kylässä tanssia

siskoo

Olin uuden miesystäväni kanssa siskoni luona kylässä ,siskoni hänet vain ohimennen ennen nähnyt (oli vain tervehtinyt kerran taikka kaksi ) olis siis aika vieras .No istuimme iltaa siskoni ja hänen miesystävänsä ja minä miesystäväni kanssa .Yhtätäkkiä siskoni meni minun miesystäväni luo ja sanoi haluan tanssia kanssasi (kukaan ei tanssinut emme olleet edes jutelleet mitään että tansittaisi) .Hän ei hakenut omaa miesystäväänsä tanssimaan .Olenko mielestänne tiukkapipoinen kun en oikein tykännyt ,mielestäni jutellaan ja sovitaan että tanssitaan ottaen huomiooon että hän oli eka kertaa siskoni luona kylässä . Mielestäni siskollani on aukko sivistyksessä.Mitä muut tykkäävät asiasta,,olisi kiva kuulla . Vaiko oliko tapaus ihan Ok?

10

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Sinusta tulee helposti: "sairaalloisen mustasukkainen".
      Ja se voi johtaa ongelmiin.
      Miestä eikä naista voi omistaa, valitettavasti.
      Kestä tilanne kuin "mies".

• namisuku

...hoh.hoh:)

• zena

aika oudolta minusta vaikuttaa.
      Onko sulla ennen ollut siskosi kanssa jotain kilpailua miesten suhteen.
      Mitähän siskollasi mahtoi olla mielessä?
      Miten "miehesi" siihen suhtautui? Oliko nolo tilanne myös hänelle, vai innostuiko ajatuksesta?
      Minusta siskosi todella nolasi itsensä, joten hänen tappionsa.
      Etkö voi sanoa siskollesi, että käyttäytyi tökerösti.
      Mun siskot kyllä aina halaa mun miestä ja saattaa jopa poskelle suukottaa ja sanovat kullakseen, mutta se tapahtuu osittain mun kiusaksi, osittain siksi, että todella pitävät mun miehestä.
      En ole mustasukkainen ja olenkin sanonut heille, että tässä näkee kellä on paras mies. Mulla ei ole mitään hinkua halata yhtään pidenpää kuin mitä kohteliaisuussyitä on välttämätöntä, heidän miehiään. Mun mies nyt onkin suvun miehistä komein, ha,haa.

• Xinorina

Mutta ota rauhallisesti. Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Ja onko siskosi aikaisemmin osoittanut jotain merkkejä varattujen miesten kanssa flirttailusta tai sen sellaisesta?

Joillakin on varsinkin humalapäissään hirveä tarve saada vastakkaisen sukupuolen huomiota ja muutenkin olla keskipisteenä.

En tekisi asiasta numeroa. Minun mielestäni siskosi teki vähän typeästi.

Mulle tulee tuollaisissa tilanteissa paha mieli. Tai tuli silloin kun vielä joskus heilastelin. Ymmärrän sinua.

Miehet huom. Kyse ei ole mustasukkaisuudesta.

• omakohtaista.

Ainvan sama onko kännissä tai ei, joillakin naisilla on vaan sellanen verissä että niiden täytyy muka näyttää viehätysvaltansa toisen mieheen. et ole ainoo, minulle on käynyt samoin. Yrittää skdata sun miestä. Näin raadollisesti on juttu. Älä tunne mitään myötä häpeää sano suoraa vaan että tosi tyhmästi tehty. Sano että sulla on samat mahikset, miltäs tuntuis? Johan se nainen olis pöllö jos ei tulis mustasukkaiseksi. Minä ainakin. Kateellinen varmaan sulle muustakin.

• namisuku

...aidon sponttaaninen tyllerö:)

• hyvä nainen. Ei tähän tämmöiseen voi mitenkään vakavasti suhtautua. Mulla kaksoissisko itteään häpäsee jatkuvasti kun on kauhee ikäkriisi. Ei oo mun ongelma, mutta hävettää seurata.

• löytyneepi

Eikö teillä päin ole joitain vapaita veljes paria vapaana? Voisitte järjestää perheen kesken tanssiaisia. Silloin se olisi niinkuin perheen sisäisnen asia.

• Kaivanto

tilanteessa kysynyt suoraan siskolta itseltään, enkä lähtenyt tänne asiasta kyselemään. Vastauskin olisi voinut olla oikeampi.

• teitin kotona

sinuntahdostasi kaikki kakkupalat millimetrimitalla palasiksi ja kaikille samanlaiset karkit ja sinä olit se joka määrää asiat? Vallanvaihto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe