Kunnanjohtajat ovat nyt maakunnassa murheissaan jonkun veroäyrin korotuksesta. Sisareni on kuolemaa lähellä, sairastunut vakavaan ärhäkkään syöpään, niinkuin toinenkin sisareni. Äiti ja isä elävät vielä. Käytetääkö nyt sanoja vähän väärin. murheissani olen ja välillä hädissäni. Sanoja ei ole, peloissaniolen. Luojalta toivon voimia muuta ei voi enää tehdä.
Olla hyvin murheissaan
5
250
Vastaukset
- mies-v57
Voimia sinulle yli tämän
harmaan päivän ja kannustusta,Ymmärrän
hätäsi ja mitä on olla peloissaan.
Parempaa unohtaa kuukaudet,viikot,päivät
ja tarttua kuhunkin hetkeen ja koittaa elää eteenpäin.Voimat jostain näkymättömänä tulevat ja auttavat.
Ojennan täältä käden ja tukea sinulle päivääsi,näihin hetkiin.Kyllä elämä
vielä voittaa. - namisuku
...en osaa sanoa mitään, mutta annan tiukan halin=)
- On ja on.
Niin, surullista kun ihmiset kuolevat, mutta kaikki kuolevat joskus.
Kuntien veroäyrit eivät auta ketään paranemaan, olivat ne mitä tasoa tahansa.
Jos uskoo johonkin luojaan siitä on varmastikkin lohtua. On myös olemassa kriisiapua ihan yhteiskunnan tarjoamaa. Mistä sitä löytää, sitä en tiedä kun en ole koskaan sellaiseen turvautunut. keskellä tuollaiset rahahuolet, ja muut joutavat tuntuvat kyllä niin mitättömiltä asioilta..
Voimia sinulle..tänä vaikeana aikana. Toivottavasti sinulla on ystäviä joiden kanssa keskustella asiasta. Puhumalla murhe pienenee. Edes hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116