Minne olette laittaneet kihlasormuksenne eron jälkeen? Minulla on tallella molempien osapuolten ja tahtoisin niistä eroon. Voiko jonnekkin myydä tms? Vai kannattaako vaan heittää pois?
Minne kihlasormukset erotessa?
14
3062
Vastaukset
- kumpikin yleensä
antaa toiselleen sormuksen. Eli sulhanen morsiammelle ja morsian sulhaselle. Kihlauksen purkautuessa sormukset palautetaan antajalleen. Paluupostina saamalleen sormukselle kukin tekee mitä tykkää.
- Nimetön
Sormukset voi antaa omalle lapselle! Itse annoin kihla- ja vihkisormuksen x-miehelleni kiukkuisen kirjeen mukana. Hänpä olikin sulattanut ne semmoiseksi laataksi ja siinä oli kaunis timantti ja koru oli tosi kaunis. Näin sen myöhemmin! Tietysti ne voi antaa koruliikkeen vaihtona ja ostaa joku muu koru.
- minä tein niin
Voi myydä kultaseppäliikkeeseen.
Tosin ei niistä paljoakaan saa euroja
Tai anna tehdä sormuksista uudenlainen versio. - Nimetön
vie sinne, kullalla nyt hyvähinta romunakin,
- mitä sulhaseni teki.
Minulla on hänen sormuksensa tallella muistona niistä ihan hyvistä ajoista, vaikka se aika ei sitten avioliittoon johtanutkaan.
- Etiäpäin
Itse vein kultasepälle kummatkin ja tarjosin pullakahvit kaverille :)
- säilyttään
panttikonttoriin...ja ostettu itelle jotain kivaa!
- gwz
Itse panin tämän tuotteen symbolisesti pakastimeen, kun lähdin kävelemään.
- ...ja kumma
gwz kirjoitti:
ihmettelin aina miksi entinen puoliso säilytti entisensä sormusta laatikossa!!
- Nimetön
gwz kirjoitti:
Kaikkea sitä tulee suutuspäissään tehtyä :o)))
Tuo on jo kyllä suorastaan hauskaa !!
Mulla vaan klassisesti korurasiassa vaikka
uhkasin heittää järveen....
korurasiassa, en ole raaskinu poiskaan heittää.
Kumpikin piti oman sormuksensa (mulla myös vihkisormus).
Sormuksiahan ne vaan on (kun ei eron jälkeen enää syvällisempää merkitystä..), kai niitä voi joskus (muissa) sormissa pitää esim. jossain juhlissa?
Joskus vein löytämäni sormuksen liikkeeseen ja sain 12 euroo.. että eipä sekään juur kannattas.- koruliikkeeseen
Mulle jäi myös exäni sormus eron jälkeen. hän itse sanoi, ettei halua sitä. säilytin sormuksia jonkin aikaa muistona ja kun olin pikkuhiljaa päässyt erosta yli vein sormukset ja kaikki muutkin exältä saamani korulahjat, joissa oli kaiverruksia, koruliikeeseen ja ostin rahoilla itselleni kauniin korun. harkitsin kyllä säilyttämistäkin muistona, koska meidän eroon ei sinällään liittynyt mitään vihamielistä tai katkeraa. Olisivat olleet muistona yhdestä ajanjaksosta elämässä... mutta koska mulla oli jonkin verran muitakin koruja,joita en enää olisi voinut käyttää koska niissä luki vannomisia ikuisesta rakkaudesta yms. niin ajattelin viedä sormukset samalla. Tosin ei noista koruista ja sormuksista mitään hulppeita korvauksia liikkeistäkään saa. mutta minusta parempi vaihtoehto kun heittää suoraan pois.
- 3 lasta
ja ero hässäkässä kaikki sormukset jäi minulle, olen säästänyt ne ja ajattelin antaa ne aikanaan lapsille. Katsotaan nyt, voihan se ajatus vielä muuttua siitä eron jälkeisestä ajasta. Voipi olla että aikaan perikuntani löytää ne korulippaasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157