Mahapullista kysymys

Meillä on nyt piski keksinyt uuden herkun ja päättänyt ettei syö mitään ruokaa jos siihen ei ole sekoitettu naudanmahaa. Kysymys kuuluu kuinka usein ja kuinka paljon sitä voi antaa? Tähän mennessä olen antanut 5-6 mahapullaa (kaupan pakastealtaasta) kerran viikossa ja jätänyt niiltä aterioilta jauhelihan pois. Nyt normaali liha-riisi ei mene alas, ellei siihen ole sekotettu edes paria mahapullaa ;)

Voinko antaa joka päivä esim pari pullaa sekoitettuna lihaan, jolloin myös liha-riisimössö katoaa alle aikayksikön, vai onko noissa pullissa jotain sellaista mitä voi saada liikaa?

3

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa

laita vaikka vähemmän kuin mitä normaalisti annat.
      Esim. 2kpl mahapullia/ruoka

• bird

Jos koirasi ei syö tarjoamaasi ruokaa, otta kuppi pois 15min kuluttua jos ei ole kelvannut ja tarjoat ruokaa seuraavan kerran vasta kun on taas ruoka-aika. Kyllä se syö jos on tosi nälkä ja jos kerran aikasemmin on kelvannu. Ei sun tartte kattaa koiralle sitä ruokaa mitä hurtta itse haluaa. Tietysti on välillä kiva laittaa jotain spesiaaliherkkua mukaan mutta pitäis niiden pelkkien nappuloidenkin kelvata.

• tigimonster76

niin,tiedät varmasti miksi myös susi syö raadon suolia ja mahaa? siksi että saa niistä luonnon omaa antibioottia eli vastustuskykyä.
        Kotikoirakin sen tietää ja ottaa hyödyn irti. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe