Että kun ärsyttää!

ärrrh....

Kävin tänään maksamassa pari laskua ja sillä aikaa poikani kummitäti oli vaunujen kanssa pankin ulkopuolella odottamassa minua. Poikani istui vaunuissa ja kummitäti poltti tupakkaa siinä vieressä (minä en polta ollenkaan)ja kaksi mummoa kävelivät vaunujen ohi, toinen katsoi lastani ja hänen kummitätiään pitkään ja nyrpeästi ja sanoi sitten pojalleni että "voi raukkaa" ja kipitti pois.
Eihän tuo nyt niiin iso juttu ole ja on sen mummon oma häpeä, mutta minua kismittää ihan suunnattomasti!
Todella röyhkeää käytöstä. Olisin varmaankin möläyttänyt jotakin hyvin ilkeää takaisin jos olisin kerennyt siihen. Yritä tässä nyt sitten kunnioittaa vanhempia ihmisiä kun jotkut ovat täysiä piip... Miksi pitää olla noin inhottava???

20

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

että aina on joku sanomassa jostakin asiasta.Voi kunpa ihmiset yhtä herkästi sanoisivat hyviä asioita toisilleen eikä aina vaan niitä negatiivisia.En voi muuta sanoa,kuin älä välitä vaikka sua ärsyttääkin niin vietävästi.

• että sua

ittees ei haittaa se tupakanpoltto lapses lähellä... Mua taas on ruvennu häiritsee kun kaverit änkee tupakalle lapsen nukkuessa parvekkeella ja sitten röökin hajuisina halivat sitä--- yök!! Ite kun en enää polta niin kyl se ottaa päähän...

• Alkuperäinen...
        että sua kirjoitti:

ittees ei haittaa se tupakanpoltto lapses lähellä... Mua taas on ruvennu häiritsee kun kaverit änkee tupakalle lapsen nukkuessa parvekkeella ja sitten röökin hajuisina halivat sitä--- yök!! Ite kun en enää polta niin kyl se ottaa päähän...

No olen kyllä sanonut että en halua poikani hengittävän savua, ja että kun ulkona polttaa niin katsoo sitten että ei ihan pojan nenän edessä.. Mutta minkäs teet, olin pankissa..

• röökisuussa

kummilapsen kans touhuilee...

• järjellinen

Kyllä normaalin ihmisen pitäisi tajuta, että lasten (ja muidenkaan lähettyvillä) EI polteta. Kyllä minäkin olisin raukkaa säälinyt, kun joutuu tupakoimaan passiivisesti.

Tupakointi on tupakoitsijan oma ongelma, jolle ei saa altistaa muita.

• aavausva

mummo sanoi mielipiteensä.

Ei olis mukavaa jos joku altistais mun lapseni savulle tolla tavoin. Käskisin mennä kauemmas tupakoimaan. Myrkyttäköön kukin itseään miten haluaa, kunhan ei muita pakota siihen.

• mystigue
        aavausva kirjoitti:

mummo sanoi mielipiteensä.

Ei olis mukavaa jos joku altistais mun lapseni savulle tolla tavoin. Käskisin mennä kauemmas tupakoimaan. Myrkyttäköön kukin itseään miten haluaa, kunhan ei muita pakota siihen.

viellä töissä niin siellä oli isä vienyt huoltamolla noin 1,5v lapsen tupakoitsijoiden puolelle.. ja voin kyllä sanoa että ko huoltamolla oli tunkkainen ilma..

itse en polta enkä altistaisi lastani tupakansavulle..

• pointti???
        mystigue kirjoitti:

viellä töissä niin siellä oli isä vienyt huoltamolla noin 1,5v lapsen tupakoitsijoiden puolelle.. ja voin kyllä sanoa että ko huoltamolla oli tunkkainen ilma..

itse en polta enkä altistaisi lastani tupakansavulle..

Ei tässä kukaan äiti ole lasta tupakan savulle altistanut.

• Milla.M
        pointti??? kirjoitti:

kukaan muukaan ole puhallellut savuja lapsen silmille?

• niiiiin??
        Milla.M kirjoitti:

kukaan muukaan ole puhallellut savuja lapsen silmille?

Kuka nyt lapsen silmille puhaltaisi savut?

• *myst*
        pointti??? kirjoitti:

empä niin sanonutkaan vaan puhuin isästä joka vei lapse aika savuiseen pakkaan.. mutta olkoon se enon tädin sedän veli.. mutta aivoja täytys käyttää ja katsoa mihin sen lapsensa vie ja mille altistaa..

• diiiih...
        *myst* kirjoitti:

empä niin sanonutkaan vaan puhuin isästä joka vei lapse aika savuiseen pakkaan.. mutta olkoon se enon tädin sedän veli.. mutta aivoja täytys käyttää ja katsoa mihin sen lapsensa vie ja mille altistaa..

Toivottavasti ei vie lasta uudestaan sinne "savu koppiin"..

• pointti??? kirjoitti:

Huolestuttavan moni jatkaa tupakointia läpi raskauden..

• idioottia!

Mummo on ollut rehellinen, ja oikeassa. Olisin sanonut samoin jos oltais tavattu.

• ap........

Mummo ei ole voinut tietää onko kummitäti lapsen äiti vai ei, ja jos on jotain sanottavaa voi sanoa sen päin naamaa, ei tarvitse tulla lapselle nyrpistelemään. Anteeksi hirveästi että en nähnyt pankin seinän läpi polttaako kummitäti siinä vai ei. Se että hän oli niin "rohkea" ja tuli siihen lapselleni sihisemään tässä eniten ärsytti, asioista kun voi huomauttaa niin monella eri tavalla.

• ..............................

Pidä huoli, että kummitäti hoitaa vain hänelle kuuluvan asian, eli kristillisen kasvatuksen tukemisen. Hoida sinä päihde- ja tupakkavalistus, eiköhän se siitä sitten...

• eipä se

tietysti mummolta kovin hyvää käytöstä ollut. Mutta en kyllä itse hyväksyisi sitä, että lapseni lähettyvillä poltetaan. Ihan hyvä olisi kummitädinkin se tajuta edes jonkun ventovieraan sanomana, mutta ei sitten varmaan tajua, kun sinä äitinä elämöit mummon käytöksestä.

Itse olisin todennut kummille, että minun lapseni kanssa ei tarvitse polttaa.

Mummo toki luuli, että lapsi oli äitinsä kanssa, jolloin hän ajatteli lapsen altistuvan tupakansavulle kokoaikaisesti. Se olisi lapsen kannalta vakavampaa, mutta toisaalta juuri silloin lapselle olisi ikävää kuulla sitä äitinsä arvostelua. Kummitädeillä ei varmaan niin suurta väliä.

• Ap........

että lapseni lähellä poltetaan. Kummin tuntien ei ole kuitenkaan lapsen naamalle tunkenut polttamaan ja en voinut asialle mitään kun en siinä ollut. Yleensä vien muksun kyllä kauemmaksi ja kummi ymmärtää sen. Se että purin sen hetken ärsytyksen tänne ei tarkoita sitä että siitä mitenkään elämöin. En vain tykkää että kaikenmaailman mummelit tulevat näyttämään lapselleni väärinpäin olevaa naamaa. Olisi voinut edes itse kummille sanoa jos on jotain asiaa, mutta että piti lapselle tulla irvistelemään niin on se aika typerää...

• jjjaaaaaaaaaaaaaaaaa

"Mummo toki luuli, että lapsi oli äitinsä kanssa, jolloin hän ajatteli lapsen altistuvan tupakansavulle kokoaikaisesti." että jos äiti polttaa niin lapsi altistuu varmasti kokoaikaisesti tupakan savulle?? minä poltan mutta teen se ulkona, en sisällä. ja kun ulkona poltan niin lapsi on sisällä jolloin ei altistu savulle. että jospa jätetään taas yleistys pois, kiitos

• äiti....

Minusta se kummitäti oli inhottava se korsi suussaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe