

• hiukset?

Et varmaan koskaan aja partaasikaan? Onhan se hieno, kun ylettyy polviin asti. Samoin hiukset, joita et ole lyhentänyt viimeiseen 10 vuoteen.

• Keskustelun aloittaja

Silloin kun lapsi alkaa kehittyä murrosikään, hän on erittäin hauraassa elämänvaiheessa. Hänen on usein vaikea sopeutua niihin luonnollisiin muutoksiin, joita hänen kehossaan alkaa tapahtua. Tytöillä rinnat kasvavat, pojilla penis jatkaa kehittymistään, ja häpykarvoitusta alkaa muodostumaan molemmilla. Koulussa ne, jotka kehittyvät ensimmäisinä, saattavat tuntea aluksia jopa häpeää vartalonsa muutoksista. Toisaalta taas ne, jotka kehittyvät viimeisimpinä, alkavat jo odottaa ja toivoa näiden muutosten syntymistä. Juuri tässä elämänvaiheessa on äärimmäisen tärkeää, että tätä nuorta tuetaan ja rohkaistaan tässä kehon luonnollisessa muuttumisprosessissa - ja opetetaan häntä hyväksymään itsensä juuri sellaisena kuin hän on. Eli sellaisena, kuin hänet luonto on muovannut!

Millaisen esimerkin lapselleen antavat sellaiset vanhemmat, jotka ajelevat alapäänsä paljaiksi?! Esimerkiksi saunassa, kun nuori tyttö tässä hauraassa elämänvaiheessaan katsoo äitiään ihmetellen, miksi äidin häpyalueella ei ole karvoitusta, mutta hänelle sitä kasvaa. Mitä äiti hänelle siihen vastaa? Vastaako hän niin, että äiti ei tykkää karvoituksesta alapäässä? Opettaako hän siten tyttärelleen sellaisen mallin, että tämä lapsiparka ei pysty hyväksymään tätä normaalia naiseksi kehittymistään, vaan saa vääristyneen kuvan omasta kehostaan? Vai vastaako äiti tyttärelleen niin, että nykyajan miehet pitävät posliinista enemmän? Opettaako tämä äiti siis lapsensa jo varhaisessa vaiheessa siihen ajatusmalliin, että naisen pitää muokata itsensä äidin kaltaiseksi, jotta hän tulisi hyväksytyksi muiden silmissä - että hän ei voisi kasvaa luonnollisesti ja terveesti omaksi itsekseen?

Vai alkaako muodostua sellainen käytäntö, ettei nykyperheissä enää voida näyttäytyä alastomina edes saunassa - jotta lapset saisivat sen terveen mahdollisuuden, joka kuuluu jokaiselle lapselle: Oppia hyväksymään itsensä, olemaan sinut oman kehonsa kanssa, kasvamaan ja kehittymään luonnollisella tavalla - luonnolliseen tahtiin lapsesta aikuiseksi.

Jossain mättää, ja pahasti!!

• Bloke_

"Millaisen esimerkin lapselleen antavat sellaiset vanhemmat, jotka ajelevat alapäänsä paljaiksi?! Esimerkiksi saunassa, kun nuori tyttö tässä hauraassa elämänvaiheessaan katsoo äitiään ihmetellen, miksi äidin häpyalueella ei ole karvoitusta, mutta hänelle sitä kasvaa. Mitä äiti hänelle siihen vastaa? Vastaako hän niin, että äiti ei tykkää karvoituksesta alapäässä?"

Ja miksei muka nuorelle voi kertoa että toiset tahtovat pitää vähemmän karvoitusta samalla tavalla kuin että joillain miehillä on parta ja/tai viikset ja toisilla sitten ei. Miksi ihmeessä tällaisesta asiasta pitäisi tehdä niin äärettömän hankalaa?

• lillix
        Bloke_ kirjoitti:

"Millaisen esimerkin lapselleen antavat sellaiset vanhemmat, jotka ajelevat alapäänsä paljaiksi?! Esimerkiksi saunassa, kun nuori tyttö tässä hauraassa elämänvaiheessaan katsoo äitiään ihmetellen, miksi äidin häpyalueella ei ole karvoitusta, mutta hänelle sitä kasvaa. Mitä äiti hänelle siihen vastaa? Vastaako hän niin, että äiti ei tykkää karvoituksesta alapäässä?"

Ja miksei muka nuorelle voi kertoa että toiset tahtovat pitää vähemmän karvoitusta samalla tavalla kuin että joillain miehillä on parta ja/tai viikset ja toisilla sitten ei. Miksi ihmeessä tällaisesta asiasta pitäisi tehdä niin äärettömän hankalaa?

Kohta lapset nyppii karvojaan jo 10-vuotiaasta lähtien. Sitten ne surffaa netissä ja utelee toisiltaan, kuka on posliinia ja kuka ei. No, eipähän tartte niille enää tavallisia leluja hankkia. Ostelkoon viikkorahoillaan vaikka seksileluja.

• vain ja ainoastaan...

ehtaa luonnollista luomua!! pitää olla pillu ja kainalot sellaisen luomu karvanpeitossa ettei sinne ole koskaan minkäänlainen trimmeri eksynyt, samoin tietenkin sääret pitää olla luonnon karvan peitossa, lisää luonnollista luomua pitää löytyä myös aivan kokonaisuudessaan koko naisesta, tietenkään ei saa käydä koskaan parturissa eikä muutoinkaan laittamalla pilata luonnollisuutta hiuksistaan, eikä tietenkään saa käydä myöskään pesulla koska silloin luonnollinen naisen tuoksu häviää, mikäs sen mukavampaa on kuin työntää nenänsä kunnon pehkoon, kainalo/pillu, mitä ei ole koskaan pesty!! ah mikä luonnollinen naisen aromi!!! myöskään hampaita ei saa mennä pilaamaan millään kemian tuotteilla kuten hammastahnalla ym. vaan nekin pitää luonnollisen luonnollisesti jättää pesemättä tietenkin!! kusella ja paskalla käynnin jälkeenhän ei tietenkään saa pyyhkiä saati sitten pestä paikkoja koska silloinhan luonnollisuus kärsii!!! eikä luonnollisesti muutoinkaan pidä pitää yllä mitään epäluonnollista hygieenian tasoa koska sehän ei ole luonnollista luomua se!!! myöskään oikea luonnollinen luomunainen ei pidä muutoinkaan itsestään tahi kunnostaan huolta vaan on aivan luonnollisen luonnollinen ja luomu lihava, haiseva, karvainen luomutuote!!! jessss!!!

• Bloke_

Ja se on hyvä niin, kyllä se siistitty tai ihan kokonaan posliini on niiiiin paljon miellyttävämpi kuin karvaturri. Ja kyllä, ajelen myös omia karvojani eikä ole käynyt mielessäkään lähteä ostamaan hametta itselleni, vaimo saa pitää niitä.

• -----------------------7---...

Luomu on luomu!
      Tietysti on ihan hyvä jos reunoja niin mies kuin nainenkin siistii ettei nyt ihan bikinin / uikkarin välistä karvat törrötä.
      Itse ainakin tykkään mirristä! Kyllä karvat pitää olla!
      Ei mitään salama, kiitorata ym ym ym... mirri on mirri!
      Köhöm! Taitaa muuten miehellä olla helposti itsetunto asioita kun näyttää pidemmältä posliinina ja sängeksi trimmattuna!

• ..........

Mitäs ajattelet sitten sellaisesta että jos miehellä on voimas karvankasvu ja karvoja kasvaa myös peniksen varteen mikä ainakin itselläni on ongelmana. En hoida alapään karvoitustani muutenkuin että pidän varren sileenä ihan mukavuus syistä.

• koko Nainen

Ihanaa että on muitakin sitä mieltä, että posliini näyttää luonnottomalta! Itseä epäilyttää aina mies joka haluaa naisen aivan posliiniksi, ja kun vielä haluaa roolileikkiä saparoineen ym. käännyn minä äkkiä takaisin! Hyi, hitto!

Itse kyllä ajan kainalot ja sääret, sekä siistin bikinirajat. Ja kesäisin pidät alapään karvat lyhyenä mutten koskaan aja kokonaan pois!

• uimarantojen ja hallien...

karvapehko "naiset" ovat varmaankin muutenkin erittäin vastenmielisen näköisiä lihavia ja rupsahtaneita jotka eivät muutoinkaan pidä itsestään huolta!!! ja käyttävät yleisillä paikoilla veryttelyhousuja,toppatakkia sekä lenkkikenkiä!! rannoilla ja uimahalleissa sen näkee että miten rumaa on suomen kansa, suurin osa kalja/siideri läskejä,keltaisine nikotiinin värjäämineen hampaineen!!! yäk!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe