rena air 200

ehkä rikki..

Me ostettiin akvaariopaketti jossa kaikki myytiin toimivana yms.

No.. siinä tuli tuollanen rena air 200 kuplakone mukana ja kun sitä testattiin, niin vaikuttaisi olevan jotenkin tukossa.

Letkuihin pääsee ilma ja se kiviosa kanssa päästää ilmaa läpi, joten vika taitanee olla tuossa itse koneessa..

Onko siinä joku kikka jolla sen saa päälle ja jos ei, niin mitäs sinne voisi tehdä, että lähtee toimimaan?

Vai onkos se nyt kokonaan rikki. Johto on seinässä ja silleen.. ei vaan tule ilmaa.

1

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Otappa letku irti moottori osasta (pistoke vielä seinässä), puhaltaako kone reiästään ilmaa?
      Jos ei, on masiina mekaanisesti rikki, hankittava uusi, jos puhaltaa, seuraavaan ohjeeseen...

Ota letku irti molemmista päistä ja puhalla myös molempiin päihin, kulkeeko ilma jompaan kumpaan suuntaan, jos ei, tarkista mahdollisen takaiskuventtiilin ilmankulkusuunta ja käännä venttiili toisin päin, ilma kulkee taas.

Jos ilma ei kulje kumpaankaan suuntaan on letku jostain syystä tukossa, uusi letku tai etsi tukos.

Nyt pitäisi paketin toimia, onhan ilmakiven liitin ehjä ja kunnolla kiinni kivessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60