Olimme kaikki hieman nauttineita ei mitenkään pahasti.Kaiken huippu oli että hän halusi tanssia kesken miesten keskustelun.Meni vaan kaverini eteen ja sanoi että haluan tanssia kanssasi ,hän teki sen kaksi kertaa ,eka kerta ajattelin että OK.Mieskaverini meni tanssimaan ,mutta huomasi sit että en tykännyt .Pyysi anteeksi kaikkien kuullen että oli mennyt tanssimaan .Ei kehdannut sanoa että en lähde tanssimaan ,luuli kai että kuuluu meidän tapoihin ja että hän oli minun sisko.Tämä oli myöskin eka kerta kun olin siskoni luona iltaa viettämässä niin että kummalakin oli mieskaveri mukana .Olemme erilaisia emme välttämättä sovi niin hyvin yhteen .Iältämme olemme 55vja 57 minä olen se nuorempi.
kylässä tanssia
8
425
Vastaukset
- uskonu että
olette ton ikäisiä - ja noin lapsellisia, luulin 15 v. nahinoiksi. Sillonhan sitä on kaikenlaista rypytystä tunnetasolla.
Kasvakaa aikuisiksi!- kun veli
kertoo oman versionsa tanssimisesta.
niin mikä jottei. On sitä koetettava vanhemman naisihmisen, että löytyykö tykövetoa vai nou. Unohda koko juttu.
- tuossa nyt
oli sen väärtiä, että piti tapauksesta tänne kirjoittaa. Jos minulla ei olisi muuta kerrottavaa niin enpä viitsisi moista toisille kertoa.
- Viola J
Nin tultais porukalla tanssimaan. Meidän ikäluokalle kun ei ole minkäänlaisia pippaloita. Ikäihmisiä kun ollaan niin täähän olisi hauskempaa, eikä niin paljon kiinnittäis huomiota siihen kuka tanssittais ja ketä. Mehän ostataan tanssia aivan issekseenkin tytöt porukalla ei siihen jätkiä tarvita. Olkoon jätkät takkahuoneessa tupakilla ja ryypyillä.
- Minä 49
Järjestä tanssit kotonasi niin me tullaan tanssittamaan. Ukko ei kyllä hallitse kuin itse inspiroimansa tangon mutta hyvin se vie. Minä olen taituri jenkassakin. Polkka menee että pölähtää nurkat. Sukkasillaan vedettäis.
- teitin kotona
ankea meininki. Halusit nolata siskosi ja miehenkin oli pakko nöyrtyä moralisointisi edessä.
- siskoo
Anteeksi , mutta onko tollaine käytös normaalia,,ei minun mielestä..Asia on sovittu ja halki juteltu .Siis kaikki Ok . kysymys olikin siitä että onko tollainen juttu ihan Ok ,kun ajattelee että hän töykeästi keskeytää miesten keskustelut.Eikä pyydä omaa kaveria tanssimaan vaan vieraan jota tuskin tuntee.Luulisi että tolla iällä osaa käytäytyä paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088